@Mniekie O ok je hoeft je dus nog niet te vervelen Kan me wel indenken dat de motivatie nu ver te zoeken is je hebt nog gelijk ,Ik hoop dat je dan snel iets anders hebt en je na 1 april weer snel kan beginnen gek maken had ik vaak in de 2e wachtweek,ik hoop voor je dat je dat niet krijgt @Girl O spannend weer he die wachtweken ? wel fijn dat je buik iets rustiger is nu en idd we willen niet nog meer risico lopen op die zaadbalkanker dus we kunnen beter verstandig zijn Ik duim voor alle dames op de wachtbank *hug*
meiden..... ik vind het zo spannend! net trg uit t ziekenhuis, heb een folikel van 17,5mm dus ik moet nu ovutesten gebruiken. Als deze positief is, moet ik morgen al voor inseminatie! Als de test zaterdag nogsteeds niet positief is, dan moet ik za de pregnyl zetten ( helpt de eisprong een handje) en dan moet ik maandag komen. HOE DAN OOK, het gebeurd dit weekend!!!!
@Wendy O super zeg,ik hoop voor je dat de test vandaag positief is en je morgen voor inseminatie kan komen !!
@wendyrichard spannend!! T gaat nu de goede kant op meid.duim voor je Wij hebben morge intake in gent.ik moet eerst 3uurtjes werke en dan gaan we om 12 uur erheen.vandaag de vragenlijst ingevuld,100 eurootjes gepind voor t gesprek.dan morge eerst daar pasje laten maken en dan......
heey, wendy spannend zeg eindelijk is hij goed gegroeid hopelijk mag je er morgen heen. succes alvast. annaatje spannend eindelijk een gesprek er is een begin!!! succes morgen he!!! hopelijk mag je snel beginnen.
Annaatje succes vandaag! En wendy, nu gaat het dan echt gebeuren! Hoop dat je test snel positief is!!! Girl, hoe gaat het meis? Voel je al wat? Egbimi, wat een domper dat jullie niet voor de tese kunnen. Maar met dat soort dingen beter geen risico's nemen! Zijn er nog rietjes van jullie vorige donor? En hoe is het met Elif, dreamer en bailey? Hier de 20wk echo gehad en alles was goed! Wat een heerlijk gevoel!
meiden, ik heb een afspraak voor zondag om 11 uur!!!!!!!!!!!!!!!!!! dan hoop ik ons wondertje een warm plekje in mijn buik te kunnen geven! Strooi maar wat hcg mijn kans op! Oh wat leuk zet, een meisje loutje! gefeliciteerd! @elif hoest met je kleine mannetje"? idd tijd niks gehoord van bailey en dreamer?
Wendy, dat het een meisje werd wisten we al hoor! Maar gelukkig nog wel een keer extra bevestigd! Die 20weken echo is zo bijzonder! Wat kunnen ze veel zien zeg... Dus zondag de IUI, spannend! Bij deze een beetje HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG, HCG
wendy fijn dat je zondag de iui hebt eindelijk!!!! duim al voor je. loutje wat fijn dat de echo goed was en nu shoppen he!!! hier gaat het aardig. gister en eergisteren erg veel steken en trekkerig gevoel in me buik gehad en veel rugpijn. tot nu toe gaat het vandaag al een stukje beter gelukkig.
@all hej meiden.lange dag gehad.file in belgie,ongeluk gebeurd.maarruh t intake gesprek was goed gegaan.eerst naar de onthaalkassa,100 euro betalen,toen intake.hele aardige man.in mei heeft mn man tese.dokter gaf aan dat er wel weinig kans is dat er wat wordt gevonden.ik in mei beginne met pil mocht er iets gevonden worden.al met al zn we blij dat we voor belgie gekozen hebben!!! Je krijgt dan gelijk uitslag en we hebben ook.al aangegeven open te staan voor donorzaad.boekje ook al meegehad.nu lkkr slapen moet morge heel de dag werken. @wendy spannend weekend voor jullie.ik duim weer
@Annaatje Nou dat klinkt idd als een goed gesprek Ik hoop voor jullie dat ze dan toch iets gaan vinden @Loutje O wat fijn he dat die echo goed was/is lekker gevoel hoor en nu lekker genieten en shoppen Ja er zijn nog wel rietjes ,maar er zijn er nog maar 108 en hij word op het moment veel gebruikt zei de assistente dus ons aangemeld en 2 maart gesprek @Wendy O leuk en spannend zeg ,morgen dus jullie 1e poging ik ga heel hard duimen voor jullie !!! @Girl spannend he jullie zitten bijna in de laatste ww ik blij heel hard duimen draaien !
egbimi dank je meid!!! erg spannend word het weer. begin wel volgens mij wat kwaaltjes te krijgen (zegt helaas niks bij mij) maar het is net ff anders weer dus hoop dat het goed gaat. heey kiyeko zo te lezen heb je de gegevens van je man al doorgegeven. dat is al wel fijn!!!! bij zo'n gesprek heb je wel vanalles nodig. bloedgroep en testen op hiv, hepatitus a & b. daar wordt besproken hoe alles gaat bij kid krijg je eerst 6 keer iui-d. donorkost voor 6 iui's 1650 euro en dan heb je nog de iui kosten zelf. je hebt ook nog een notarieele akte nodig. die kun je in nederland laten maken en je krijgt een voorbeeldje van hun mee met wat erin moet staan enzo. hoop dat je er alvast wat aan hebt. we horen wel of je nog meer wil weten. succes alvast. het voordeel is trouwens ook nog dat ze geen wachttijden hebben zoalsin nederland bij mij duurde het 4 tot 6 weken met spullen regelen enzo en kon toen beginnen.
