Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ja, bizar, na een paar uur zag ik boven toch een heeeeel lichtroze teststreepje.... Je moet echt heeel goed kijken.
    Vloei nog niet, als dat woensdag nog zo is, dan ga ik weer testen.
    Tjee, wat een emoties weer allemaal vandaag....

2. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @mijs, echt waar. Ik hoop het zo voor jullie! Laat je weten hoe het afloopt?

XXX Liefs

3. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Oh mijs, misschien was het gewoon nog net iets te vroeg om te testen! Mijn duimen draaien!!!

Bailey, nog maar 4 dagen, dat schiet ook alweer op! Spannend!

4. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijs, ik hoop zò voor je dat het lichte streepje straks heel donker wordt, wat een heen en weer bootje in alle emoties. Sterkte ermee, ik denk aan je!

xxx

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Amy: het is ook heel heftig allemaal wat je te verwerken krijgt.
    Die positiviteit komt vanzelf wel!

@Bailey: nog maar 4 daagjes tot het psyg gesprek!
    Al zenuwachtig?

@Mijs: wat lees ik nou?
    Een licht streepje een paar dagen voor nod?
    Streep = streep he!
    Ik hoop dat je op je nod een duidelijke streep hebt zodat twijfelen niet meer nodig is!
    *duim duim duim duim*

@All: gisteren ongesteld geworden.
    Gisteren ook meteen de startbrief opgestuurd.
    En vanmorgen gebeld voor een echo op dag 10.
    Dinsdag 8 juni hebben we de 1e FM :D
    Kijk er echt zooooo naar uit!

Liefs Dreamer

6. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    @dreamer

eindelijk mag je beginnen. wat heeft het voor jou lang geduurt voordat het zover was.
    nou maar hopen dat het snel lukt bij jullie.
    veel succes alvast.

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Dank je wel Girl :D
    Hoop dat we straks een beetje gelijk opgaan!
    Is wel leuk, samen toeleven naar NOD.
    Hoe vond je de IUI?
    Deed het zeer?
    Mocht je man het zaad inspuiten of mag dat niet in DD?

Liefs!

8. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey dreamer.
    ja dat zou zeker leuk zijn ongeveer tegelijk.
    nee deed niet zeer alleen die eendenbek of klem ofzo wat ze gebruikten was niet zo prettig maar het was te doen hoor en het is zo klaar. nee dat heeft me man niet gedaan weet ook niet of het mocht.
    we waren bij een andere arts want dr s was al vrij en we kwamen bij een duitse vrouw en we kunnen niet zo heel goed duits maar hun konden wel wat nederlands gelukkig:)

wanneer ongeveer heb jij je eisprong??

nou we houden elkaar wel op de hoogte.

liefs

9. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    Echt goed hoor Dreamer, eindelijk beginnen, echt top : -)

Wij moeten helaas nog een maandje wachten. Heb mijn eisprong nog niet gehad, maar ziet er naaruit dat het donorzaad niet op tijd binnen is.. Dus dan wordt het volgende maand..
    Is nog wel snel gegaan op zich, maar toch altijd balen als je er naaruit kijkt om te gaan beginnen... pfff..

@ Bailey
    Gaat hard nu he !! bijna het gesprek !!

@ Amy,
    De wachttijden voor de TESE veranderen ook per ziekenhuis. Wij hadden via zorgbemiddeling snel een afspraak voor de intake.. Ik duim voor jullie dat het snel zal gaan !
    De uitslag van onze tese was helaas negatief, er is niets gevonden. Nu wachten we op onze eerste iui-d in Belgie (Gent)...

@ Mijs..
    Wat vervelend zeg die onzekerheid, ik duim voor je !!!

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Girl: aan mn eisprong valt geen touw vast te knopen.
    Ik heb cyclussen tussen de 25 en 43 dagen :p
    De cyclussen van 43 dagen zijn hele zenuwachtige maanden geweest, dus vrees een beetje dat ook deze keer mn ei laat gaat komen.
    Ben erg gevoelig voor zenuwen en die heb ik nu volop haha.
    Maar gok zelf op dag 17 deze ronde, dus dat is dinsdag 15 juni.

@Kipjes: ohh dat is balen dat het zaad nog niet binnen is!
    Dan gaat het net juli zijn voor de 1e IUI zeker?
    Elke dag wachten is er 1 teveel, zeker als je ervanuit gaat deze ronde te mogen starten.
    Zit er nog een kansje in dat het deze ronde gaat lukken?
    Of is je eisprong al bijna?

Liefs Dreamer

11. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @kipjes oooo meis wat balen heb veel aan je gedacht vandaag. Hebben jullie een fijn weekend gehad??
    Heb jij trouwens ook een HSG gehad?

@dreamer jippie eindelijk jullie krijgen eindelijk een kans op een prachtwonder!!

@amy hoe gaat het meis?? Al wat meer bekend hoe en wanneer?

@all hier ondertussen nog 3 dagen, al moeten we nog wel een nachtje slapen hihi. Met de zenuwen gaat het heel goed eigenlijk beter als verwacht. Maar ja het is ook nog geen vrijdag natuurlijk ;)
    We hebben er igg geen schrik voor en kijken er positief tegen aan.

Wij willen trouwens wel meteen vragen of mijn vriend het zaad in mag spuiten, dit zouden we beide erg graag willen! Hoop zo dat het mag!

