iluna vanmiddag moet ik naar dd. heb om half 2 een echo. als ik weer thuis ben laat ik zeker weten hoe het is gegaan. vies spul he die utro!! als het maar helpt, dan maakt het niks uit denk ik maar. raar dat jij meer honger hebt. is echt bij iedereen anders met de hormonen enzo heb ik minder honger. ben je ook moe van de utro??? dat heb ik heel erg altijd. wanneer mag je testen??? duim voor je meid!!!
hey meiden, ik zit even wat minder opt forum hoor Hier gaat wel, ben enorm emotioneel van de puregon???? ik jank echt om alles een half uur erna. Gister lag ik ook dubbel van de buikpijn dus volgens mij zat de naald in een spier ofzo.. Aanstaande woensdag mijn eerste folikelmeting alweer, zullen ze op werk niet blij mee zijn dat het weer gaat beginnen..ik ben bezig om naar een ander ziekenhuis te gaan met alles, dan kan ik smiddags voor metingen en hoef ik geen uren vrij te nemen van werk. Komt ook nog eens bij dat ik meer moet gaan werken om alles rond te breien... omdat ze dat op mijn werk niet aan kunnen bieden, moet ik eens gaan bedenken wat ik wil... al met al stress stress stress... iets wat ik er nu niet bij kan hebben eigenlijk maar goed... what doesn't kill me makes me stronger...
@kipjes mn schoonouders gaan mee.ik trek t niet om alleen daar in wachtkamer te gaan zitten. Operatie duurt niet lang idd maar wij krijgen om half 5 al de uitslag en dan al gelijk verder wat dan... @wendy ik kan me voorstellen dat je f in stress zit ook met je werk.ik heb tegenwoordig wel zoiets van dat baby belangrijker is dan mn werk en als ze dit niet snappen dan hebben ze pech.gelukkig begrijpt mn baas me goed. @girl hoe was t vanmiddag @iluna thanks voor de tip een ringkussen.zal eens gaan google
wendy ik duim weer!! Meiden las op hyves slecht nieuws van loutjelou , haar vader is ernstig ziek. Lieverd denk aan je!!
hier weer terug uit dd liep erg uit en allemaal files. cystes zijn weg gelukkig!!! maar er zit nu op cd13 een follikel van 7 ?? heb bloed geprikt daar ze willen weten of ik misschien toch al een eisprong heb gehad( normaal voel ik hem en tot nu toe nog niks gevoeld of ik voel hem voor het eerst niet). maargoed morgen word ik gebeld over de bloeduitslag en ik hoop dat ik nu dan maar een lange cyclus heb dan kan ik gewoon netjes een tp krijgen. als ik het een beetje uitreken dan zal ik ongeveer op dag 17 of 18 de eisprong hebben en dat heb ik wel vaker van die langere cyclussen. (als het follikel van 7 van deze maand is) volgens mij is het na de ivf gewoon allemaal van slag. maar hou nu gewoon hoop dat ik gewoon weer laat ben. loutje sterkte meid!!!!!
Dank je wel lieve Elif en Girl, het gaat idd zwaar klote hier!! M'n vader heeft dinsdag de diagnose Longkanker gehad. Hij heeft een grote vlek op zijn longen en meerdere kleine op zijn bijnier. Hij heeft ontzettend veel pijn maar heeft gelukkig morfine. Het is dus ontzettend spannend allemaal. A.s. maandag heeft hij een PETscan om te kijken of er nog verder uitzaaiingen zijn. De wereld is hier dus even ingestort... ik kom later wel weer meekletsen. Voor alle meiden die weer met de behandelingen bezig zijn: veel succes, ik duim voor veel roze in het gezg-topic!
bah wat kl*te loutje. dikke knuffel meid!!! waarom moet zoiets altijd weer erbij komen vorig jaar moeilijke tijd gehad om zwanger te worden en dan nu dit. hopelijk kunnen ze nog wat doen voor je vader. sterkte he meid!!!! doe het rustig aan jullie allemaal.
jeetje, wat een triest nieuws loutje! Veel sterkte! @ girl; wat fijn dat de cystes weg zijn! Nu hopen dat je nog een tp kan krijgen deze ronde! Ik heb eindelijk de moed weten te verzamelen om het mijn leidinggevende te vertellen! Ik ben blij dat ie het weet nu. Is echt een opluchting! Zat er al een hele tijd tegenaan te hikken... Hij was gelukkig erg begripvol, heeft hierin zelf ook heel wat meegemaakt. Een pak van m'n hart! Morgen krijgen we waarschijnlijk de uitslag van de 2e zaadtest. Toch weer spannend hoor.. Als ik meer weet laat ik 't horen.
Sweet lilly wat goed dat je het gezegd hebt. Gelukkig snapte hij het. Nu is er weer een last van je schouder. Morgen een spannende dag dus. Hopelijk krijg je een betere uitslag dan de eerste keer.
Ach loutje lieverd toch!! Weet zo hoe je je voelt want hier is het precies dezelfde kanker bij mijn moeder! Ze heeft alleen geen pijn gelukkig ervan,bij haar hebben ze ook een pet-scan gedaan en daar was het duidelijk op te zien. Wat is dat toch bij ons. Dit moet DE tijd zijn voor ons beiden om van te genieten en dan zo'n domper Dikke knuffel lieve meid!
@loutjelou pff meid wat een verschrikkelijk nieuws.sterkte meid! @sweet lilly lucht op he als je baas t weet. Bij mij op t werk gaan steeds meer collega's vragen wanneer we aan kinderen beginnen omdat we al 2 jaar getrouwd zn.erg frustrerend. Spannend vandaag de uitslag van t 2de zaadonderzoek.ik duim voor jullie
Jeetje Elif, gewoon ontzettend klote dat ons hetzelfde lot is beschoren! Het grote nadeel is dat mijn vader ook al hart-, nier-en diabetespatient is. Dus is zijn lijf al niet erg gezond... Ik hoop zo dat hij de geboorte van zijn kleindochters nog mee mag maken!!!! (en uiteraard het liefste nog een heeeel groot deel van hun leven!) Bedankt voor de lieve berichtjes meiden!
loutje en elif het zit jullie allebei niet mee. kunnen ze er wat tegen doen dan??? loutje het zou inderdaad heel leuk zijn dat hij z'n kleinkinderen nog wel ziet. sterkte allebei he!!!
Wat een verschrikkelijk nieuws Loutje & Elif, ik wens jullie veel sterkte de komende tijd. De wereld staat even helemaal stil na zo'n slecht nieuws...
Sterkte meiden!! Weet hoe jullie jullie voelen, helaas is mijn vader 2 jaar geleden overleden aan kanker op 56 jarige leeftijd... liefs
spannend dus elif. hopelijk kunnen ze nog wat doen. trouwens leuke foto heb je!!!!!! seyhan wordt al mooi groot ofniet??