@ nana , Er is eigenlijk helemaal geen begeleiding , echt belachelijk !!! Het is voor ons nu een jaar geleden dat we de uitslag hebben gekregen en zijn meteen in een soort rollercoaster terecht gekomen. Heb het af en toe echt zwaar hoor !! En ik praat wel met mensen in mijn omgeving , maar zij zullen nooit begrijpen hoe het is en hoe het voelt.. Ben soms weleens bang dat de klap past komt als we uiteindelijk zwanger zijn.. Dat je dan pas rust krijgt in je hoofd.. Wat ik helemaal jammer vind is dat je in NL alles zelf uit moet zoeken. Op het moment dat je te horen krijgt dat er met Tese niets gevonden wordt , stort je wereld even in elkaar .. Door dit forum wist ik dat er mogelijkheden waren om voor een donor te kiezen , maar je kunt helemaal nergens met je vragen terecht en je moet alles zelf uitzoeken.. Dat is echt heel jammer ..
hallo meiden, nou weer terug van dusseldorf. moet stoppen met de progynova, want er zaten volgens mij 2 (zeker 1) cystes. ze waren gelukkig klein en die konden gewoon vanzelf weggaan. nu heb ik voor volgende week donderdag 10 maart een echo staan en hopelijk zijn ze dan weg. want hij zei wel dat het klein of weg moest zijn voordat ik met medicatie begon. ik blijf nog positief dat ik volgende week een mooie echo heb. en zit het er wel dan moet ik maar zo denken dan maar ff een maandje overslaan want me lichaam moet wel in orde zijn voor een cryo tp. wendy spannend met de kwaaltjes maar die zeggen helaas niks. balen dat de test nega was hopelijk word hij over 5 dagen wel posi!!!
@Girl Ik hoop met je mee dat je volgende week een goede echo hebt en je weer verder kan/mag @Wendy Spannend meis,ik blijf voor jou ook duimen ! @Vlinder Nou idd wat een botte boer zeg ,vind het wel sneu als ik zo lees dat je vriend eigenlijk wel wilde huilen,maar dat om die botte boer niet deed ,knuffel hem maar goed !
Hier beginnen de zenuwen nu wel een beetje toe te slaan ben best wel benieuwd wat de gyn gaat zeggen mogen we eind maart beginnen of moeten we eerst weer onderzoeken en aan de hand daar van een behandelplan we zullen het morgen weten !!
egbimi dank je meid!!! voor jullie morgen ook een spannende dag?? hoop voor je dat je gewoon snel mag beginnen dat jullie al een mooi behandelplan krijgen. ik duim voor je meid!!!
***********Babynieuws*********** Ik kom even melden dat op 14 februari ons wondertje is geboren! Ze woog 2090 gram en is 44 cm. Na een goeie week in het ziekenhuis mocht ze al mee naar huis. Ze is supermooi en doet het heel goed! En het grappige is dat werkelijk iedereen zegt dat ze op manlief lijkt!! Wij kunnen niet anders dan enorm trots zijn op ons wondertje. Verder heb ik helaas het HELLP syndroom. De droom over een eventueel 2e kindje is hiermee voorlopig weg. Ik heb erg weinig tijd, dus ben maar zelden online. Hoop snel meer tijd te hebben om weer mee te kunnen praten! Ik hoop dat het goed gaat met iedereen. Ik duim dat de dames die aan het proberen zijn snel zwanger zijn! Dat het met de zwangeren goed mag gaan. En dat de moeders volop van de wondertjes genieten. Veel liefs voor iedereen!
heey dreamer. wat geweldig nieuws!!!!! en super dat jullie meisje het goed doet. erg fijn om te lezen allemaal. en wat leuk dat ze zeiden dat het ook wat op de vader lijkt altijd leuk om te horen!!!!(was dat van mensen wie het niet weten of wel??) wat houd het hellp syndroom in dan?? komt er nog een tijd dat je wel voor een 2de kindje kunt gaan??? meid geniet ervan en doe het lekker rustig aan!!!
Lieve dreamer , Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Heel veel geluk en liefde samen toegewenst , geniet ervan meid , knuffel
@dreamer wat een geweldig nieuws!!!!! leuk ook dat ze op je man lijkt, en een valentijnsdag kindje... Geniet maar lekker!
Joehooooeee, lieve dreamer en dreamerman, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Ben stiekem natuurlijk wel heel benieuwd naar naam en foto's.... vast een schattig klein popje! Goed om weer even wat van je te horen/lezen! Liefs Loutje
wow, van harte gefeliciteerd lieve dreamer & dreamerman met jullie dochter. Goed om van je te lezen, en wat geweldig dat iedereen de gelijkenis met je manlief ziet! Heel veel geluk samen en ik duim dat het HELP syndroom snel mag verdwijnen lg
Dreamer: gefeliciteerd!! Over psychologische hulp: tjee, het is echt wel apart dat jullie ook ervaring hebben dat artsen daar he-le-maal niet op gericht zijn!!! I'm shocked........ Ik ga het gewoon een keer zeggen tegen zo'n arts, hoor!! Daar ben ik bijdehand genoeg voor en als psycholoog heb ik ook een beetje recht van spreken, toch?! Misschien ligt hier mijn toekomstige roeping.....Ik zou bijna geneigd zijn om er onderzoek naar te aan doen, ofzo.....
@Dreamer gefeliciteerd geniet er heerlijk van het gaat allemaal zo snel.. En hoop voor je dat je snel weer opknapt.. @Nana het zou niet verkeerd zijn als daar wat meer aandacht aan besteed zou worden.. Denk dat daar veel mensen baat bij hebben.. @ wendy nog wat verschijnselen of is het rustig..
Ik ben sinds vandaag stront misselijk. Die test van gister sloeg toch licht positief uit.... alleen de test van vandaag is blanco???
huh? hoeveeldagen na pregnyl zat je gister? kan zijn dat er nu helemaal uit is en je lichaam nu zelf aan de slag is..
lees op internet veel tegenstrijdigheden. Sommige denken dat het met 7 dagen uit je lijf is en anderen speken van 10/12 of zelfs 14 dagen.. ik vind het ook lastig want want is nu waar? Tis allemaal van horen zeggen.. test je iedere dag op hetzelfde tijdstip?