XXX Liefs

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mijs wauw wat een goed nieuws ik hoop het zo!!!!!!!!!!!
    Je hebt het zo verdient:D

Dreamer wat goed eindelijk de start:D

Kipjes wat balen:( pff denk je te starten is het toch nog wachten:(

Bailey wat spannend heh:D

13. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ Bailey
    We hebben een super leuk weekend gehad gelukkig, en heb ook gehoord dat mijn contract op mijn werk is verlengd dus dat is positief..

Maar wel balen dat het waarschijnlijk niet door gaat. Had me er op ingesteld.. maar ja .
    Nee ik heb geen HSG gehad, en ze heeft het er eigenlijk ook niet over gehad, weet ook niet waarom..

Wij willen dat het liefst ook, denk wel dat het mag hoor.. : -)

@Dreamer,
    Het zal ongeveer begin juli worden denk ik ja. Er is nog wel een kleine kans, want ik heb nog geen positieve ovutest gehad, maar dan moeten we wel echt geluk hebben dat het zaad nog op tijd binnen is .. ik wacht geduldig af hihi .. Ben er wel een beetje zenuwachtig van, want hoop zo dat het deze maand nog kan gebeuren...

14. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @elif, ja zeker spannend het is al weer bijna vrijdag! Wanneer kreeg jij je 1e echo??

@kipjes van harte gefeliciteerd met het verlengen van je contract! Heb je nu een vast contract?

Ja ik geloof goed dat je baalt meid, wanneer hoor je of het zaad binnen is?

Heb jij misschien al eerder onderzoeken gehad? Dat ze daarom geen HSG bij jou doen?
    Bij gaan ze het doen omdat er bij mij nog nooit eerder onderzoeken geweest zijn. En omdat je moet betalen voor het zaad wilde ze er zeker van zijn dat er geen problemen zijn met mijn baarmoeder en eileiders.
    En ze wilde het perse vlak voor de 1e iui doen ivm verhoging van de slagingskans die ronde.

XXX Liefs

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bailey weer een dagje korterbij!
    Duim duim!!

10 juni is de eerste echo, volgende week donderdag ;)
    xxx

16. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bailey, wat spannend he, nog twee daagies!!! :) Gieren de zenuwen erg door je lijf of ben je eigenlijk wel relaxed?!

Ik hoop toch zo bij jullie allemaal dat hier straks heeeeeeel veel zwangerschapsbanner geplaatst zijn, ik duim!!!

Hier gaat tie met ups en downs, ik vind het zo frustrerend om maar af te moeten wachten op die brief. Ik had zelf besloten het 3 weken te geven, dat is tot volgende week dinsdag en dan hang ik aan de lijn. Hoe lang denken jullie dat het duurt voor ik weer uitslagen/ diagnoses etc. krijg? Ik ga namelijk in september trouwen en ik heb mijzelf bedacht voor die tijd niet teveel negatieve uitslagen te willen horen omdat dit een schaduw werpt over de dag; maar ja, misschien ben ik sowieso veel te voorbarig en duurt het nog wel een half jaar voor ik meer uitslagen te horen krijg!

Meiden, fijne dag en geniet van het heerlijke weer, eindelijk!

xx

17. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @elif, nu nog maar 1 dagje!!! De zenuwen heb ik redelijk onder controle ;)
    Hoe gaat het met je? Voor jullie nog 1 week voor de 1e echo, spannend meid!

@amy, o meis heb met je te doen! Die onzekerheid is verschrikkelijk, goed van je om voor jezelf datums in gedachten te houden als je dan niets hebt gehoord zelf bellen.
    Over de duur van alle onderzoeken kan ik je weinig tot niets vertellen, dit was bij ons niet aan de orde.
    Proficiat met jullie aanstaande huwelijk! Snap goed dat je aan de ene kant na de bruiloft alles zeker wil hebben, en misschien toch ook wel voor die tijd zodat alle onzekerheid weg is.

XXX Liefs

18. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Jeetje lieve meiden ik krijg me net toch een huilbui, begin toch wel heel zenuwachtig te worden voor morgen..... Wat nou als we geen groen licht krijgen..... Ik zou niet weten waarom we het niet zouden krijgen maar ja.....
    Misschien komt het wel omdat ik vandaag vrij ben, en vriendlief moet werken tot vanavond 21:00. Te veel tijd om na te denken hihi dat is niet goed voor mij.....

Maar goed lucht toch wel even op om het hier te typen

XXX Liefs

19. Amy81

Amy81 Fanatiek lid

5 aug 2009
    1.127
    0
    36
    NULL
    NULL
    Och, Bailey meis, sterkte met die onzekerheid!

Bailey, je schrijft het zelf al 'ik zou niet weten waarom we geen groen licht zouden krijgen' misschien moet je proberen je daar op te focussen en het maar over je heen te laten komen. Hetgeen wat je echt gek maakt in de hele mmm procedure is de 'wat als' scenario's en helaas hebben wij daar veel te vaak mee te maken:( GEMEEN!

Ik denk aan je morgen en het MOET goedkomen!!!

xxx

20. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @amy bedankt meis!! Ja idd heel gemeen!
    Die wat als senario's zijn verschrikkelijk, ik doe mijn best om deze te onderdrukken. Lukte even niet terwijl het zo goed ging vandaag.

Nogmaals bedankt meis! En ik duim ook heel hard voor jullie!

XXX Liefs

Ps het is al weer wat gezakt gelukkig

Deel Deze Pagina