heey. dreamer daar schrik je wel even van zeg. ik ga heel hard voor je duimen dat ze nog goed groeit. allemaal een super mooi 2011!!!!!
dreamer,meis ik schrik ervan! ik ga heel hard voor je duimen, het is vast en zeker een vechtertje en ze kunnen tegenwoordig zoveel in het ziekenhuis! Sterkte meis
@Dreamer Jeetje meis dat is echt even schrikken Ik hoop dat de kleine meis nog iets groeit wel spannend nu allemaal zeg heel veel sterkte en neem je rust *dikke knuffel voor jou*
Ik wil graag Elif heel hartelijk feliciteren met haar zoon! En dreamer en haar dochter heel veel sterkte wensen de komende tijd! Alle andere dames een heel mooi en gelukkig 2011 wensen. dat er maar mooie, gezonde kinderen worden geboren en veel zwangerschappen ontstaan!
kipjes, bedankt voor je lange verslag! thanks wij kregen vanmiddag de uitslag vh chromosomenonderzoek uitslag was: t ligt aan de aanmaak ( genetisch was alles goed) enige optie die we kunnen doen is tese we zeiden gelijk tegen de uroloog dat we niet naar nijmegen wilde maar naar Gent. Die vond het goed. Hij gaat ervoor zorgen dat onze papieren naar ons toe worden gestuurd. We hebben gelijk CZ gebeld,afdeling buitenland,heel vriendelijk vrouw die er veel van af wist. Die gaf aan dat we nu al gelijk naar Belgie Gent konden bellen om een intake te maken daar.Dus wij gelijk naar Gent bellen en nu hebben we 17 februari ons intake gesprek al. Dat intake gesprek duurt dan 1 uur. Die vrouw van CZ zei wel dat we dan geloof ik 100,00 contant moeten betalen voor die intake maar dat we dit wel terugkregen begreep ik. en dan maar weer afwachten wanneer de tese kan plaatsvinden daar. Ik moet wel zeggen ,ze zn erg vriendelijk daar aan de telefoon. Je bent geen nummertje en door 1 telefoontje merk je dat al. kipjes,hebben jullie of iemand anders hier ook een tese gehad in gent? t klinkt heel stom maar ik was zo opgelucht dat er verder niks ernstigs ofzo gevonden is.je weet maar nooit toch beste wensen nog lieve meiden
@annaatje, Wat goed dat de uitslag van de chromosomentest goed was ! Volgens mij is er dan een goede kans dat er iets gevonden kan worden met Tese. Mocht dat niet zo zijn en jullie lopen al in Gent dan is dat makkelijker. Wij hebben de Tese in nijmegen gedaan omdat we toen nog niet over Kid in Gent hadden nagedacht . Wij moesten ook 100 euro betalen bij inschrijving. Dus dat klopt. Is eenmalig, omdat je pasjes enzo krijgt van het ziekenhuis. 17 februari is al best snel !! Ik duim voor jullie meid !! Spannend..
Hallo dames Ik heb vandaag de uitslag van mijn onderzoeken gehad en nu blijkt dat mijn eierstokken verouderd zijn Ik ben best een beetje geschrokken en wist ook niet zo goed wat te vragen allemaal,voel me echt kl*te nu De gyn zei wel dat ze bij mij dan anders omgaan met de hormonen (zwaarder) dit geeft wel even een draai aan het hele gebeuren,want heb wel al het 1 en ander op internet gelezen heeft 1 van jullie hier misschien ook ervaring mee?? Echt ik voel me echt zo down en k*t en vraag me af waarom het toch allemaal zo moeilijk moet gaan/zijn sorry voor de ego!
@ egbimi, Wat een rotnieuws zeg !! Betekent dat dat ze niet meer optimaal werken ? Ik had er eerlijk gezegd nooit van gehoord.. Maar wie weet met extra hormonen dat het wel goed komt ?
Jeetje egbimi, dat moet zwaar zijn! Is het uberhaupt op te lossen? Ze kunnen tegenwoordig veel met hormonen ( ik kan er over meepraten...)! Heb je nog wel eicellen?
heey. egbimi bah wat kl*te zeg. hoop dat ze nog wat kunnen doen met hormonen. veel sterkte meis!!!!!!
Hey meiden, Dreamer jeetje ik hoop dat het snel beter gaat met jullie kleine meid!! Hier sinds gisteren thuis zonder de kleine die ligt nog op de couveuse afdeling. Hij heeft sinds dag 3 erge last gehad van geelzucht en dat heeft zijn drinkgedrag geen goed gedaan. Dus zolang hij nog niet genoeg drinkt moet hij daar blijven. Vandaag ging zijn infuus eruit om te kijken hoe het ging. Het ging sorry zo snel dat ik zelfs loutje haar nummer nog niet in mijn tel had staan en haar dus niet kon smsen sorry lieverd Had haar gevraagd als buddy. Ze hebben me iig 2e kerstdag daargehouden aangezien ik zwangerschapsvergiftiging had. En me de 28e ingeleid dat ging heel erg snel vooral op het laatste. Ik ging van 3 cm tot volledige ontsluiting in 45 minuten. Hij is gelukkig voor de rest helemaal gezond, en we hopen hem zo snel mogelijk thuis te hebben. Zelf ben ik wel nog vaker erg moe maar dat schijnt normaal te zijn. Dus als ik er af en toe niet ben neem het me niet kwalijk. Bedankt voor alle felicitaties xxxxxx
@ elif, Yeahhhh je bent er weer Hoop dat jullie kleine mannetje gauw naar huis mag !! En dat je gauw weer een beetje aangesterkt bent. Dikke knuff voor jullie 3tjes @all, vermoedelijk morgen of overmorgen een positest, maar onze nieuwe strootjes zijn nog niet binnen.. Dus de kans is groot dat we deze maand weer moeten overslaan helaas...
