Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @girl,

We mochten gewoon doorgaan met IUI tot aan het gesprek met de gyn.
    Maar helaas gaat dat nu niet lukken.

Ook ivf zal lastig worden want we hebben geen akkoord gekregen van het ivf centrum hier in de buurt. Wel bij ons streekziekenhuis maar daar doen ze alleen iui. Dus moeten maar even kijken hoe we dat gaan oplossen.

2. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    Ik bedoel trouwens akkoord voor de follikelmetingen hier in NL :D

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    heel even een ego berichtje ( zit al op werk en met de telefoon is het niet ideaal)

ik heb een mail van het ziekenhuis, dat na de 24ste ik direct geinsemineerd kan worden! Dus de 12de begin ik met menstruatie opwekken ( provera)en daarna met hormonen. In de week van de 24ste of die week erna kan ik dan hopelijk geinsemineerd worden!

4. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    kipjes nou hopelijk hoor je snel wat van het ivfcentrum bij jullie.
    wel fijn dat je het akkoord hebt van de fm's.
    die had ik ook wel bij de ziekenhuizen alle 2 vonden het goed dd als nl maar me zorgverzekering doet erg moelijk en anders krijg ik 1000 euro minder vergoed en dat vind ik wel erg veel dus ga overleggen 18de dat ik toch alles in dd wil doen dan krijg ik wel al het geld en krijg ik 3100 vergoed.

jammer dat je net geen iui meer kunt doen voor het gesprek.

@dreamer succes vandaag met de echo. hopelijk krijg je goed bericht.

@wendy dus jij kunt nu al snel beginnen. goed hoor!!!!

5. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Girl
    Fijn dat jullie de papieren in huis hebben en jullie nu weer meer weten
    Ik snap wel wat je zegt met dat je nu graag snel weer wilt beginnen
    Ik hoop voor jullie dat het ook snel weer kan/mag
    Als het bij mijn vriend niet goed is dan kunnen we weer voor KID gaan,maar we weten nog niet zeker of we dat nog wel een x willen
    en als het kan mag mijn vriend wel een TESE,dan heb ik het misschien verkeerd opgeschreven??
    @Kipjes
    Ik hoop dat jullie snel een akkoord hebben en dat jullie toch ivf kunnen gaan doen
    wel balen dat je nu geen iui kan doen voor het gesprek
    @Wendy
    Zo he dat is fijn en lekker snel dat je gelijk door kan
    dan gaan jullie dus ook echt beginnen,spannend meis !!
    @Dreamer
    Hoe is het ??

6. Mniekie

Mniekie Actief lid

27 okt 2010
    147
    0
    16
    Brabant
    Egbimi: veel succes. Hoe gaat het nu met je?

Kipjes: ik hoop dat jullie snel kunnen beginnen

Wij hebben gisteren bericht gehad van Geertgen dat er een match/donor gevonden is! :D :D :D

Zo maar eens bellen hoe en wat nu verder...

7. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Hey lieve meiden,

Weer terug van weggeweest, druk weekje gehad!

Elif, wat fijn dat je weer thuis bent! Maar wat balen dat je ventje nog even in het ziekenhuis moet blijven... Hopelijk mag 'ie gauw naar huis komen! Wil natuurlijk wel gauw een fotootje zien he?!

Dreamer, hoe gaat het met jou meid? Pak je lekker je rust?

Egbimi, ik duim voor jullie dat het allemaal goed gaat komen!

Wendy, ook voor jullie gaat het beginnen! Spannend he?! :D

Girl, elke keer heen en weer naar DD is een behoorlijke kluif maar scheelt wel veel in de kosten zeg!! Ik hoop zo ontzettend dat jullie maar 1 poging nodig gaan hebben.

Kipjes, het zit niet mee zeg! Hopelijk kun je snel met beter nieuws komen!!

Hier gaat alles goed, niets te klagen, buikje groeit lekker. Volgende week woensdag pretecho!!! Ben zo benieuwd!

8. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Mniekie
    Gefeliciteerd dat er een match is gevonden en jullie dus hopelijk snel kunnen beginnen

Met mij gaat het wel goed,heb wel af en toe down momenten ,vooral als ik ga zoeken op internet over verouderde eierstokken(dus dat probeer ik zo weinig mogelijk te doen) ,maar ik hou mezelf wel voor dat we al een geweldig zoontje hebben en dat ik van hem nu nog meer geniet als eerst!
    Ik ging eerder echtbij de pakken neer zitten en dan kon het me allemaal niet meer schelen,maar nu ik een kindje heb is dat wel veranderd
    onze grootste wens is al uitgekomen !!
    Lief dat je het vraagt

9. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Loutje
    Leuk he dat je nu een buikje krijgt ,ik liet het toen ook goed zien:D
    wel fijn dat je je goed voelt verder,lekker genieten
    Leuk volgende week een pretecho,willen jullie het geslacht weten??

10. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Ja, we willen het graag weten! Als de kleine er goed voor ligt weten we het volgende week al! Best een gek idee!

11. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @mnieke, gefeliciteerd meid! Spannend!!

@elif fijn dat je weer thuis bent, heb de fotos bekeken wat een mooi mannetje! Gaan jullie hem terzijne tijd ook laten besnijden? ivm geloof?

@egbimi, er is een topic op dit forum met verouderde eicellen, ook onder vruchtbaarheidsbehandelingen. Wat is jullie volgende stap?

@loutjelou enorm spannend... nog maar 5 dagen.. dan begin ik met menstruatie opwekkers en daarna met de hormonen! Kan niet w8en!! Lekker dat je buikje groeit! Spam je wel een foto van je pretecho-wondertje :D

@kipjes, het zit jullie niet mee... ik hoop dat jullie snel verder kunnen!!!

@dreamer hoest met je?

12. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden wat hebben jullie op werk verteld?
    Ik moet binnekort voor echo's naar t ziekenhuis... ( hormonen spuiten) en dat kan soms om de dag zijn... nu wil ik het liever niet vertellen aangezien ik net een nieuwe werkgever heb 15de uit proeftijd.. :(
    Mijn werkzaamheden zijn er alleen s ochtends.. tussen 7 en 11... de echos kunnen alleen tussen 9 en 11.20 uur.. hellup

13. Mniekie

Mniekie Actief lid

27 okt 2010
    147
    0
    16
    Brabant
    wendyenrichard: ik heb het hier op mijn werk verteld tegen mijn directe collega's en leidinggevende omdat ik dit wel net zo eerlijk vond. Dit omdat ik er een hekel aan zou hebben om iedere keer een excuus te moeten verzinnen en het voor hen ook prettig is om te weten waarom ik soms niet te genieten ben ;). En ook wel fair ten opzichte van mijn directe collega's omdat het inhoudt, dat zij mijn werk dus moeten overnemen en ik het niet kan maken om ze voor te liegen etc.

Heb je redenen waarom je denkt dat volgende week na je proeftijd er geen verlenging kan komen? Ik zou eerlijk zijn naar je leidinggevende

14. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Foto's van Seyhan?? WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRR???

15. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    loutje.
    ja klopt het is heel wat steeds heen en weer naar dd maargoed ik doe het wel want kost me minder geld dan. probeer wel s'middags dan kan ik s'ochtends gewoon nog werken en het is toch een rustige tijd nu gelukkig. en ik hoop ook dat ik dit maar 1 keer hoef.

wat fijn dat je je zo goed voelt!!! wat leuk dat je het misschien volgende week al weet. wel hier ff komen vertellen he!! we zijn wel nieuwsgierig en wat mooi dat je al een buikje krijgt maar je schiet ook erg mooi op al bijna 15 weekjes!!! geniet ervan meid.

zijn er foto's van seyhan???????

wendy mijn man heeft ook nog maar kort nieuw werk en voordat hij er begon. met een gesprek vooraf heeft hij netjes alles uitgelegt wat wij deden voor behandeling en als hij gewoon heel flexibel voor hun was dan deden hun ook niet moeilijk en hij heet het werk sinds oktober en is met de iui gewoon mee geweest.
    bij de echo's van de laatste iui is me moeder gewoon mee geweest en dat man gewoon werkte en dat gaan we met de ivf ook doen.
    echo's met moeder samen en dan de punctie en tp gaat hij wel mee en daar weten zijn werkgevers ook vanaf.

16. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @elif van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!! Hopelijk is hij snel thuis en ben jij vlug opgeknapt.

@dreamer, jeetje meid dat is schrikken. Hebben ze een idee hoe waardoor jullie meisje steeds verder achter loopt?
    Ik wens jullie heel veel sterkte en hopelijk komt alles in orde.
    Knuffel voor jullie!

@anna hopelijk is de TESE positief voor jullie! Wat fijn dat jullie al redelijk snel aan de beurt zijn! Duimpjes draaien!

@egbimi, jeetje wat een rot nieuws meid! Hopelijk gaan de hormonen goed werken.
    En hopelijk weten jullie snel meer of de TESE plaats mag vinden.

@wendy wat goed dat jullie al snel mogen beginnen! Wij hebben altijd alles verteld op het werk, onze ervaring is dat hierdoor iedereen heel begrip was.

@kipjes, jeetje meid het zit jullie niet mee zeg! Hopelijk kunnen jullie snel beginnen!

@girl, Wat goed dat alle papieren nu rond zijn! Hopelijk kunnen ook jullie weer snel starten!

@Mniekie, wat goed dat er een match is gevonden! Spannend!!!

@loutje, leuk he dat je al een buikje krijgt!! Hopelijk ligt de kleine er goed voor zodat jullie het geslacht kunnen zien!

@all, sorry meiden ben een hele tijd niet hier geweest. geen puf gehad sorry sorry!
    Hier gaat opzich alles goed het werd me allleen teveel van het goede, en werken en verbouwen en nesteldrang is dan niet zo handig....

Maar goed vanaf deze week ga ik 6 uur per dag werken en de verbouwing zit er bijna op. Nu is het nog wachten op de meubels.

XXX Liefs

17. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @bailey 17 febr hebben we eerst intake gesprek en dan horen we denk ook wanneer tese kan plaatsvinden.idd best snel allemaal nu.

Bij mij op t werk weten 2teamleiders t nu en 1 collega.ik moest namelijk weer een verlof indienen en dan is t toch wel fijn dat ze t weten en k me geen zorgen hoef te maken over verlof.

@wendyrichard fijn dat jullie nu ook al zsm kunnen beginnen.

@kipjes moet je in gent ook je europees pasje van je verzekeraar laten zien en moet je eerst die 100,00 betalen en dan pas je eigen melden?

@egbimi wat een verschrikkelijk nieuws. Wanneer weet je meer

@mniekie een match!! Nu gaat t ineens snel he...

Voor de rest vd meiden een heel fijn weekend

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @foto, staat op dr hyves. Maar ze moet hem zelf maar plaatsen, ga ik niet doen :D wil haar niet voor zijn..

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Egbimi: wat een naar nieuws meis.
    Waren je hormonen erg slecht?
    Ik weet dat er een aantal dames hier op zp zijn die dit ook hebben.
    Sterkte!

@Elif: wat naar dat hij nog in het zh ligt :(
    Ik hoop dat hij snel aansterkt en lekker mee naar huis mag.
    Hoe is het om mamma te zijn?
    En wat vind paps ervan?

@All: hier was de kleine meid in 2 weken helemaal niks gegroeid :(
    Ik moest er rekening mee houden dat ze me binnenkort gaan opnemen.
    Moet nu al 3x per week CTG en 1x per week echo.
    Erg heftig en emotioneel ook erg zwaar.
    Hopelijk gaat ze nu wel groeien!

Liefs Dreamer

P.S. Sorry dat ik zo weinig reageer.
    Lees wel alles mee!

20. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @dreamer maakt niet uit meid dat je niet veel reageert,de baby en jij zn veel belangrijker!! Hoeveel weken ben je nu.ik duim voor jullie dat ze goed groeit

Deel Deze Pagina