Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ girl,

Thanx meid !
    En wat een fijn nieuws ook voor jou !! Zitten we binnenkort weer samen op de wachtbank, dat is lang geleden hihi.

Heb om kwart over 7 de pregnylprik gezet. Viel even tegen , wat een gedoe om het te mengen zeg.. Je moet de ampullen openbreken, maar dat ging niet goed , dus glas overal :(, gelukkig was de inhoud wel netjes blijven zitten :D maar goed uiteindelijk is het gelukt !! Nu op naar zondag

Fijn weekend dames

2. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ sweetlily,

Wat klote zeg !!! Ik duim voor jullie dat er op een andere manier (mesa-pesa-tese)nog iets gevonden kan worden. Sterkte en een dikke knuffel...

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @sweetlily, wat kut zeg!!! We weten helaas allemaal hoe je je voelt.... maar geef de moet niet op! Mijn man stond niet open voor mesa-pesa-tese misschien de jouwe wel?! knuffel meis!

4. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    sweetlilly wat kl*te meid!!!! houd wel moed he!! hopelijk kan er nog een tese ofzo wat je man wel wil en dat ze wat vinden.
    sterkte meid!!!

kipjes wat een rot spul die pregnyl he!! ik laat die spuiten mengen heb schoonzusje in de zorg :) dus helpt ze me erbij.
    fijn dat het verder gelukt is met het mengen.

maar dan zitten we waarschijnlijk na een lange tijd weer samen op het wachtbankje en dan moeten we samen posi testen!!!
    (iedereen hier moet snel posi testen hoor begrijp me niet verkeerd!!)

ik ga alvast voor je duimen meid!!!!

5. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    manlief heeft gelukkig veel over voor een wondertje.. Hij is vreselijk bang voor spuiten, ziekenhuizen en alles wat er mee te maken heeft, maar hij staat wel open voor mesa/pesa/tese. Vind dat echt super hoor! Maar ja, alles duurt zo lang he.. En zeker nu de onzekerheid er nog zo is, is dat heel moeilijk. Nu nog 3 weken wachten voor de eerste afspraak bij de uroloog... Ik zal vast moed houden, maar het gaat wel met ups en downs. Voor mijn gevoel wel steeds meer downs, want ik moet me echt naar 't werk slepen! Morgen nog 1 dagje en dan weekend...pfff..:(
    Vind het super dat jullie zo lief reageren. In mijn omgeving zijn voor mijn gevoel teveel mensen die het vooral zo sneu vinden voor manlief. Jaaaaa, natuurlijk voor mij ook, maar vooral voor manlief, want het probleem ligt bij hem. Ergens snap ik dat ze zo denken, maar aan de andere kant vind ik het zo kortzichtig. Het is ónze wens, die voor ons sámen niet zomaar in vervulling gaat.. Nou ja, volgens mij moet je 't zelf meemaken voor je weet hoe 't voelt.
    Hoelang duurde het bij jullie voor je je weer wat beter ging voelen na de uitslag?
    Voel me een enorme egoïst soms, maar weet ook eigenlijk niet zo goed hoe ik op júllie kan reageren. Jullie zitten al in zo'n andere fase dan ik. Ik kan er helemaal niet over meepraten..:( Ik hoop maar dat jullie het niet erg vinden...:)

6. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Girl
    Kan me indenken dat je blij bent ,nu maar afwachten wat dr s zegt
    @Kipjes
    O spannend zeg,bijna op het wachtbankje !
    Ik ga alvast voor je duimen !
    @Sweetlilly
    Dikke knuffel meis,
    het is idd verschrikkelijk om te horen ,maar geef de hoop niet op
    Misschien dat met Mesa/Pesa/Tese nog iets vinden
    *dikke hug*
    @Wendy
    Hoe is het nu met jou?

7. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @sweet lilly wij lopen net 1 stapje voor jullie,in afwachting van tese.ik weet t meid afwachten is zo vermoeiend en slopend maar na een tijd ga je anders denken.en tuurlijk wil je t liefst een kind van je samen maar zoals mn ma zegt: gelukkig ben je verder gezond en dat is ook belangrijk en wij zn ook blij d as t kid bestaat waar we beide achter te staan.
    Ik heb t de laatste tijd wel moeilijk als ik ergens ben.ik vraag me dan steeds af als ik een man lopen zie hoe mn kind eruit zal zien.maar ik denk als je eenmaal je kindje in je armen sluit je dit snel zal vergeten.ik heb zeker nog mn upsen downs maar blijf moed houden en vooral erover praten is belangrijk.
    Ik heb alleen spijt dat 1 vriendin t weet. Ze steunt me helemaal niet en heeft t alleen over haar zwangerschap.we belde eerst elkaar bijna elke dag en nu al 3 weken niet meer omdat ze me pijn heeft gedaan.

Fijne zondag meiden!

8. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ de meiden op de wachtbank:

Opschuivennnnn !!!! :D :D
    Kom weer aanschuiven op het wachtbankje, vandaag IUI nummer 7 gehad...

Fijne zondag !!

9. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kipjes spannend..ik ga weer duimen voor je

10. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kipjes oh jah een vraag. Heb je nu weer van dezelfde donorzaad of ander.

