Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    bedankt voor de lieve woorden meiden, ben gewoon test verslaafd :p
    Vannochtend was hij blanco, nu heb ik niks meer in huis en ga ook voorlopig niet naar de kruidvat, scheelt weer hahaha.
    Kijken hoe lang ik het vol houd. Eigenlijk kan ik zondag testen, maar ik hoor verhalen dat sommige op nod ook negatief testen.. dus misschien beter even wachten..

heb verder geen ongi klachten

2. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

Hoi allemaal,

wendy spannend hoor, ken het gevoel je wilt gewoon dat streepje zien en wachten duurt gewoon lang..

Girl hoop dat je goed nineuws krijgt..

Hier heeft vanochtend vriendlief zijn zaad en bloed ingeleverd..
    Beetje rare vraag maar moest dat bij jullie ook gewoon thuis gedaan worden en dan als een idioot naar het ziekenhuis om daar dat potje met zaad in te leveren?
    Bloed werd daar natuurlijk gedaan..
    Vriendlief wist ook niet zo goed waar hij het zoeken moest, ik zit namelijk ziek thuis met mijn dochter en hij moet dat potje vol schieten boven..
    We hadden al eens gevraagd of het niet in het ziekenhuis zelf kon maar dat kan alleen in een later staduim ofzo..

x

3. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ja dat moest bij ons in het begin ook... folie eromheen en tussen de borsten of in de broekzak wegbrengen.. haha.. mensen moesten eens weten. Later moet je het in het behandelend ziekenhuis nog eens doen.

4. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ wendy ,
    Spannend he meis.. Kan me voorstellen dat je steeds wilt testen hoor , maar is zonde van je geld !! ;)

Duim voor je mop !!

@ vlinder,
    Ja hihi , mijn mannetje moest het ook thuis ''produceren'' en dan daarna inleveren. Gek eigenlijk he ?? Maar denk dat er nergens een geschikte plaats voor is dus dan liever thuis haha..

We hebben het gewoon positief gezien en er heel hard om gelachen.. Stel je voor dat het potje uit je broekzak valt haha :D

5. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    vlinder ja dat moest bij ons ook gewoon thuis en dan als een gek naar het ziekenhuis. als je ivf ofzo doet in dd wat ik zag dan moet het daar in de kliniek. ze hebben het denk ik bij ons allemaal erg vreemd gevonden omdat mijn man als enigste niet uit de wachtkamer hoefde omdat wij donorzaad gebruiken. dus dat is dan eigenlijk wel ff grappig dat iedereen wel opkijkt en je de punctie al krijgt en de andere mannen waren voor de punctie al opgeroepen haha (je kunt er maar beter om lachen)

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hallo meiden.
    Nieuwelingen welkom.

Sorry meiden de laptop was kapot dus kon niet online.
    Dreamer van harte gefeliciteerd en zo'n mooie datum!

Hier helaas een slechte tijd de kleine is nog niet helemaal goed en bij mijn moeder is kanker geconstateerd:(
    Soms zie ik het ff allemaal niet meer zitten zoveel dingen achter elkaar

Ik lees morgen verder bij
    xxxx

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @elif meisje, doe rustig aan... is niet niks wat je meegemaakt hebt allemaal

8. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Lieve Elif, ik las het op hyves, wat verschrikkelijk van je moeder! Is het nog goed te behandelen? Gaat het met Seyhan wel weer beter?

Dikke kus

9. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ elif,

Heel veel sterkte meis !!!:( Dikke knuffel

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bedankt meiden.
    Ze zijn aan het onderzoeken wat ze kunnen doen als behandeling daasr heeft ze nu pas een ingreep voor gehad.
    Afwachten dus.

Man zei al, het lijkt net of we niet eens rustig mogen genieten van Seyhan voor het volgende gebeurd.
    Met Seyhan ben ik aan het zoeken naar de goede flesvoeding dit alles doet mijn bv geen goed en gaat enorm achteruit.
    Hij heeft waarschijnlijk kma of lactose intolerantie dus geen melkproducten nu eten of drinken voor het beetje bv.

Loutje lieverd hoe voel jij je?

En wendy en kipjes hoe is het bij jullie??

Girl las het slechte nieuws in je handtekening dikke knuf!
    xxx

11. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hach je elif, wat naar. Heel veel sterkte voor de komende tijd.