Wendy, succes vandaag! Kiyeko, wij zijn ook voor KID in DD geweest. De beste tip die ik je kan geven is: kopieer de KID overeenkomst en pas deze aan naar jullie omstandigheid; daarna kun je het document laten legaliseren bij een notaris. Alleen een krabbeltje bij de notaris zetten dus. Dat kost je ongeveer 50,-, wanneer je het hele document laat maken door de notaris zelf ben je al gauw zo'n 400,- kwijt.... Ook de bloedtesten kun je gewoon hier in NL laten doen, dan heb je ook geen gedoe met voorschieten en declareren. Als je nog iets wil weten: geef een gil! Girl, duimen draaien voor jou!!! Ik zit in de startblokken, ga zo naar de 9mndbeurs. Hopelijk is het niet al te druk....
Meiden, ik beland met mijn dikke billen op de wachtbank!!!! 7 febr NOD Vond het allemaal reuze meevallen, alleen de eendenbek was af en toe wat vervelend..... Het was zo gepiept, alleen heeft de gyn het zelf ingespoten.. Gyn maakte wel een opmerking over mijn pregnyl, dat dat niet hun manier van werken is ( tjaaaaaaaaa) maar goed, ben wel geinsemineerd vandaag. ( heb gezet terwijl hun liever nog langer wouden afwachten ( 2x is dat veranderd.. en dat was ik zat. hij was groot genoeg dus die heb ik vrijdag gezet) ) Vriendlief was mee, maar had het toch wel erg moeilijk toen hij daadwerkelijk het rietje zag..... zijn hele gezicht vertrok
@girl heb je bij kid altijd een notariele akte nodig.heb ik nergens gelezen.wij zn bezig om alle papieren in te vullen voor cz voor aanvraag tese.weten jullue of je dan of je ook al naar cz toestemming moet vragen voot verwachte ivf/icsi poging,want als tese mislukt dan hebben we toch nog steeds 3 pogingen voor ivf/icsi @wendy wat fijn dat t meeviel! Kan me voorstellen dat t voor je mannetje ff moeilijk was. Mocht je mannetje t ook zelf inspuiten als die dat had gewild.nu idd afwachten.hebben ze daar ook verteld hoe groot slagingskans is @loutjelou veel plezier op 9mbeurs
he meiden ik weet niet of ik me al eens heb voorgesteld, maar ik lees/leef al een poosje mee met jullie berichtjes...wij hebben afgelopen november te horen gekregen dat mijn mannetje geen zaadcellen heeft...woow...wat een schrik..inmiddels al heel wat onderzoeken verder... en ik denk dat wij ook bij een tese terecht komen..wat vreselijk spannend lijkt me dat maar ik ben er ook aan toe want deze onzekerheid is slopend!!! nu vraag ik me af welke onderzoeken jullie al hebben gehad voordat jullie je hebben aangemeld voor een tese, wij twijfelen tussen gent en brussel, hebben jullie daar nog tips over en ook wat de wachttijden zijn?? en heb je een verwijzing nodig of zou ik ons alvast op de wachtlijst kunnen zetten? (ik heb het idee dat alles zo lang duurt namelijk) onderzoeken die we hebben gehad (allemaal bij mijn man): - chromosoomonderzoek allemaal goed - twee semenanalyses, beide keren geen zaadcellen - echo van testis; veel verkalking aan binnenkant - echo van blaas e.d.; 1 cyste..maar is de vraag of het nut heeft om deze weg te halen.. - prolactine was te hoog, dus 3 maal aan infuus om te kijken naar de werking van hypofyse, hypothalamus en bijnierschors en schildklier..hier krijgen we nog uitslag van - binnenkort mri van de onderbuik om te kijken naar blokkades e.d. en annaatje (zo was je naam toch)...jullie dus in mei een tese in gent, wat ontzettend spannend...hoe kan het dat jullie weinig kans hebben dan?? hou moed he??!!! veel succes allemaal..en hopelijk kunnen jullie mijn vragen wat beantwoorden! liefs liev
@liev welkom hier,helaas ook jullie sit vervelende nieuws weinig kans tese omdat fsh waarde 4keer zo hoog is,inhibine b lager dan 10 is en testosteton te laag is Eerste indruk gent was goed,superbeleefde mensen.ze hebbe nu wachttijd tese van ongeveer 2,5 a 3 maanden. Succes en schrijf hier gezellig mee want dat is oh zo fijn in deze moeilijke tijd