Owww gelukkig....voel me nu echt beroerd lig lekker op de bank kleine man heeft net ook al diarree gehad.....en de ziekenboeg was eindelyk wegggg
Natuurlyk gheheh is er iemand hier bekend met endotrimose??? Dit vermoeden ze namelyk bij mij en zou als ut nu niet ging lukken ook de kijkoperatie krijgen....wanttt ik heb doorgaans ook maar nu ontzettend pijn met hoesten en niezen (richting myn eierstokken) is dit normaal of verdwijnt endo pas later in de zw???
Dank je wel ook Hier net een action testje gedaan ik kan t niet laten vinden jullie hem ook zo licht tegenover myn laatst kv test sorry ben zo onzeker
Lieve meiden Ben al fkes niet meer geweest forum 6 de iui mislukt Binnenkort gesprek met arts Maybe hsg We hebben nog 4 donorstrootjes over Zou ik meer kans hebben met icsi-d Het traject zal wel stuk zwaarder zn maar ik heb er alles voor over. @juna gefeliciteerd meis! Hoe gaat het nu met je
Annaatje, ja bij mij was dat wel zo. Ik heb 7x een iui gehad en nooit zwanger van geweest. De 1e ICSI gelukt en de 1e cryo daarna ook. Dus iui was het niet bij mij. Waarom weet ik niet, maar voelde al na de 2e of 3e iui dat het 'm met iui niet ging worden. Jij daarentegen bent wel zwanger geworden met iui. Dus dan zegt men dat het soms heel lang duurt voordat het weer lukt, maar wel kan lukken!