Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @all ik heb zon buikpijn.mn menstruatie moet ik krijgen,dag 30 nu maar t zet niet echt door.bah!! Ik had de laatste maanden weer cyclus van 28dagen en nu wordt die weer langer.denk door stress.Gelukkig ben ik dag vrij vandaag.fijne dag meiden

2. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    hallo meiden.

gisteren in dusseldorf geweest en heb goed nieuws!!!
    moet net voor me menstruatie of dag 1 of 2 een uitgangsecho en ik maak voor 28 januari op vrijdag al de afspraak ervoor want zaterdags of zondags zal zeker me ongi erzijn.

moet dag 3 beginnen met puregon 100 eenheden spuiten 5 dagen lang. dag 8 moet ik een echo hoe het ervoor staat en hoe groot ze dus zijn. dan moet ik die dag een remmer spuiten dat me eitjes niet te vroeg gaan springen. misschien op dag 10 een eco dat bekeek hij dag 8. dan is het als het allemaal goed verloopt op dag 13 (8 of 9 februari) de punctie en dan 2 of 3 dagen later de tp(12 of 14 februari) ligt aan wanneer ongi er is.

elif fijn dat alles goed gaat met jullie en dat het bevalt en dan begin je al best snel weer voor een 2de!!!maar zeker wel leuk:)

kipjes wat fijn dat je nu weet hoe alles verder gaat voor jullie.
    en zeker succes met alle onderzoeken en hopelijk gaat het dan snel lukken en dan toch met iui!!! en fijn dat je ook al op de ivf lijst staat dan weet je dat in iedergeval zeker dat je dan begint daaraan.

mniekie wat fijn dat jij ook snel kunt beginnen met je iui!!! hopelijk gaat het snel bij jullie lukken.

annaatje en je ongi al doorgebroken?? hoop het voor je.

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @girl beter zeg! Ben blij voor je!!! Ik ga beginnen met 25 eenheden spuiten van puregon, vanaf maandag/dinsdag.

@ego, ik ben even niet zoveel online, ben zo ongelofelijk moe van de provera... snap er niks van! Vandaag laatste pil en zodra mijn ongi er is, zal het vast minder zijn..

4. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    wendy ja eindelijk weer beginnen!!! ja ik heb toen met iui ook 25 eenheden gespoten. dus jij begint ook al bijna.

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @girl, had je veel bijwerkingen? welke cd dagen had jij een fm?

Ik begin idd vrij snel! Kan niet w8en..voel al dat mijn ongi eraan komt... :D

6. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden, ik ben hier helemaal nieuw. Ik heb een tijdje gekletst bij ''zwanger worden clubs'' maar vandaag is een omslagpunt: zie mijn banner. De diagnose dat er geen levend zaad is gevonden kwam keihard aan. Ik ben me nu maar aan het verdiepen in: ''wat nu??''...Ik zit hier met knallende koppijn en jankogen want het is nog zo vers en ik zie het even niet zitten.......

7. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Lieverds, kom even melden dat we een meisje krijgen!!!
    Kom snel weer even op iedereen reageren.

Liefs

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nana wat een sh*t nieuws.
    Je hebt evt kans dat er met een tese ingreep wel zaad word gevonden.
    Het is heel heftig zo'n nieuws.
    Laat het ff bezinken.
    1 goed teken misschien dat er wel zaadcellen zijn.
    De meiden hier hun partner niet.
    De kans is dus groter dat er wel wat gevonden word.

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Loutje lieverd wat geweldig!
    Proficiat

10. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    loutje gefeliciteerd meid!!!! super hoor kun je nu lekker roze kopen :)

hallo nana, heel begrijpelijk dat je ff niet weet hoe je nu verder moet.dikke knuffel!!!!! wat gaan ze nu verder doen?? weet je dat al meer onderzoeken??

11. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    sorry meiden dat ik zomaar ''inbreek'' want jullie kennen elkaar al zo lang, denk ik?!?!

de diagnose moet inderdaad nog definitief gesteld worden; ik weet dus niet of ik het officieel wel azoospermie mag noemen. Er volgt verwijzing naar uroloog; nana-man krijgt oproep..

jeetje, het is het voor het eerst in mijn leven dat een dag zoals vandaag zoveel negatieve impact heeft. Alsof er een leven is ''voor'' de uitslag en ''erna''..............

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nana Nee meid je breekt echt niet in!
    Het is dat je het topic zelf al had gevonden anders had ik je wel gezegd ff een kijkje hier te komen nemen.

