Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    #2141 annaatje, 31 jan 2011
    Laatst bewerkt: 31 jan 2011
    @ wendyrichard dat lijkt me zo eng bij jezelf prikken.maar ik denk dat als je t een paar keer gedaan hebt t wel meevalt,toch..
    ik heb goede hoop bij jouw dat je snel zwanger bent!

ik ben ziek thuis. vanochtend naar huisarts geweest en heb een keelontsteking. heb nu kuurtje voor 1 week.
    ben op internet een ei voor later aan t kijken. gaat over een vrouw die 36 jaar is ,single is maar wel kinderen wil en wil dr eicellen invriezen.
    ook dat ze dr eigen moet prikken enzo...

Een ei voor later | Dokument

2. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    oh jah.ik zo tegen mn huisarts: ik ben hier ooit geweest voor mn onregelmatige cyclus. toen zei die: jah hoe is t daar nu mee.dus ik gaf aan dat we al in een heel proces zitten ivm azoospermie. hij had nog nooit van tese gehoord!!! heb ook t idee dat huisartsen hier niks van afweten en dat google heel handig is en door zelf dingen uit te zoeken

3. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    hallo,

annaatje dat is inderdaad voor meer eicellen maar de puregon heb ik ook voor een iui-d gebruikt de laatste poging en de kwaliteit van het eitje wordt er ook beter op.

de bijwerkingen moe, draaierig, minder eetlust, gevoelige borsten, raar gevoel in me onderbuik(inclusief steekjes), vergeetachtig (nu al) reageer veel feller. genoeg dus....

heb altijd gezegt ik prik mezelf nooit en nu doe ik het toch wel zelf(gelukkig wel eerst hulp van schoonzus wie in de zorg zit) en als je het een keer gedaan hebt is het enge eraf.

dank je mniekie hoe is het met jou gegaan vandaag??? nog goed nieuws??

wendy hierboven al genoemd wat me bijwerkingen zijn.
    met iui-d kunnen ze hem plannen jah ik heb op het laatst pregnym gespoten en gelijk iui-d besproken.(weet je gelijk waar je aan toebent) ik heb vrijdag dag 8 echo en misschien dag 11 ook nog echo. dag 8 moet ik een remmer gaan spuiten dat me eitjes niet te vroeg springen en dat willen we niet hebben.

ik heb als ik echo heb vrijdag 5 dagen gespoten denk dat jij later echo hebt omdat jij minder spuit als ik.
    en inderdaad de ene keer hou ik er ook een blauwe plek aan over en dan weer niet (nu nog niet gehad vorige keer wel)

4. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ nana hoe was t bij uroloog,vandaag toch..

Ik lig nog steeds ziek op bed bahhhh!!

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @girl ik erken het. Al zegt de gyn dat het raar is... :S

@anaatje beterschap!

@fm, nah aan beide kanten eentje van 9mm... zit op cd 11 dus nu nog een weekje spuiten en dan volgende week maandag terug voor een nieuwe FM. Mocht het niet gegroeit zijn dan gaat mijn dosis omhoog. Ze gaan voor 1 eitje mocht er een kans ikzitten voor een tweeling, dan wordt het afgebroken. Ik heb een hart vormige baarmoeder en kan dus helaas geen tweeling baren.

6. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    hallo meiden.

morgen me eerste fm!!! erg spannend hoeveel eitjes er zullen zitten.

hoe is het met de rest???
    hoe is het trouwens met dreamer??? al lang niks van gehoord??

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @girl spannend!

Ik merk trouwens dat het spuiten pijnlijker word? :S het vloeistof prikt gemener...

heb ook dagelijks rond een uur of 1/2/3 een domper.. blegh...

8. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    meiden vandaag naar dd geweest hij telde er 7 of 8.
    maandag weer een echo om te kijken hoe groot ze dan zijn ze waren nu nog klein. ongeveer rond de 7. moet nu tot en met zondag weer puregon spuiten en een remmer s'avonds erbij.

waarschijnlijk heb ik woensdag of donderdag punctie dat kon hij me maandag vertellen.

alles was verder goed zei hij.

wendy ik krijg gelijk na het spuiten al een domper :(
    en erg raar in me hoofd.

9. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @GIRL wat spannend!!

10. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    ja erg spannend allemaal.

kipjes?? hoe gaat het met jou??? lang niks gelezen over je.

11. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Girl, wat spannend meis!! Ik hoop zo dat jullie eerste poging succes gaat hebben!!!

Ik ben ontzettend benieuwd hoe het met Dreamer gaat, maak me een beetje zorgen!