Ik heb zelf heelaas heel wat ervaring met het onderwerp kanker, mocht je willen praten dan kunnen wij dat graag via PB doen.

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank je wel Iluna!!

13. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @elif, ja wel goed, welke kwalen had jij voor nod toen je zwanger was van jullie kleine man? en wanneer teste je positief?

14. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @elif dikke knuffel meid

@wendy wanneer ga je weer testen.vind zooo spannend voor jullie

Hier verder niet echt iets nieuws.in afwachting van tese.gisteren brief gehad van gent,operatie is om 8 uur sochtends al.ik tel echt de dagen af en heb heel de week al een grote dip.van het weekend gezellig ff saampies weekendje weg.

15. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    elif bah wat een naar nieuws weer bij jullie!! hopelijk kunnen ze haar snel helpen. en hopen dat je voor syhan snel de goeie voeding vindt!! sterkte meid!!! dikke knuffel.

ja hier ook ff niet zo leuk nieuws gehad. maar houd hoop dat ze volgende week weg zijn want hij zei dat ze klein waren dus ik ga daar ook maar van uit en anders moet ik maar toch een maandje wachten is dan wel beter voor me lichaam.

annaatje jullie hebben een datum voor de tese staan zie ik.
    nou hopelijk gaat die tijd snel voor jullie en dan hopen dat ze wat vinden. geniet nog ff lekker van het weekendje weg.

16. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden, hier net wat roze bij t afvegen.... Even getest met een tampon en er zat toch echt wat bloed aan... zal dit einde ronde 1 zijn?? :(

17. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @ Wendy; het hoeft niet over te zijn, kan ook innestelingsbloeding zijn. Meid, ik duim voor je!!

Wij hebben gisteren de oproep gekregen voor de uroloog, 4 april kan manlief pas terecht! Op internet stond dat er maar een week wachttijd was en nu duurt het nog 4,5 week. Lange tijd voor we meer duidelijkheid krijgen...Janken geblazen dus! Nou, alle traantjes zijn er weer uit en nu vol goede moed naar 1 april en daarna naar 4 april toeleven...

18. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Loutje
    Thanks
    Wij hebben besloten om het hem wel te gaan vertellen t.z.t
    bij ons in de omgeving weten ook veel mensen er wel vanaf
    En hoe willen jullie dat gaan doen??
    @Girl
    Fijn dat je je verder goed voelt
    en ik hoop voor je dat de moeheid ook snel over is !
    @Wendy
    hoe is het nu meis?*lees het net en ben bang dat het dan einde ronde 1 is,maar ik blijf voor je duimen meis*
    @Vlinder
    spannend allemaal he
    hier deed vriendlief het gewoon thuis,zkh is hier 25 min vandaan
    maar hij mocht het ook daar doen
    @Kiyeko
    Ok dat is dan idd wel jammer dat je dan weer een andere arst gaat krijgen,maar goed dat is nog wel te overzien met alles wat wij hier allemaal meemaken in de medische wereld
    Ok ik hoop voor je dat ze snel in DD een matchende donor hebben en jullie dus ook snel verder kunnen
    Vind het wel naar dat een donor je dan zo laat zitten !
    @Elif
    Meis wat een nare tijd hebben jullie zeg
    heel veel sterkte voor de komende tijd!
    en ik hoop dat het met jullie kleine mannetje snel beter gaat !*hele dikke knuffel voor jou*
    @Annaatje
    geniet van je weekend meis
    en idd aftellen nu !
    @Sweetlilly
    o kan me indenken dat je enorm baalt
    elke dag wachten is er 1 te lang
    ik hoop voor jullie dat de tijd een beetje vliegt !

19. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    sweet lilly ja erg vervelend ja dat je weer zoveel weken moet wachten. dat is ercht erg in de mmm. hopelijk gaat het ook een beetje snel voor jullie.

egbimi ja ik voel me al stukken beter heb vandaag de 2de dag gehad dat ik een hele dag gewerkt heb en deze viel niet zo zwaar als afgelopen maandag (die week ervoor halve dagen alleen gewerkt omdat het nog te zwaar was allemaal). ben wel blij dat ik nu ff die progynova niet hoef want daar werd ik dus ook slecht van en die heb ik maandags wel gehad s'middags. maar komt allemaal goed met me.

wendy ik duim voor je!!!

20. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Wendy; ohnee.. heb je nog getest?

Deel Deze Pagina