Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Loutje, wat erg hee...nu afwachten dus. Spannend!!!

Wendy...jáááá :D Ik dacht al...hoe lang zou het duren voor ze het in de gaten heeft ;)
    Moet je vandaag weer voor een FM? Hoe ver ben je in je cyclus nu, al bijna aan een eisprong toe?

Hier word ik gek van mezelf....pffff...en iedereen maar zeggen: je moet er niet zo aan denken. Nou ja...hoe kan ik er nou niet aan denken?????

xxx

2. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik hoop ook dat jullie goede & kundige artsen treffen die je vader kunnen helpen. Sterkte loutje.

@ panter
    dit was mijn vierde poging, de eerste met hele lichte stimulatie.
    5 dagen 37.5 gonal F wat resulteerde in een mooi groot eitje en vervolgens 5000 Pregnyl en Utrogest bolletjes. Ik ben blij als ik met die dinger kan stoppen. ;)

3. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    hello meiden, wat een fijn weertje, he?! Ik hoop ook dat jullie ervan kunnen genieten!! Maar dat zal niet voor iedereen meevallen want ik lees ook over zorgen (vader Loutje) maar ook over leuke dingen (Iluna gefeliciteerd!)

vraagje: wie van jullie zit in of gaat naar Nijmegen? Wij zijn doorverwezen naar Nijmegen en zullen wrsch. eerst een intake krijgen + uitleg over mogelijkheden (TESE, MESA, PESA??!??!).....

ben benieuwd naar ervaringen in Nijmegen en do's en don'ts.

Ondertussen maak ik mezelf he-le-maal gek met het lezen van ISCI-ervaringen (GRIEZEL....) en ik weet dat de meeste van jullie al ''experts'' zijn dus ik heb diep respect voor jullie....

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    nana, wij hebben de TESE in Nijmegen gehad. Dat was in 2009. Wij zijn daar heel goed opgevangen en voorgelicht. Ook na de uitslag dat er geen zaad was gevonden zijn we erg goed opgevangen.
    Ik denk er positief aan terug.

Spannend meis, ennuh...niet teveel lezen hoor! Daar word je alleen maar gespannen van.

liefs

5. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ all baal als een stekker.ik heb al 1,5 week ongi klachten links onderin.het laatste halfjaar goede cyclus van 28 a 30 dagen.zit nu al op dag 33 en nog niks maar nog wel die ongi klachten. Pff klinkt gek maar ben blij als t dr is.
    Fijne dag meiden,ik ga zo werken tot 21.30 uur

6. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    hallo meiden!!!
    ben weer terug:) het was een stessige ochtend in de auto of ze zouden bellen. maar ik heb een 8cellige topper!!!!!!:D

egbimi hoe is het met jou??

7. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Panter
    Nou idd wat een aardige man is Kraayenbrink
    en hij heeft het idd ver ingebracht,hij zei nog zo dat is mooi helemaal boven in de baarmoeder,dus nu maar hopen dat het geholpen heeft ;)
    O dat gek maken is heel herkenbaar,ik heb dat nu al hoor haha
    en ga dat vast die 2 weken ook wel blijven doen
    @Iluna
    Nou idd die bloedtest maakt dan een dagje extra ook niet meer uit
    de test is heel duidelijk:D
    O ja ik kan me wel indenken dat je zoiets dacht .maar gelukkiig was die test niet goed ;)
    @Loutje
    O ja wat zal voor jullie de tijd langzaam gaan zeg
    dikke knuffel voor jullie !
    @Wendy
    O wat jammer dat ik dit nu pas lees ,anders had ik extra opgelet :D
    was nu ook heel druk met mijn kleine man
    dus misschien heb je mij wel gezien met dat kleine drukke mannetje ??:D
    @Annaatje
    Wij zijn maar heel even in nijmegen geweest,dus kan ej niet veel vertellen,maar ze zijn daar wel superaardig allemaal
    dus komt goed !
    @Girl
    Yes echt goed zeg !!!
    dit moet hem worden ,ik duim keihard !

Hier ook geweest dus en jeetje wat heb ik dit gemist zeg NOT
    pfff ik moet daar toch weer aan wennen zeg in die fijne stoel
    en dan weer iemand die tussen je benen aan het werk is
    Maar goed het is voor een goed doel
    en het s goed gegaan,dr Kraayenbrink heeft het zaad idd hoger/dieper ingebracht
    maar oe wat deed dat effe zeer en nu ook bloedverlies,maar ik weet dat dat kan dus maak me niet druk
    Nu maar hopen op een mooie test over 2 weken en ik hoop dat iedereen hier een mooie test heeft/krijgt!!!

8. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ik heb wel opgelet, welke wachtkamer zat je?

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Girl, joepieee een topper!! :D

Egbimi, fijne vent he die kraayenbrink! Fijn dat het goed is gegaan, en idd bloedverlies kan. Ik had na de IUI even hele erge ongikrampen.
    Ook normaal.