Liefs

12. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    loutje leuk wat van je te horen!!!! ja erg spannend allemaal en hopelijk gaat het snel lukken.

hoe is het met jou??? al lekker aan het shoppen geweest??

ja ik maak me ook zorgen over dreamer!

13. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Ook hier zorgen om dreamer... hoop zo dat alles goed is!!!!

@kipjes hoe is het met jou ?

@nog maar 2 nachtjes slapen tot fm....

14. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    wendy ik heb maandag ook een fm ook de 2de.

15. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ girl, spannend meis !! Ik ga duimennnn

@all, inderdaad lang niks van dreamer gehoord.. Ze loopt nu al tegen het eind van de zwangerschap.. Hoop dat alles oke is..

Hier alles prima, heb maandag de hysteroscopie gehad en alles was goed ! Meteen bloed laten prikken voor dna onderzoek en nog wat andere dingen. En dan op naar het volgende gesprek op 1 mrt om alle uitslagen te bespreken.. Dan krijgen we alvast de prikinstructie voor ivf en kunnen we eerst starten met 3X IUI met pregnyl (en nieuwe donor).. En mocht dat niet lukken dan starten we in juli met IVF.. Spannend.. Duurt wel lang allemaal hoor.. Wil gewoon starten weer..

Ook zo vreemd allemaal.. Eerst al door het hele proces heen met azoospermie en tese.. Of het allemaal nog niet moeilijk genoeg is lukt het ook nog niet om zwanger te raken via KID !! Terwijl ik bijna 24 ben en alles lichamelijk in orde is ???

Ben trots op mezelf en alle meiden die in hetzelfde schuitje zitten en nog steeds het hoofd boven water houden en doorknokken voor een wondertje !! Want jeetje... Makkelijk is anders pffff

Dikke knuff van mij !!

16. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Meiden...

ik heb vandaag voor t eerst vruchtbaar slijm gehad :O man wat is dat raar! Het voelde extreem nat, dus ik voelen en ja hoor draden trekken..

heb een digitale ovutest gedaan maar was negatief.... hmm.... toch maar maandag afwachten?

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik kom me even melden.
    Moet bekennen dat ik voor het eerst niet alle berichten heb teruggelezen, dus even geen reacties, sorry!

De kleine meid zit tegen alle verwachtingen in nog altijd veilig in mn buik!
    Wel loop ik al weken elke dag in het ziekenhuis voor CTG en wekelijks echo's.
    Erg intens allemaal, maar ben blij dat ze haar zo goed in de gaten houden.
    Ze is nu ongeveer 1600 gram, dus heel erg klein.
    Ben benieuwd hoeveel ze weegt bij haar geboorte.
    Die zal overigens niet lang op zich laten wachten, want met uiterlijk 38 weken gaan ze me inleiden.
    Dus we genieten nog even volop van de zwangerschap!

Dames, ik denk aan jullie!
    Zwangeren, geniet van de zwangerschap.
    Dames die met een behandeling bezig zijn: ik duim dat het (snel) mag lukken!
    Dames die nog aan het wachten zijn: sterkte met alles wat op jullie pad komt.
    En Elif, geniet van je kleine man!

Liefs Dreamer

18. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    dreamer wat fijn om weer wat van je te horen!!!! wel fijn inderdaad dat ze je goed in de gaten houden dat zal wel een fijn gevoel zijn. wat fijn dat ze nog lekker warm in je buik zit!!!
    hopen dat ze nog een beetje goed doorgroeid voor je wordt ingeleid.
    duim heel hard voor je meid!!!!!

kipjes fijn dat de hystroscopie goed was!!! het is niet niks nee wat we allemaal meemaken en inderdaad ben zelf ook 24 en dan raak je ook nog niet snel zwanger via kid erg droevig allemaal. we maken allemaal al zoveel mee. gelukkig kon ik weer beginnen(2 maand rust gehad) maar wat duren die dan lang zeg.
    hopelijk mag jij weer snel beginnen meid!!! hopelijk kom je binnenkort weer gezellig met ons meekletsen!!!(als je kunt hoor) nam zelf ook iets meer afstand van zp toen ik geen behandelingen had.

wendy ik heb dat altijd meerdere dagen dat slijm.weet precies wanneer ongeveer me eisprong altijd is.

@all wat zijn die cetrotide spuiten gemene spuiten om te zetten zeg!!! maar heb het ervoor over hoor!!! doe alles voor een wondertje!!!

19. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Dreamer, wat goed om te lezen dat jullie KLEINE meid nog daar zit waar ze voorlopig nog eventjes hoort!
    Denk aan je!

X

20. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    loutje hoe is het met jou?? wanneer heb je je 20 weken echo???
    en het kamertje al klaar?? of al begonnen??

Deel Deze Pagina