Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @dreamer, sterkte meid...

2. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Ik ben zeker scheel, ik zie geen foto op Elif's hyve! :(
    Dreamer, wat spannend lieve schat! Kleine meid, hou nog maar even vol bij mama in haar buik!!

3. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ dreamer, jemig - ik had zo gehoopt dat de kleine een spurt maakt. Lijkt me een hele opgave niet gek te worden van hulpeloosheid omdat je er zo weinig invloed op hebt. Blijf aan je denken en duimen dat alles goed komt.

@ girl, dus jij gaat nogal wat rijden naar D'dorf. Hopelijk is het heel snel raak! :)

@ wendy, ik heb het ook verteld (ben zelfstandig en werk 1 dag per week voor een baas) en was verbaasd hoe begripvol iedereen was. Er wordt echt alles gedaan zodat ik zodra het moet vrij krijg om naar D'dorf te rijden.

@ Loutje, spannend die echo - heb je stiekem een voorgevoel of het een jongen of meisje is?

Mniekie nog gefeliciteerd met het goede nieuws, dan kunnen jullie ook snel beginnen.
    Iedereen die ik nog vergeten ben heel veel succes en een fijne zondag.

4. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey dreamer.

doe het maar rustig aan meid!!! je kleine is nu allemaal even belangrijker dan hier mee praten.

sterkte ermee meid

@iluna ja ik ga wel heel wat rijden ja maargoed het is niet anders en inderdaad hopelijk lukt het snel.

5. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Loutje
    Leuk dat jullie het willen weten,hoop voor jullie dat de kleine goed ligt
    vertel je het ook,of houden jullie het voor jullie 2 ?
    @Wendy
    Ja had het topic pas al een x een stukje gelezen,wil nog een x goed door lezen
    Hier is nog geen volgende stap,we moeten eerst de bloeduitslagen van mijn vriend afwachten en als we dan meer weten gaan ze/we verder kijken
    Hier hebben we nu nog niks verteld,maar toen met KID hebben we het wel verteld en mijn werkgever werkte heel fijn mee en ik kon aardig schuiven met mijn clienten
    mijn vriend is met de inseminaties alleen meegeweest als het op een vrije dag viel
    @Bailey
    Goed dat je even rustig aan hebt gedaan,moet je zeker blijven doen
    en fijn dat de verbouwing er bijna op zit
    en idd nesteldrang en verbouwen gaan niet samen ;);)
    @Dreamer
    Meis geen sorry zeggen dat je even wat minder hier schrijft
    heel logisch!!
    je zal je idd nu nog emotioneler voelen het is ook niet niks allemaal
    ik hoop en duim mee dat jullie kleine meisje toch nog iets gaat groeien en ze nog even bij mama kan blijven
    dikke knuffel van mij
    ik heb geen idee van wat mijn hormoonwaardes waren/zijn
    heeft hij het niet over gehad (???)

@Elif
    Ik zag de foto van je kleine man in je album staan,maar wat een prachtig mooi mannetje zeg!! (ik zag de foto hier op zp in het album staan)
    Hoe gaat het nu??

6. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    elif wat heb je een prachtig ventje!!!!!!! geniet er maar van!!!!
    alles goed verder??

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden, en weer wordt ik door het ziekenhuis gebeld.

Volgens hun heeft het geen zin om met hormonen te beginnen als we nog geen donorselectie hebben gehad.

De afdeling KID zegt dat ik na de 24ste direct kan beginnen met de inseminatie... dus ik zou al een week eerder kunnen beginnen met de hormonen/provera.

voorplantingsgeneeskunde vind dat ik moet wachten op de donorselectie aangezien ze niet zeker weten of ik daadwerkelijk gelijk aan de beurt ben..

meiden wat moet ik nou :O ik zou morgen beginnen met provera... zodat ik mijn eerste fm's in het weekende zou hebben en nu wordt dat weer in de soep gegooit.. ik wordt er helemaal gestoord van! Ik wordt heen en weer gegooit alsof het niks is.. en ze denken er niet bij na dat ik bijv vrij heb gevraagd op werk ofzo... een dag van tevoren bellen met de boodschap dat het geen zin heeft om te komen.