Nou 2 wachtweken....girl heb je met een TP ook 2 wachtweken of mag je 10 dagen na TP al testen? ( emmie is op ontwikkelingsniveau van 4 dagen na eisprong toch?)

liefs

10. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon

whahahah ja er ging ineens een lampje branden toen ik op zwangerworden.nu zat. :p ik zag het aan je banner....

Mijn folikel is nogsteeds 10mm.... hij is dus niks gegroeit :( bloed geprikt en nu wachten of ik omhoog ga.. waarschijnlijk wel...

11. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    "Wendy
    Ik zat in wachtkamer 1,maar kwam nog wel een x wachtkamer 2 voorbij gesneld,want de kleine man ging ervandoor haha
    Ik zag nog wel toen ik wegging een rood witte moter staan (aan de andere ant van de waterbak??) en ik dacht wel ,goh zou wendy er ook zijn ;) ,ja dus !
    O ik hoop dat je eitje snel gaat groeien en je weer bij ons op de wachtbank plaats kan nemen !
    @Panter
    idd een hele aardige man,ook heel rustig
    nu maar duimrn voor ons allemaal

12. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @egbimi, dat is onze motor :) zie foto hieronder! Ik was idd op die rood witte! Ik had witte jas aan witte laarzen en helm.

Ik geloof niet dat ik je gezien heb, heb wel in de gang een mannetje druk horen doen en een papa die riep dat hij hier moest komen hahahaha :D

In wachtkamer 1 ( dit keer wel opgelet :p) zag ik een man zitten met een streepjes trui...
    enigste wat ik voorbij zag schuifelen was een vrouw waarvan de baby niet wou draaien..

13. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Wendy
    Ja die moter heb ik zien staan idd,gaaf ding zeg !!
    Ik wilde ook altijd voor mijn moterrijbewijs maar vriend vond het niet zo n goed idee en door omstandigheden is het er niet meer van gekomen ,maar wie weet ooit ;)
    Nee dan heb ik je niet gezien,ik zag in wachtkamer 1 alleen 1 chinees stel met een baby en een oudere vrouw met een bril op
    Maar heb jou niet voorbij zien komen,jammer zeg !

14. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    oh jammer idd! ik wist niet waar op te letten. Ik zat om 11.05 al in wachtkamer 2 te wachten. Ik zat in de hoek ( blond haar met uitgroei..) wel jammer!

ja echt super gaaf ding idd! Rijd ook heerlijk! Ik ga ook stoppen met rijden zodra ik kindjes heb.. het is gewoon niet handig.. zal het zeker missen:(

15. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    hey panter, thanx voor je reactie!!

nog meer meiden met Nijmegen-ervaringen!??!!

sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer, maar ben gewoon al zo druk met van alles + ander topic op dit forum:).....maar ik lees wel jullie belevenissen dus blijf wel een beetje op de hoogte!

16. Laloutje

Laloutje Actief lid

10 okt 2010
    140
    0
    0
    Geestelijke gezondheidszorg...
    Zuiden van het land...
    Hi allemaal,

ik wil hier graag aansluiten als dat mag:)
    Over een maand starten we met onze derde én laatste icsi-poging.
    In 2010 heeft mn vriend een tese gehad.
    Vorige week vertelde Dr Scholtes ons dat het er allemaal heel slecht uit zag. De zaadcellen zijn van uitzonderlijke slechte kwaliteit en hij schat de kans op bevruchting 5%.
    Hij stelde voor om de helft te bevruchten met de laatste 2 buisjes en de andere helft met donorzaad.
    Ik ben helemaal van slag van dit nieuws, en ben benieuwd naar de verhalen van anderen die het KID traject volgen....

Liefs

17. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @laloutje, helaas welkom hier meid :( balen dat het zo slecht is!

18. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    egbimi ik duim voor je meid!!!!
    wendy balen dat hij nog niks is gegroeid hopelijk nu wel met de hogere dosis puregon.

welkom hier laloutje lees en klets hier maar mee. hopelijk kom je uit jullie beslissing wat het gaat worden.

panter ik mag over 2 weken testen dus 4 april.
    vaak doe ik 1 dagje eerder ben dan ook vrij valt op zondag.

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Laloutje, wat moeilijk om die keus te maken!! Welkom hier. Wij hadden geen keuze aangezien mijn man onvruchtbaar is gebleken na de TESE.
    Ik ervaar de KID als positief...het is onze enige kans op een kindje.
    Wat spannend allemaal....nog 2 buisjes eigen zaad...wat een weg hebben jullie dan al afgelegd.
    Ik hoop dat jullie een keuze kunnen maken waar jullie beide achterstaan.

Girl, ik test ook vaak 1 dag eerder. Wil het weten voor ik ongi word. Rare tic van me mss, maar dan overvalt mn ongi me niet zo...

liefs

20. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    panter ja dan bereid je je er een beetje op voor.
    maar nog als je ongi wordt komt het weer hard aan.

Deel Deze Pagina