Het is idd een heel impact wat dit alles op je heeft:(
    Het zal helaas ff duren eer jullie beiden het hoofd weer helemaal rustig hebben:(
    Maar ik duim heel hard voor een betere uitslag straks evt met tese:)

13. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @nana ik begrijp je helemaal! T is idd ff k.t nieuws.maar houd moed he!! Wij kregen deze uitslag in aug 2010.mn man is naar uroloog geweest.ik begrijp dat jij en partner daar nu ook heengaan.je partner krijgt daar echo en ook chromosomenonderzoek.wij moesten 6weken wachten op uitslag.enige optie bij mn man is tese.dit gaan we in gent doen.in febr eerst intake daar en dan tese en dan..... Voor vragen daar zijn wij voor he.zitten helaas allemasl in hetzelfde schuitje

@loutje leuk leuk een meisje!!!

14. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    dank je, het voelt een beetje apart. Gisteren zat ik nog vrolijk mee te kletsen op mijn vaste forum en nu kijk ik voor het eerst bij vruchtbaarheidsbehandelingen......Ik zie dat de meiden hier al heel wat hebben meegemaakt, dus ik zit nog even in een andere fase. Ik weet 1 ding zeker: IUI-D word voor ons geen optie om principiele redenen. Dat heb ik altijd al geweten; ook toen ik nog geen kinderwens had.....

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nana dat laatste is natuurlijk persoonlijk !
    Maar denk dat niemand hier direct dacht goh dan doen we dat.
    Daarom is het een hele procedure wat je moet verwerken.
    En het is zeker gisteren was je nog niet bewust van de last wat op jullie schouders zou komen.
    Maar neem je tijd!

16. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    nana het zal zeker goed komen hoor!!! wij hebben het ook gehad en niet gedacht dat we ooit voor een donor gingen. toen we de uitslagen hadden toen hebben we ook in een dip gezeten net zoals de andere meiden hier. maar hopelijk kunnen jullie zoals ze al zeggen een tese en dat jullie dan ivf/icsi kunnen gaan doen.
    sterkte ermee meid en als je het moelijk hebt kom altijd hier ff praten dat lucht altijd erg op omdat je in het begin nog niemand hierover verteld hebt. wat ik zelf wel fijn vond is dat iedereen er vanaf het begin vanaf wist (werk ietsje later maar me baas wist het al wel)

elif wat groeit de kleine man goed!!!!!! super hoor. al een beetje gewent aan het moederschap??

17. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @loutjelou super zeg een meid!!!

@elif, hoest met Seyhan?

@nana tuurlijk mag je hier meetypen. Veel hebben al een heel traject achter de rug en ik sta ook nog aan t begin van een iui-d traject..
    Met vragen kun je altijd bij ons terecht! Ik denk dat alle meiden hier bijna achter de telefoon kunnen gaan zitten op de afdl. voortplantingsgeneeskunde/KID van het ziekenhuis haha :D

18. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Welkom Nana, wat vervelend dat je je hier aan komt melden!

Ook hier een Tese ondergaan in Dusseldorf maar helaas zonder resultaat. Ook nooit gedacht dat we ooit voor een donor zouden gaan maar inmiddels toch 16 weken zwanger!

Mag ik vragen wat de reden is dat je niet voor een donor zou gaan? Uiteraard hoop ik dat de Tese jullie meer geluk brengt! Succes!

Bedankt voor de felicitaties! Zo'n gek idee dat we nu weten dat we een meid krijgen!!

Iemand nog wat van dreamer gehoord? Ik hoop zo dat het goed gaat!!

Elief! Lekker aan het genieten van jullie mooie mannetje?

Pfff, niet handig zo'n heel verhaal op de iphone! Kom later weer terug!

X

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hallo meiden,
    Hoe is het met iedereen??
    Wendy nu echt bezig spannend!!

Loutje hoe voelt het om te weten wat je verwacht:D

Met Seyhan is het prima, heeft alleen wat last van krampjes en zijn regeldagen.
    Wat huilerig is hij ocharme.

Ik heb net goed nieuws gekregen er zijn ruim voldoende rietjes zaad op voorraad en het word gereserveerd:D.
    We hebben kans op nog zo'n prachtig(e) kindje(s)

Net samen besproken de zomer gaan we er weer voor als alles goed verloopt

xxx

20. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey elif.

wat een mooi nieuws als je deze zomer weer mag en gaan beginnen.
    maar had jij niet al voor 6 iui-d's betaald en dat ze nog in de vriezer zitten??

Deel Deze Pagina