Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    Girl ,

Heel veel sterkte meid !! Dikke knuffel xxxx

2. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    Dank je nana en kipjes.
    Kipjes hoe gaat het met Jou? Wanneer begin jij weer?
    Of wacht je nog op uitslagen.

3. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @girl knuffel voor jouw!

@kipjes hoe was 22 febr je vervolggesprek gegaan

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    oh meiden ik voel me zo rot!

Ik was al dagen bang dat de klachten die ik heb zouden verdwijnen...
    Vannochtend stond ik op en geen boobie pijn meer....zal het einde ronde 1 betekenen?

5. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Zegt nog niks hoor Wendy, klachten komen en gaan! Positief blijven hoor!!

6. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    Precies Wendy , loutje heeft gelijk !! In al die rondes ook al vaak klachten gehad die iedere maand weer wisselen, hoeft allemaal niks te zeggen , ik duim voor je !

@ all,
    Gesprek ging goed , bijna alle uitslagen waren goed , alleen dna onderzoek is er nog niet en stollingswaarde in me bloed was iets te hoog.
    Gaan deze ronde weer beginnen , pregnyl ligt al in de koelkast :D, heb 8 mrt de Eerste follikelmeting.

7. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @Wendy; idd positief blijven meid!! Ik duim voor je!

@Kipjes; wat betekent het dat de stollingswaarde te hoog ligt? Kan dat gevolgen hebben? Wel fijn dat je weer kunt beginnen. Succes!!

@All; wij zijn vanochtend bij de ha geweest en manlief is doorverwezen naar de uroloog. Wachten op een oproep...
    We hebben het nog gehad over de lullige manier waarop we het nieuws hoorden, maar de ha zei direct dat hij ons zelf had willen bellen, maar dat manlief hem voor was. Die belde ook woensdag al terwijl de uitslag pas vrijdag zou zijn...
    Dat een nieuw zaadonderzoek 3 maand moet wachten is onzin, dit moet minimaal een week zijn, maar we wachten nu eerst af wat de uroloog wil. De wachttijd is hier maar een week (staat op internet..) dus dat lukt nog wel..
    Manlief heeft in ieder geval geen spataders bij zijn ballen, dat is direct even bekeken.
    Nu dus verder afwachten..

8. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden, vandaag waren ineens de symptomen weg, dus de pregnyl is uit mijn lijf... nu hopen dat mijn eigen lijf hcg aanmaakt... al begin ik een weeig gevoel te krijgen in mijn onderbuik.... voelt wel anders dan ongi pijn

9. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ sweet lilly: ''grappig'''; wij lopen net een stukje voor op schema; a.s. vrijdag moeten wij naar de fertiliteitsarts...Succes bij uroloog. Wij kregen vragen en manlief werd lichamelijk onderzocht (uitwendig).

@ wendy: spannend meid!

succes allemaal!

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @lily&nana; spannende tijd voor jullie! Ik duim voor jullie dat ze IETS kunnen vinden en voor jullie kunnen betekenen.. ik weet hoe jullie je voelen, het is een drama waar je doorheen gaat.. maar het is te doen.. al voelt het vaak alsof je leven stopt..

Ik duim voor jullie!

11. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

hoi meiden..

girl86 wat een vervelend nieuws...
    Heb je inmiddels wat vernomen van je dokter?

Wendy spannende dagen, duimend voor goede berichten..

Wij komen net terug uit het ziekenhuis hadden een afspraak met de uroloog..
    Was een echte boer die man, tijdens het onderzoek bij mijn vriend meldde die al dat de ballen van mijn vriend te klein zijn om zaad te produceren en groot te maken..
    Hij was erg hard in zijn spraak..
    Gelukkig kon hij wel aangeven dat het waarschijnlijk geen hormonaal probleem is, want vriendlief is vrij groot..
    Dus denk dat we uiteindelijk voor TESE moeten gaan..
    Maar eerst nog 2x zaad en 1x bloed en voor de uitslag moeten we over 5 weken weer terug..

