owwwww wendy....wat enorm kloteh zeg &%&*#$@%$^^&&%&&%^^ grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....maar wie weet was je toch net te vroeg...ik hoop nog heel hard voor jou dat je toch zwanger bent... liefs liev, hou vol he?!!!
meiden vandaag wat rood verlies, wat overging in bruin???? en nu is het weg.. dus kan het niet echt ongesteldheid noemen?
Nog steeds spannend dus Wendy! Ik had op mijn NOD ook wat bruinverlies, dacht ook dat het over was, maar niet dus! Maar je moet nu wel een positieve test gaan krijgen hoor!!
ik heb een vraagje. als ik deze maand (ivm cystes) toch een tp mag zit ik eraan te denken of ik deze cryo ah zal doen of bij de laatste cryo ah doen. geeft dat veel meer kans?? wil graag me cryo's goed benutten.
@ girl ik zou het niet weten, maar heb in een duitstalig forum (Die Kinderwunsch-Seite) gelezen dat ze dat bij kryo's vaker doen omdat daar soms de schil verdikt is? En er werd verteld dat ze in het lab op de dag van de terugplaatsing pas zeker kunnen zeggen of het nodig of zinvoll is. @ wendy, wat jammer... hou de moed erin. Mijn duimen draaien nog voor muppet en iedereen die ik nog vergeten ben. *sorry* Ik had donderdag follikelmeting, waar een mooie te zien was van 18 mm. Vrijdag ochtend vroeg Pregnyl gespoten en Zaterdag 12.00 IUI gehad met advies nu ook de bolletjes Utro te gebruiken. Ik kom dus aanschuiven op het wachtbankje. Kipjes wanneer kom jij aanschuiven?
iluna fijn dat jij je iui hebt gehad afgelopen zaterdag ga voor je duimen meid!!!!! heb al ff gevraagd in het dusseldorf ivf topic. daar heb ik al wel een antwoord gekregen. ik ga zowiezo ff vragen donderdag als ik de echo heb wat ze zeggen. maar we hebben eigenlijk al wel een besluit genomen om het toch te gaan doen. heb zoiets van we moeten die kans goed benutten. wendy heb je nog getest dan?? maar zo als ik lees gaat het de verkeerde kant op.
Dank je Iluna! Wendy; balen meid.. ik vrees ook het ergste... Dikke, dikke, dikke &^*%^#$!!!!! Hier alles rustig..
@wendy wat balen meid!! Maar houd moed he.ik geloof dat bij iui de meeste pas bij 6 pogingen zwanger zn. @all weekendje weg heeft mij goed gedaan.man lief wat minder volgens mij.hij ziet op tegen de tese en dan vooral omdat die onder volledige narcose moet.wie kan hem geruststellen... Wij krijgen trouwens om half 5 al dezelfde dag de uitslag.8 uur moet die er al zn.wordt een moeilijke lange dag voor mij.weet iemand hier hoelang zon tese operatie is en of je man daarna nog ff moet blijven liggen ???
Oh jah die 100 euro die we moesten betalen voor intake gesprek in gent krijgen we niet vergoed.... Voor degene hier die ook naar gent zn geweest kregen jullie t wel vergoed
Hey anaatje.. mijn man heeft een mesa gedaan onder gedeeltelijke verdoving (ruggeprik) en morfine. Ik kan zelf helaas dus niets zeggen over de tese. Hij werd om 8.00 geopereerd en wij hadden de uitslag meteen al binnen (ik werd gebeld en hadden 14!! rietjes gehaald) Hij moest toen wel blijven liggen omdat hij nog geen gevoel in zijn benen had. 's middags mocht hij mee naar huis. Hij had een litteken op zijn balzak wat een paar dagen heeft gebloed. Dit kon je met een steriel gaasje prima opvangen. Hij heeft wel een dikke week (misschien ook wel langer) het gevoel gehad dat er iemand keihard in zijn zootje had getrapt.. Hij kon niet heel veel. Bij een tese halen ze een stukje uit de bijbal. Ik vermoed dat het al met al hetzelfde gaat voelen. Waar maakt je vriend zich precies zorgen om? De narcose?
Hier had mijn man weinig last van de narcose. De tese op zich was wel heel erg gevoelig, maar de 2e keer was erger als de 1e keer.