Ja idd...dat komt dan ook nog hard aan. Maar ineens bloed zien zou me helemaal gek maken denk ik. Toch laat ik elke keer wel een traantje hoor...we zijn nu al bijna 4 jaar bezig om onze kinderwens te verwezenlijken. En na bijna 4 jaar staan we nog steeds met lege handen. Terwijl sommige vriendinnen die tegelijkertijd als mij met de pil stopten nu de 3de al krijgen... Doet soms wel eens een beetje pijn...
panter ja dat klopt helemaal. en een traan laten mag hoor dat heb ik hier ook elke keer weer. wij zijn al bijna 2,5 jaar bezig en ook nog met lege handen. hopelijk veranderd dat nu snel voor ons allemaal hier. het is nooit leuk als je al zo lang wacht en anderen die je kent al 1 of meerdere kindjes heeft. en je wil zo graag en dat is erg pijnlijk soms.
@laloutje Welkom hier meis,wat een lange weg hebben jullie idd al afgelegd Ik "ken"jou verhaal al van het ivfforum (ik heb daar ook een klein poosje meegeschreven ,maar wij zijn niet voor TESE gegaan ) Ik hoop dat er toch een bevruchting plaats mag vinden Het KID traject sta ik ook wel goed in ,wij hebben door deze manier toch onze grootste wens werkelijkheid zien worden ,en mijn vriend ziet de kleine man echt helemaal als de zijne ! succes met alles en een hele dikke knuffel @Girl Ik dus ook 4 april,grapig dat we helemaal gelijk lopen nu elkaar gek maken met kwaaltjes @Panter Jullie zijn ook al lang bezig zeg,en idd wat doet het dan pijn he Ik weet nog heel goed dat toen wij te horen kregen dat het niet kon,mijn broertje een week later huilend op zijn bed lag "ik word vader en ik wil helemaal geen kindje " en mijn zus was een paar maandjes daarvoor terug gekomen uit een hele foute relatie en ook zij was zwanger en wilde het niet O wat voelde ik me toen k*t ,wat is het dan dubbel allemaal he soms is het allemaal zo oneerlijk verdeeld in de wereld!! Hier zijn we al met al dus van het oefenen tot de zwangerschap 8 jaar bezig geweest maar dan heb ik het over alles,oefenen,onderzoeken,nog meer onderzoeken,wachten,nadenken,weer opnieuw onderzoeken,en nog maar wachten en weer onderzoeken en weer wachten,begonnen met KID na 6 x zwanger helaas ging dat mis,toen 2 maanden rust weer begonnen en na 3 pogingen(bij poging 8 overgestapt op een andere donor) weer zwanger en eindelijk ging alles goed en ik kan jullie allemaal zeggen het is het wachten echt waard,het is echt het mooiste gevoel wat je als vrouw mee kan maken,ik gun het jullie dus ook allemaal van harte en duim keihard met jullie mee !!!
@egbimi, wat een lange weg zeg! En het is inderdaad oneerlijk. Zo zaten wij net in het hele traject en rouwproces over de azoöspermie, en zus en schoonzus zwanger... over lijd het kindje van mijn schoonzus in de buik bij 8 maanden zwangerschap. Na een bevalling met veel complicaties haar ook nog bijna verloren... ze had maar 10% kans om te overleven, gelukkig is ze er goed uitgekomen. Een maand na het overlijden van mijn nichtje, bevalt mijn zus van een gezonde zoon ( op de uitgerekende datum van mijn nichtje) In 1 klap alles vergeten... en verdriet om mijn nichtje.. weer een maand in een roes leven, en dan moet je daarna blij zijn met de geboorte van je neefje... Daarna ben ik begonnen met spuiten.. en last van mijn hormonen...aankomen.. alles er op en eraan.. Hoe ik er doorheen kom... tja... af en toe een inzinker.. en gewoon blijven ademen. Leef bijna op de automatische piloot op het moment..
egbimi wat leuk dat we gelijk lopen!!! en kunnen we lekker klagen haha kipjes wanneer ga je testen??? hou je het vol tot de testdatum ofnie??
Spannend kipjes!! Voel je al wat wat op zw.schap kan lijken??? Wat zegt je gevoel? Ik ben afgelopen IUI cycli steeds op dag 13 of 14 geteld vanaf de dag van inseminatie ongesteld geworden. Ik heb dus de inseminatiedag ( ei) geteld als dag 1. Als ik nu deze cyclus doortel tot dag 13 dan kom ik uit op maandag de 28ste. Wat is handig? Pas testen op 30 maart, 14 dagen na de IUI..geteld vanaf de dag erna? Of testen op de dag dat ik ongi werd in voorgaande cycli, dag 13 of 14 geteld vanaf de dag van IUI? Wat zouden jullie doen? Hoe kan het dat mijn LF wisselt van lengte, de ene keer 13 dagen en de andere keer 14 dagen? liefs
@panter en girl, Spannend he ?? Vind het nu spannender dan de vorige keren vanwege de nieuwe donor en de hormonen. Kwaaltjes tot nu toe : Misselijk sinds 2 dagen Kan vieze geuren slecht verdragen Pijnlijke borsten. En licht chagrijnig Dit keer geen last van krampjes ofzo. Heb er wel een goed gevoel over , maar ga er deze keer ook wel nuchter mee om . Me lichaam heeft me vaak voor de gek gehouden dus trap daar niet meer in @ panter , Ik zou ook 14 dagen na de IUI aanhouden. Ik word ook altijd iets eerder ongi omdat ik mijn eisprong op dag 17 meestal heb en cyclus is altijd 30 dagen. Dus als je 14 dagen na IUI wacht zit je zeker goed Hoe voelen jullie je verder ?