Fijn weekend,wij gaan ff naar ikea

11. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ annaatje,

We hebben dit keer voor een andere donor gekozen , de arts zei dat dit zou kunnen helpen.

Veel plezier bij Ikea !! :D

12. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    kipjes ik ga duimen voor je!!!!! over 2 weken een posi test he!!!
    als het allemaal klopt kom ik er eind van de week bij zitten :)

maar dat horen jullie nog morgen.

13. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ girl,

Spannend meid !! Ik duim dat je snel weer kunt aanschuiven op t wachtbankje :D

En dan duimen dat we allemaal het wachtbankje weer af mogen met een positieve test in handen !! :D

Knuffel..

14. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden, ik kan niet op jullie allemaal persoonlijk reageren maar ik wil even zeggen: DANK JULLIE WEL......gewoon die reakties/opbeurende woorden en dat je altijd even terecht kan met je verhaal.....dat doet goed!!!! Ik lees mee met jullie worstelingen, ik leef mee met jullie blijdschap en verdriet en geef jullie een big hug!!

zo, dit moest ik even kwijt:p

verder geen nieuws. Kut-weekend (emotioneel zwaar) gehad; zo'n ''simpel'' gesprekje in het ziekenhuis wat voor mij inhoudelijk niet nieuws heeft gebracht, hakt er wel in...

brengt me gelijk op een vraag: wij hebben nog steeds geen chromosomenonderzoek gehad. Ik vind het heel raar dat dit word overgeslagen en ik heb er ook op aangedrongen bij de uroloog, maar die zei dat er geen aanwijzingen waren om een dergelijk onderzoek te laten doen. Ik snap er niets van.......wat vinden jullie hiervan??? Zoals ik het nu begrijp, worden we gewoon naar Nijmegen verwezen voor intake voor TESE/MESA/PESA. De uroloog gaf aan dat zo'n ingreep duidelijkheid genoeg geeft.....hmmm...ik vind het toch een beetje gek....

15. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ nana ik vind t ook vreemd dat je man geen chromosomenonderzoek krijgt... daaruit halen ze heel veel en weten ze ook of t obstructief of niet obstructieve azoospermie is. heb je al wel de verwijzing voor nijmegen gehad? en weet je al hoelang daar wachttijd is?
    oh jah en tese of pesa of mesa heb je idd. mn man kon geen pese of mesa doen en dat wisten we door de uitslag van dat chromosomenonderzoek. dus t is wel een belangrijk onderzoek.

@ kipjes ikea was leuk. wel megadruk zeg met veel huil kinderen haha. maar ik zou dan ook voor een andere donor hebben gekozen. maybe heb je gewoon pech gehad met de vorige en lukt t nu wel meid!!!

@ all wij hadden van de week baby te koop opgenomen. dit was een documentaire van sophie hillbrand over verschillende mensen die een baby wilde.wel interessant om te zien.

16. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    nana vind het vreemd dat ze dat inderdaad niet doen die chromosomen onderzoek. want aan de hand daarvan zei de uroloog dat voor ons een tese niet mogelijk was.

misschien toch weer aangeven dat je die wilt.
    daar haal je echt zoveel uit...

annaatje ik ken het niet wat je hebt gedaan???
    dus ikea was erg confronterend?? ik denk dan wel is hadden wij dit ook maar. haha

17. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    mijn man heeft een x teveel en dus gelijk ontvruchtbaar.
    dus was goed dat we dat onderzoek eerst hadden anders was een tese echt voor niks geweest.

18. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    Klopt meiden.

Vriendlief heeft de Tese in nijmegen ondergaan.. Daar moet eerst de uitslag van het chromosomenonderzoek binnen zijn voor je op de wachtlijst gaat. Aan de hand van de uitslag bepalen ze welke behandeling mogelijk is.

Zou zeker aandringen op dit onderzoek hoor !! Veel urologen weten niets van Tese etc, omdat het niet in veel ziekenhuizen word gedaan..
    En het duurt gemiddeld 3 maanden voor de uitdlag binnen is . Dus is anders zonde om weer te moeten wachten..

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hallo allemaal,
    Zou ik met jullie mee mogen schrijven?
    Zal me even kort voorstellen, ik ben panter 32 jaar en sinds 2007 een kinderwens.
    Helaas is mijn man onvruchtbaar verklaard na de TESE en zijn we aangewezen op KID/IUI-D
    Wij lopen momenteel in Arnhem, waar over een paar dagen de 4de poging plaats gaat vinden in eigen cyclus.
    Nadat de 3de poging was mislukt ben ik in een gat gevallen, bang dat het mss nooit gaat lukken.
    De huisarts heeft me aangeraden om steun te zoeken bij lotgenoten, vandaar dat ik me heb aangemeld op het forum.

groetjes!

20. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ panter ,

Welkom hier !! En tuurlijk mag je met ons meeschrijven !!

Wij hebben ook een negatieve tese uitslag gehad. Wij doen KID in belgie (gent) en hebben gister de 7e poging gehad. Helaas weet ik dus precies wat je doormaakt en hoe moeilijk het is !!

Lucht lekker je hart hier als je dat wilt, soms kan dat echt helpen ...
    En als je vragen hebt , vraag maar raak :D

Dikke knuffel

Deel Deze Pagina