@ annaatje , Ik zou je graag een positief antwoord willen geven maar heel eerlijk, mijn vriend vond het verschrikkelijk !!! Het was onder plaatselijke verdoving maar toen deze was uitgewerkt heeft hij ruim een week lang platgelegen.. De behandeling zelf heeft hij niks van gevoel maar had daarna letterlijk een bont en blauw 'zaakje' en kon helemaal niets !! Vond het zo sneu Hoop dat t voor je vriend mee zal vallen. Ps: we kregen wel een half uur later al de uitslag , deze was helaas niet goed maar het is wel een opluchting als je niet meer in onzekerheid hoeft te zitten. De 100 euro inschrijfkosten van gent hebben wij ook niet vergoed gekregen..
ik heb niet meer getest, gister flinke stolsels verloren en enorme krampen. heb dan ook de gyn gebeld.... we hebben een sterretje aan de hemel vanaf gister.... Lig nogsteeds dubbel van de buikpijn... maar dat moet met de dagen minder worden. Ik vloei ook nog...
@ wendy, Vervelend voor je meid.. Sterkte met de buikpijn. Helaas weten wij hoe je je voelt Maar mag ik vragen waarom je neerzet dat jullie een sterretje aan de hemel hebben ? Je had toch geen positest en bent ook niet overtijd geweest toch ? Knuffff
Dank je wel Jullie ook heeeeeeeel veel succes het is zo'n wondertje. En op welke manier het kindje ook komt je hebt nog nooit zo'n mooi gevoel gehad Wens het jullie allemaal zo meiden! Wendy hoezo denk je idd sterretje aan de hemel als ik vragen mag.
@Wendy Sterkte meis! Hier vandaag ongi geworden dus we zijn nu de dagen aan het tellen ,we zijn dus echt begonnen,spannend weer hoor!
mijn hcg is geprikt en er zit wat hcg in mijn bloed. vandaar een paar dagen geleden een positieve test. ( had niet verwacht dat ze dat nog zouden doen...:S)
Ohw jee dat had ik niet eens gelezen sorry van de positieve test. Wat sh*t zeg Een hele dikke knuffel!!!
@kipjes jouw man heeft in gent ook de tese gehad toch? Wij dachten dat t volledige narcose is maar t is dan plaatselijke verdoving? Hij heeft nog nooit in t zk gelegen,narcose gehad en daar ziet hij tegenop. Weet jij ook of de operatie lang duurt. @wendy lkkr een warme kruik op je buik leggen voor je buikpijn.
@ annaatje, Mijn vriend heeft de tese in het radboud in nijmegen gehad , we lopen nu wel in gent. Dat was onder plaatselijke verdoving en duurde ongeveer een uurtje , toen was hij alweer terug op de kamer. In belgie krijg je vaak iets meer verdoving, heb ik ervaren. Maar ik denk dat een korte narcose aangenamer is dan verdovingsprikken rondom je geslacht hoor dus denk dat dat een voordeel is !!
@kipjes weet soms niet meer wie waar wat heeft gehad.sorry allemaal daarvoor. Ja idd mn man krijgt dus volledige verdoving.de dag dat wij intake in gent hadden waren er ook 2 stellen die tese hadden gehad zei de dokter.ook helaas niks gevonden bij hun zei de dokter... Ik vraag me wel af als er niks gevonden wordt hoe snel we dan voor donorzaad kunnen gaan.we hebben al wel info boekje donorzaad meegekregen.
@ annaatje , Ik denk dat als er niks word gevonden dat jullie best snel voor kid kunnen gaan hoor.. Maar weet het niet zeker. Wij zijn in april voor de intake en gesprek met de psychologe geweest, daarna donorzaad besteld en hebben begin juni onze eerste IUI gehad. Ik duim voor je dat dat bij jullie niet nodig is meis !! Knufff
wendy wel optijd ongi?? wat was je hcg eigenlijk dan?? je hebt toch nog voor nod licht posi getest?? net zoals mij eigenlijk. had ook iets hcg in me bloed. sterkte ermee. egbimi fijn dat je kunt aftellen nu. je gaat eindelijk beginnen!!!!
@ girl, Ja spannend !! Ben ook benieuwd Hoop dat alles goed gaat met doorgeven van de gegeevens aan gent enzo, maar komt vast goed. Kan nie wachten tot de volgende IUI , hebben we eindelijk weer kans. Met pregnyl en een andere donor , moet nu echt goedkomen pfffff
dank je elif!!!! erg lief... begint nu weer erg spannend te worden voor donderdag. hoop echt dat de cystes weg zijn en dat we tp mogen doen deze maand nog en dan ga ik toch ah erbij proberen. (toch wel is ff vragen wat ze zeggen donderdag daarover) maar doe het toch!!!