Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Girl nee in Jette gaat dat per keer:)
    Dus per keer moest je 200 euro betalen.

2. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    oh oke:) nou gelukkig is er nog genoeg op voorraad van de zelfde donor.
    hopelijk gaat het dan ook snel!!!

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Eerst jullie meiden!!

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    sorry dat ik even niet zoveel online zit meiden, erg druk met nagelen e.d.

morgen donorselectie, echt zooo spannend!

5. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Succes voor morgen Wendy!

Hier wat leuke rompers en een schattig pakje gekocht! :D Verder een beetje een rottijd om kleertjes te kopen, zo precies tussen de seizoenen in... we moeten toch nog een klein beetje geduld hebben denk ik!

6. Mniekie

Mniekie Actief lid

27 okt 2010
    147
    0
    16
    Brabant
    Hallo allemaal!

Afgelopen zaterdag ben ik ongesteld geworden dus vanmorgen gebeld voor een afspraak op cd 11 en volgende week maandagmiddag er heen.

Heb er erg veel zin in alleen nu een hoop ander gedoe aan mijn hoofd. Afgelopen vrijdag te horen gekregen dat ik op zoek kan naar een andere baan. Na 3,5 jaar aan de kant gezet en nu maar eens bedenken wat ik wil. Het enige dat ik zeker weet is dat ik alles in Geertgen door wil laten gaan en we zien wel verder hoe of wat...

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    zo meiden,

donor selectie is geweest, onze eerste keus is een man met donkere haren en blauwe ogen ( ries haar en mijn ogen) en de andere 2 beide donker haar en bruin groene ogen..

Ik ben erg benieuwt, over een half uurtje mijn eerste puregon...

liefs

8. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ wendy,
    Spannend zeg !!

@ Mniekie..
    Je baan kwijt ?? nou ja zeg !! en nu net op dit moment :(
    Ik duim dat je snel wat anders hebt gevonden, zodat je je daar niet druk om hoeft te maken.

@ all,
    31 januari een hysteroscopie, en bloedafname voor Dna en Chromosomenonderzoek.. 1 maart met de arts de uitslagen bespreken. We zouden wachten met de IUI tot na de uitslagen, maar we zouden ook gewoon door kunnen gaan.. wat zouden jullie doen?

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Van een kant zeg ik persoonlijk doorgaan.
    Van de andere kant heb je misschien zoiets wil liever de uitslag weten en niet het zaad "verspillen" of hoe moet ik het zeggen.
    Erg moeilijk meid:(

10. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ elif,

Dat zijn precies de redenen waarom wij ook twijfelen.. Ik denk niet dat er iets gevonden word met de onderzoeken,want ben al helemaal binnenste buiten gekeerd in al die jaren :D

En we hebben 6 strootjes nog (als we nu ook gaan dan 4X IUI en dan nog 2 over voor IVF ).. Twijfel twijfel !!

11. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    kipjes ik denk dat ik had gewacht stel dat je het verspild, maargoed zo denk ik er nu over en ik heb niet voor die keus gestaan. dus moeilijke keus.

wendy eindelijk begonnen!!!! en ik was niet misselijk na de puregon maar ik had geen eetlust meer dus kreeg niet eens me avondeten op en hoe langer ik het spoot des te minder honger ik had. en erg moe ook. hopelijk heb jij het niet.
    ik ga ook weer puregon spuiten dus ik weet al hoe ik erop ga reageren haha

12. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @girl, ja eindelijk idd! Ik had ook geen eetlust meer maar dat kwam echt door de misselijkheid. Ook stond ik vandaag op met hoofdpijn, dus ik ben blij dat ik vandaag een dag vrij heb!

13. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Wat spannend weer allemaal! Ik hoop zo dat de behandelingen heel snel succes gaan hebben! Ik gun het jullie zo!!!

14. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden,

ik merk dat ik me beetje down voel...
    Het werd gister natuurlijk officieel ( het KID verhaal) en heb het er wel even moeilijk mee....

nu helpen de hormonen natuurlijk ook niet mee, al spuit ik weinig...

blegh.. jullie tips voor mij om er even bovenop te komen?

15. Mniekie

Mniekie Actief lid

27 okt 2010
    147
    0
    16
    Brabant
    wendy: ik probeer altijd alles zo positief mogelijk te zien, dus het hele KID verhaal zie ik als weer een stap dichterbij de vervulling van onze droomwens!

16. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    thnx mniekie, is gewoon even een moment opname nu,....

17. Mniekie

Mniekie Actief lid

27 okt 2010
    147
    0
    16
    Brabant
    weet ik en het is ook supermoeilijk om altijd positief e.d. te blijven. Ik maak mij nu meer zorgen of ik snel weer een baan heb en hoe het hele IUI gebeuren mijn kansen op een leuke baan beïnvloed....:(

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    dat is ook moeilijk.. ik heb het 2 dagen nadat ik door mijn proeftijd heen was verteld... ik moest wel...

Het wrodt nog wat allemaal!
    Watvoor werk zoek je dan meid? Iseen hele moeilijke tijd op dit moment he?!

19. Mniekie

Mniekie Actief lid

27 okt 2010
    147
    0
    16
    Brabant
    Ik zoek een binnendienst functie, full time en spreek 4 talen dus een internationale omgeving... Ben pas net begonnen sinds afgelopen weekend maar heb al wel veel mailtjes en telefoontjes gehad voor gesprekken en functies, dus ik heb er vertrouwen in dat het allemaal wel goed komt.

Ik ga gewoon uit van mijn eigen kracht en dat een nieuwe werkgever die mij echt graag wil hebben, dat geen probleem vindt...

Maar de timing is gewoon erg beroerd nu tegelijkertijd met poging 1...

20. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ja dat snap ik meid! ik ken dat! Zie dat wij trouwens bijna gelijk opgaan ( als puregon zijn werk doet athans...)

Deel Deze Pagina