Ps zou ik zelf al contact met gent op kunnen nemen met deze uitslagen???

liefs x

12. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @vlinder wij lopen in gent,maar ik zou eerst ff alles in ned.afwachten. Want dan heb je alles gelijk al voor gent.wij hebbe daar pas intake gehad en wij hadden zelf ons medisch dossier opgevraagd vanaf 2009.daar stond alles in van mij en mn man.dan kan je bij intake gelijk alles laten zien en plannen ze je in voor tese.je moet alleen wel allebei bij intake daarna nog ff bloed laten prikken.mn man heeft in mei tese,ook ff wachttijd daar nu.sterkte meid en als je vragen hebt over gent,vraag maar raak!

13. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @wendy mn duimpjes draaien overuren voor jullie

14. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    hallo meiden,

nou mag morgen al voor een uitgangsecho :) hopelijk is alles goed en mag ik verder, heb nu ook progynova. dus erg spannend morgen.

sweet lilly succes bij de uroloog. hopelijk komt eruit dat jullie nog een tese ofzo kunnen doen.

vlinder jammer dat hij dan zo hard van spraak was. het is al moeilijk genoeg. maar er is dus een kans voor tese?? hopelijk komen er duidelijke uitslagen na die andere zaad/bloedtesten.
    jullie ook succes met alles.

kipjes spannend weer voor jullie.die stollingswaarde was dat erg dat die iets te hoog is??
    ga voor je duimen hoor meid!!!

15. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @girl fijn dat je verder kunt meid..

@sweet lilly succes bij de uroloog

@vlinder, oh wat erg he als ze zo zijn, wij hadden gelukkig een hele aardige vrouw, ze was behoorlijk begaan/ Denk dat vrouwen zicht iets beteri n kunnen leven dan mannen..

@all, ik heb een 'kwaal' bloedend tandvlees bij t poetsen, normaal nooit last van

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Vlinder; jemig wat een botteling! Daar gaat je gevoel van manlijkheid..

@wendy: haha!! spannuuunnnddd!!!

17. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat een botterik die arts van jullie, Vlinder! Girl: Succes. Wendy: spannend zulke ''signalen''!!

Ik ben wel benieuwd hoe jullie allemaal de psychologische hulp/aandacht hebben ervaren in de MMM tot nu toe. Ik vind het maar bar weinig. Ik ben overigens zelf psycholoog, dus het valt mij natuurlijk wat meer op, maar ik denk echt: dit kan veeeeeel beter!!! Niet dat er perse gelijk psychologische hulp nodig is, maar de insteek van communicatie (zoals de manier waarop een arts iets zegt) kan echt beter. Wij hadden tot nu toe nog geen botte artsen, maar ze zijn wel zo ontzettend ''klinisch gericht'' en tot nu toe heeft niemand ons nog gevraagd naar onze ''emotionele toestand''. Beetje raar is het wel, want je psyche heeft ook invloed op je lijf, toch?!?!?

Wat zijn jullie ervaringen?!??

18. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Hoi Nana...

ja het was echt heel erg voor mijn vriend..
    Hij zei naderhand ook dat hij wel kon janken daar, maar dat maar niet deed omdat die man daar niet echt begrip voor zou hebben..
    Dat maakte mij ook verdrietig.
    Onze huisarts daarentegen was heel erg medelevend..
    Vertelde ons veel informatie, waar we ook wat aan hebben..
    We wachten deze 5 weken af en hopen dat we nog in aanmerkingen kunnen komen voor Tese..
    Iedereen een fijne dag vandaag..

En wendy bloedend tandvlees kan een goed teken zijn..

x

19. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Nana; ik had ook wel verwacht dat er een aanbod voor een maatschappelijkwerker/psycholoog zou worden gedaan. Ik weet nu niet meer zeker of dat wel is gevraagd (ik zat soms als een zombie bij de afspraak). Dus ik kan je er geen eerlijk antwoord op geven. De artsen zelf zeggen eigenlijk nooit van : goh, wat erg, of goh wat zal dat een klap zijn geweest. Artsen zijn mensen gericht op de lichaamelijke kwalen, niet op de geestelijke en zullen daardoor anders naar ons kijken. Ik dacht zelf wel wat ik iemand nodig had om mee te praten omdat niemand het in de eerste instantie wist.. nu weten onze ouders het en kan ik het tenminste het er eens met hun overhebben.. zijn jullie ouders/familie/vrienden op de hoogte?

20. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey meiden,

ik kon het (weer) niet laten.. 5 dagen voor nod getest.. was negatief. Nu ga ik echt niet meer testen hahaha :D

Deel Deze Pagina