Ik heb geen prikschema gehad van de apotheek, dus ik neem aan dat ik dat van het ziekenhuis zou krijgen. Hun beweren weer dat ik het van de apotheek moet krijgen.. er staat niks in de computer over mijn dosis. WTF zijn ze daar aan t doen.... :S

8. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Wat een zooitje Wendy!! Ik zou ook niet weten wat te doen...

Morgen weten we als het goed is of we een jongen of meisje krijgen, zoooo spannend! Uiteraard kom ik het vertellen!

Liefs

9. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Loutjelou spannend zeg! Ben erg benieuwt!!

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Harstikke bedankt meiden!!!

Wendy jeetje zeg wat maak je weer allemaal mee!!

Loutje lieverd wat spannend zeg:D
    Ik ben heel erg benieuwd:D

11. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    En ??? Loutje
    Hoe was de echo ?

12. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    en loutje??? weet je wat het wordt???

elif hoe gaat het met jullie??

kipjes hoe gaat het met jou?? we hebben bijna het gesprek. hoe laat heb jij het gesprek?? ik kwart over 3.
    het komt dichterbij voor ons om te beginnen.

wendy balen dat het zo gaat! ik heb toen het prikschema van het ziekenhuis in dd gekregen.

13. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @girl,

Het gaat wel oke, leef echt weer naar de nieuwe poging toe.. Hoop dat het eindelijk eens een keer lukt.

Wij hebben de afspraak om half 4.
    Ik ben benieuwd wat ze gaat zeggen.. Spannend..

14. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    kipjes dus jij kunt ook niet meer wachten tot je eindelijk mag beginnen ik ook. leef er ook helemaal naartoe die 2 maanden was wel lekker maar duurt nu wel ff iets te lang. ik ga duimen dat we allebei snel posi testen na zoveel gedoe!
    spannend dan spreken we elkaar zeker ff over hoe we allebei moeten beginnen enzo.

15. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Helaas... het was niet goed te zien. Maar hij zei dat hij naar een meisje neigt. We mogen volgende week terugkomen om nog eens te kijken.

Ben uiteraard weer helemaal verliefd!!!

Bekijk bijlage 121099
    Even zwaaien naar de gezg-meiden! :D

16. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @loutjelou wat leu!! Mooie echo ook!

@all, ik heb de stoute schoenen aangetrokken en heb vandaag mijn eerste provera geslikt. ik ben dus officieel begonnen!

17. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    loutje wat een mooie echo!!!!! super hoor.
    nou hopelijk komen jullie volgende week te zien wat het wordt. spannend!!!!!

wendy wat fijn. hopelijk gaat alles goed.

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Aaaaaah wat lief zeg:D
    En waarschijnlijk een meisje wat leuk:D
    Seyhan blijft dus voorlopig nog een van de weinige jongens;) :D

19. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Loutje
    wat een mooie echo
    het is nu dus al een eigenwijsje ;) ,maar wel leuk zo kan je volgende week nog een x kijken
    @Wendy
    Eindelijk begonnen dus ,
    wanneer hebben jullie de donorselectie dan ??

20. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Wij hebben vandaag bericht gehad uit nijmegen en onze weg naar een TESE stopt dus hier
    de inhibibe waarde is zo slecht dat ze de kans dat ze iets vinden echt superklein achten
    ze raadde het ook af
    ik voel me echt k*t nu ,je hoopt het toch zo
    nu moeten we nadenken wat we nu verder willen of we laten het zo of we gaan nog een x voor KID
    kan ook weer niet te lang wachten met mijn oude eierstokken ,blegh

Deel Deze Pagina