Hey Elif, bedankt voor je bericht en fijn dat je weer naar huis mocht. Ik duim dat jullie prinsje ook snel naar huis mag zo dat jullie een beetje tot rust komen in je eigen omgeving. Erg heftig wat je meegemaakt hebt! @ Egbimi sterkte met alles, jeetje dat is ook een tegenslag waar je niet op zit te wachten. Betekend dat dat je niet meer genoeg eitjes hebt of laat springen? Sterkte & succes! @ kipjes, wanneer verwachten ze de nieuwe rietjes? Ik hoop voor jou dat ze er snel zijn. Ga je dan meteen starten met ivf? En alle anderen dames ook succes bij de ondernemingen in de MMM en groetjes aan de blije bolle buikjes. Dreamer, hoe gaat het met jullie? Ik sla deze maand, en naar het uitziet Februari over ivm de vakantie over 2 weken. Wel ga ik als ik terug ben met dr. S overleggen om de volgende inseminaties met medicatie te ondersteunen. Als mijn eisprong goed is wordt het waarschijnlijk alleen utrogest, toch? Eerst kijk ik enorm uit naar de vakantie over 2 weken. En dan beginnen wij in maart met nieuwe moed aan de volgende ronde. lieve groejtes aan iedereen!
@Elif Wat fijn te lezen dat je thuis bent,alleen wel erg jammer dat de kleine prins nog in het zkh ligt,ik hoop dat de kleine prins snel naar huis komt *dikke knuffel* en jeetje,dat ging idd snel zeg van 3cm naar volledig ,netjes ! en ik was ook nog erg moe na de bevalling en jij hebt nu toch ook je zorgen dat jullie kleine prins in het zkh ligt dat tikt wel aan dan. @Kipjes jeetje meis,ik hoop toch dat de strootjes toch nog op tijd zijn en jullie toch kunnen ! @Iluna Nemen jullie bewust deze maand rust? volgende maand dus lekker op vakantie,dat is ook wel even fijn en idd dan kunnen jullie in maart met een frisse start beginnen
Thanks dames voor jullie lieve woorden en sterkte wensen Ik sta er nu wel weer iets beter in als maandag ik heb gisteren de gyn nog een x gebeld en info gevraagd,want de helft was langs me heen gegaan maar het is dus dat ik nog maar weinig eicellen heb en dat als we wel voor icsi kunnen gaan,ik zwaardere hormonen krijg in de hoop dat er dan meerdere eitjes komen hij zei ook heel eerlijk we gaan proberen om alles zo optimaal mogelijk voor jullie te maken,maar het is proberen dus ik kan niks garanderen (konden ze anders toch ook niet) de vraag of mijn eitjes dan van slechtere kwaliteit zijn,daar kon hij geen antwoord op geven daar komen ze pas achter tijdens een punctie ,dus het is voor nu allemaal afwachten en als we de uitslag van mijn vriend hebben en mocht het zo zijn dat we voor icsi gaan dan bespreken we de rest wel verder wel zei hij dat als we geen TESE/ICSI kunnen doen,we eigenlijk direct erachteraan KID moeten gaan doen (als we dat willen) Ik kan en mag dus niet meer wachten
heey allemaal. elif wat fijn dat je thuis bent!!! hopelijk sterk je snel aan. hoop voor jullie dat jullie kleine mannetje snel naar huis mag maar wel fijn dat het goed gaat!!!! geniet ervan meid!!! kipjes die nieuwe strootjes is dat voor ivf?? of ga je toch nog iui doen?? iluna hopelijk kun je lekker ff bijkomen als je vakantie hebt!!! en dan kun je er weer met volle moed er tegenaan. egbimi hopelijk kun je goeie eitjes krijgen met de hormonen. maar als de uitslag van je vriend niet zo goed is dan wordt het zeker kid voor jullie?? waarom mag hij geen tese?? als ik vragen mag. @ all heb nu officieel de papieren in huis over wat ik vergoed krijg van de verzekering alleen moet ik ook alle echo's toch echt in dd gaan doen anders krijg ik heel veel minder jammer genoeg. dus toch de echo's maar bespreken 18 januari met uber s. het is wel ff fijn ff rust van alles maar heb nu wel weer zoeits van nu mag het wel weer beginnen want kan toch eigenlijk niet wachten. (zoveel in omgeving zwanger geworden en dan kun je zelf echt niet meer wachten omdat je zo graag wil)