Kipjes, ik voel me prima! Heb nergens last van... Ja honger sinds 2 dagen na mijn ei....eet alles op maar dat kan ook een PMS symptoom zijn. Ik heb de ene keer wel zere boobs, de andere keer niet...dus er valt hier geen pijl op te trekken. Spannend hoor, jij hebt al echte kwaaltjes zo te lezen... liefs
@Wendy Poehee dat is me nogal wat zeg je kindje verliezen bij 8 maanden zwangerschap Ik kan me nog wel herinneren dat jij iets wilde/ging zeggen maar zo even niet wist wat je moest zeggen ! Ik hoop echt dat het bij jullie snel raak is en jullie kunnen gaan genieten ! @Girl Idd lekker samen klagen @Panter Ik zou ook 14 dagen doen,ik doe dat ook altijd Ik tel gewoon door zeg maar (iui was op de 15e dag en ik tel dan door tot dag 28/29 en dan zie ik het wel,hoop dat er niks komt natuurlijk ) en dat je LF verschilt ligt denk ik ook aan wanneer je ei precies gesprongen is ,na een positieve 0-test springt je eitje binnen 48 uur (ik denk dat het daar mee te maken heeft ,weet het niet helemaal zeker) @Kipjes O spannend meis,ik duim keihard voor je dat het raak is je hebt al wel kwaaltjes die duiden op !
Hier heb ik sinds de iui zo n buikpijn en naar in mijn maag als ik nu maar niet ziek word ,ben net weer een beetje opgeknapt van die hoest Verder lekker druk hier,kleine man word zondag 2! dus druk met boodschappen doen en snoepzakjes maken en traktaties voor het kdv enz enz Straks om half 10 naar peutergym en dan door boodschappen doen (als jullie het vervelend vinden dat ik hier wt neer zet over mijn zoontje zeg het dan gerust hoor ! ) lig nu nog lekker in mijn bedje met de laptop op schoot,vannacht om half 5 wilde meneertje een fles (is hier nog steeds elke nacht wakker ) Fijne dag allemaal !!
Egbimi, wat leuk dat je zoon 2 word! Echt een verjaardagsfeetsje zeker? Hij zal het nu wel een beetje snappen dat de kadootjes voor hem zijn? Ik vind het leuk te lezen over je zoon, word er blij van! Veel succes met de drukte van alle voorbereidingen!! liefs
Dag dames, hier goed nieuws. 18 dagen na inseminatie is mijn hcg bei 1001, volgens de tabel is dat keurig, toch? Mijn duimen draaien verder voor jullie.
@egbimi, ja klopt idd, heb het wel gedaan... het was iets van 4 regeltjes.. maar meer had het ook niet moeten zijn.. dat had ik niet gered... Oh wat gaat dat hard he!
@all sorry dat ik even niet zo actief meeschrijf.heb een gruwelijke dip al een tijdje. Ik word maar niet ongesteld.denk stress.denk elke minuut aan zwanger worden.zwaar irr maar komt goed meiden! ik denk aan de meiden die bijna kunnen testen! Ben zo benieuwd Liefsu
kipjes spannend zeg dat je dingen voelt. en ja je lichaam kan je inderdaad voor de gek houden heb het ook vaak genoeg gehad. egbimi tuurlijk mag je hier over je zoontje kletsen. maar wat leuk zeg duk met de verjaardag. dan is hij 1 dagje na mij jarig!!! ik zaterdag.. dus ook druk met boodschappen enzo haha. iluna gefeliciteerd meid!!!!! ik weet niet hoe dat zit met de hoeveelheid hcg maar waren ze positief??? dan zit dat wel goed hoor meid!!! wendy jij vrijdag weer een fm?? hopelijk gaat het een beetje sneller nu. annaatje wat balen dat je niet ongi wordt!!! als het te lang duurt gewoon naar gyn bellen hoor!!!!
@Panter Thanks,Ja het gaat echt hard en hij heeft er nu wel meer besef van idd Echt een leuke leeftijd is dit Hoe voel je je ? Ik duim nog steeds heel hard voor jou! @Wendy Ja dat gaat echt superhard ,2 jaar is zo weer om Succes vandaag in het zkh,ik hoop dat je folikel gegroeid is ! @Iluna O echt superzeg,lekker proberen te genieten meis @Kipjes Hoe is het bij jullie ?? nog maar 2dagen toch ?spannend hoor mijn duimen draaien overuren ! @Girl O wat grappig dat jij een dag eerder jarig bent zijn zulke leuke mensen die rammetjes Hoe voel jij je ? Ik duim ook voor jou heel hard @Elif Kregen jullie gisteren nou meer te horen over je moeder ? @Loutje Jullie veel sterkte vandaag ,ik hoop dat ze met een goed behandelplan komen ! Hoe gaat het verder met je ?
Hooi dames! Hoe is het met jullie allemaal? hier: Whaaa wat word het spannend!! Zit nu officieël 4 dagen voor NOD en nog geen klachten die wijzen op ongi... Pfff vind het wel héél spannend deze keer. Zal in een megagat terrecht komen als blijkt dat ik mezelf voor de gek heb gehouden. Het is zó anders deze ronde....pffffffff TIKTAKTIKTAKTIKTAK! liefs