Hey girl, 16 feb de 20 weken echo! Ik voel me super, voel de kleine ook al regelmatig bewegen nu! Zo bijzonder! Hebben wel alles al besteld/gekocht maar nog niet begonnen, eerst nog even een keer voor de zekerheid te horen krijgen dat we een meisje mogen verwachten! Haha. Hoe gaat het in DD? Nog drukker geworden ondertussen? Ik duim zo hard voor je! Liefs
mooi dat het zo goed gaat. dus na 16 feb. ga je helemaal los!!! het gaat goed in dd. het is er steeds wel erg druk maar weet niet of er veel nederlanders zijn. morgen echo kijken hoe groot de eitjes zijn en hoeveel ook. en dan hoor ik of ik woensdag of donderdag punctie heb en zal 2 of 3 dagen later de tp zijn!! dus erg spannend allemaal. en hopelijk gaat het lukken nu met ivf. (het wachten duurt nu erg lang op iets moois)
@girl spamnnend! Hoe laat heb je de fm? Ik om 10.50 uur. @dreamer fijn wat van je te horen! geniet nog even van je buik!
Ik moet naar rijnstate en jij? ( je zult er ondertussen wel zijn!) dd toch? Ik heb heel wat problemen op werk nu... hij wilde me in eerste instantie niet laten gaan en kwam met het geniale idee dat ik maar terug moet komen na het gesprek ( werk partime in een supermarkt en ze hebben genoeg mensen.) Is gewoon "naaien" maar goed ik ben gewoon gegaan en heb het grootste deel van mijn werk af gekregen. Mu even douche en ik spring in de auto naar t ziekenhuis.. zo spannend aangezien ik al een aantal dagen vruchtbaar slijm heb...
Girl & Wendy: veel succes vandaag! Ik had zaterdag een positieve ovutest en vandaag om half 12 de eerste IUI. Ben erg benieuwd en vind het nu wel spannend worden! Nu gaat het echt beginnen!!
meiden, ik heb zojuist mijn fm gehad... ene kant is 'gestopt' zit dus een eitje van 9 mm. andere kant zit er 1 van 11mm. Nu gaat mijn dosis omhoog en moet ik eind van de week waarschijnlijk terug komen..
Wendy: hmm, nog eventjes geduld voor jullie... Girl: hoe is het vandaag bij jou gegaan? Bij mij zijn nu dus dan ook de wachtweken aangebroken. Het duurde wel eventjes voor de arts het slangetje in mijn baarmoeder had (was ook niet erg prettig, maar mijzelf maar voor gehouden: het is voor een goed doel ). Manlief vond het allemaal erg interessant en wilde achteraf ook weten hoe het voelde, of het pijn deed, etc...
hallo meiden. wendy ja ik naar dd. ben super blij!!!! heb nu 10 a 11 eitjes!!! youuuuhoeeee!!! ze waren ook allemaal goed gegroeid zat weinig verschil in zo rond de 18 en eentje was al 19. was zondag avond nog ff bang dat er wat mis ging had ineens heel veel last van me buik en vanmorgen niet meer. dus was bang dat ze misschien weg waren, maar gelukkig zaten ze ernog. merk nu wel dat me buik echt opgezet is waardoor ik dus een onprettig gevoel heb in me buik en erge rugpijn.( maar is allemaal voor een goed doel) woensdag punctie en vrijdag tp!!!! (blij dat het nu zo goed gaat allemaal) druk op de weg vandaag dus ook al te laat aangekomen in dd, maar ff in de auto gebeld dat we iets later kwamen en om kwart over 10 daar en half 11 waren we al aan de beurt vanmiddag nog een cetrotide gespoten en vanavond om half 12 de ovitrelle. wendy jammer dat die ene gestopt is. hopelijk komt het eind van de week toch nog goed met dat ene eitje!!! mniekie fijn dat het bij jou ook allemaal goed is gegaan succes met de wachtweken!!! hopelijk gaan ze lekker snel voor je. zoals je hierboven leest is alles goed gegaan vandaag!! eind van de week kom ik gezellig bij je op het wachtbankje!!! loutje lief dat je nog ff hier langs bent geweest voor ons!!!!
hallo meiden. nou de punctie is me meegevallen gelukkig!!! heb nog wel licht bloedverlies( weet niet hoelang dat nog kan) misschien ff vragen als ze me bellen vandaag voor hoeveel er bevrucht zijn. had dus 4 eitjes. was niet weinig zei dr s was een mooi aantal voor de aantal follikels zei hij. (dan vertrouw ik hem erop) was nog erg moe gisteren daarom nog n iet gereageerd hier. hoe gaat het met de rest?? en mniekie hou je het nog vol op het wachtbankje?? duren lang he die wachtweken.
Girl: Fijn dat de punctie is meegevallen! Nu hopen morgen op een aantal toppertjes!!! Wendy: veel succes morgen bij de fm! Met mij gaat het prima. Heb verder nergens last van en nogal veel afleiding dus dat komt goed. Eigenlijk ben ik nu voornamelijk bezig met het zoeken naar een nieuwe baan dus daar gaat mijn meeste aandacht naar uit.
mniekie fijn dat je veel afleiding hebt. gaan de wachtweken ook wat sneller gelukkig!!!! ja hopelijk zijn er toppertjes bij!!! wendy succes morgen bij je 3de fm.
hallo, heb 3 van de 4 eitjes bevrucht!!!! gaan er dus 2 in de vriezer. was een mooi aantal zei de assistent. gelukkig!!! nu gelukkig niet meer in spanning.
@ girl Wat goed zeg !!!! Toppie !! Wanneer is de tp ? Spannend hoor , ga heel hard voor je duimen meid..
@girl wat spannend!!!! veel succes morgen. Voor mij morgen Fm3.. als het zo in deze lijn blijft groeien als het al deed, dan komt het helemaal goed!!! Dan zou ik vandaag/morgen 16,5 mm moeten hebben en zou ik zo/ma geinsemineerd worden!! Oh wat eng allemaal
@kipjes morgen heb ik de tp van 1!!!! ben wel opgelucht nu. alleen straks weer de moeilijke wachtweken. @wendy hopelijk schiet het bij jou nu ook op. duim voor je morgen!! @all had na de punctie toen ik hoorde 4 van is dat niet weinig van de 10 follie's maar hij zei direct is een goed resultaat en zoiets verwachte hij ook. gelukkig dan maar. deze stress hebben we alweer minder. nu hopen dat ik voor het aankomende jaar dan niet meer naar dd hoef na vrijdag.
Wat fijn Girl!! Wendy, voor jou nog even spannend! Mniekie, in het begin van de wachtweken gaat het meestal wel goed, tot je in die laatste daagjes belandt!! Mijn duimen draaien overuren voor jullie meiden! Liefs
@ wat spannend allemaal voor sommigen!! Ik heb ff niet alles meegelezen,woensdag weer naar dokter geweest want bleef last houden van mn keel. Succes allemaal meiden en ik laat volgende week vrijdag weten hoe t in gent was