Iluna ik had je over het hoofd gezien...je hcg is idd heel mooi gestegen!! Vruchtje ontwikkeld zich dus goed!! Leuk man!! liefs
Kipjes, ja enorm spannend!! Wat zegt je gevoel? je hebt wel bepaalde kwaaltjes he? Mijn gevoel naar mezelf toe zegt: zwanger. ( zonder kwaaltjes...) Maar ben zóóó bang dat ik het mis heb.... liefs
@ panter , Bij mij precies hetzelfde !! Heb een heel sterk gevoel dat het eindelijk zover is maar ben zooo bang dat ik ongi word ... Bah wat stom , kon je maar gewoon een dag na IUI al testen hihihi
@ all, Wat een heerlijke lentedag vandaag !! Kan ik zo van genieten Fijne dag allemaal !!! Dikke lente knuffel van kipjes
Dank jullie wel voor jullie reactie's. Ik heb vandaag Irma gebeld en ze stuurt ons informatie toe over de KID. Mn vriend wil er wel mee starten (dus helft bevruchten met de laatste buisjes eigen zaad en de andere helft met donorzaad). Maar ik twijfel nog. Ik ben zo bang dat we niet kunnen genieten als het lukt. De angst ligt meer bij mij. Dat hij altijd blijft denken 'het is niet mijn deel'. Hij zegt dat de kinderwens te sterk is en hij absoluut niet kinderloos wilt blijven. Maar ik vraag me af hoe het straks zal zijn, als het lukt.... Hoe gaan jullie mannen er mee om? Liefs...
@bijna testers Hoe voelen jullie je,anders dan bij de vorige pogingen Hier nog niet ongesteld,dag 36 nu Liefs
Hey Laloutje, ik heb de afgelopen dagen vaker met mijn man hierover gepraat. Zeker nu het bij ons raak is, en de eerste afspraak bij de VK geplant is komen heel wat vragen op. En het is geen makkelijke beslissing geweest. Het enige waar ik soms mee zit is hoe het zal zijn het kindje te zien en te ontdekken dat het uiterlijk niet op mijn man gaat lijken? Aan de andere kant waren wij ook tot adoptie bereid geweest, en dan waren uiterlijke kenmerken en overeenkomsten ook geen punt geweest. Gevoelsmatig is dit gewoon zijn (ons) kind. Hij was erbij bij de conceptie, hij gaat mee naar de VK, hij moet mijn buien verdragen ... Hij is de vader en niemand anders. Alleen heeft het niet zijn genen... Ik hoop dat jullie de voor jullie juiste beslissing weten te vinden. Veel erover praten, en allerlei gedachtes en zorgen naar elkaar toe uitspreken heeft bij ons wel geholpen. .... En natuurlijk nog lentegroetjes terug aan kipjes - heerlijk dat zonnetje mijn duimen draaien volop voor jou, girl, egbimi, wendy, panter en wie ik nog vergeten ben *sorry*
Laloutje, Mijn man ziet het gewoon als zijn kind. De psycholoog die ons heeft begeleid zei ook: een kind is het product van zijn opvoeding. Het zal vele trekjes van de ouders kopieëren, zo leert een kind. Dus bepaalde gezichtsuitdrukkingen van je man zal je kindje dan ook vast krijgen. daarbij komt nog dat wij een donor hebben uitgezocht die op mijn man lijkt qua lengte en oogkleur. En ook kinderen van andere ouders lijken soms niet op 1 van de ouders. Mijn broer heeft bijvoorbeeld blonde krullen en blauwe ogen...en dat terwijl ik en mn andere broertje donker stijl haar hebben en bruine ogen. Mijn broer lijkt op de opa van mijn moeder... Dus tja...iemand die niet weet dat het kindje van een donor is zal altijd iets van beide ouders terug zien in het kind. Men ziet nml wat men wil zien. Mijn man heeft liever een kindje van een donor, zodat we samen een zwangerschap doormaken dan een kindje adopteren dat helemaal niks van ons allebei heeft. het kindje kan ook op jou lijken... liefs
@Laloutje heel herkenbaar dat je je daar druk over maakt Wij hebben al een zoontje gekregen via KID en mijn vriend is zo gek op hem en houd zielsveel van de kleine man,het is echt zijn alles ! Ook wij hebben een donor uitgekozen op haarkleur,kleur ogen,postuur,bloedgroep en ons mannetje heeft blauwe oogjes net als zijn papa en ik heb bruine ogen (normaal overheerst bruin zeggen ze,nou bij ons niet ) En papa is maar wat trots dat hij dezelfde oogjes heeft en het is echt waar de kleine man neemt allemaal trekjes over van papa (en mama ) zoals mijn vriend bijt op zijn lip,kleine man doet dat ook Mijn vriend zijn ooglid gaat hangen als hij moe is,bij de kleine man ook ,echt zo leuk om tezien allemaal Echt je staat er straks niet steeds meer bij stil dat het van een donor is Komt echt goe!! Knuffel @ dames ook vanuit hier de lentegroetjes voor jullie
hallo allemaal, hoe ik me voel?? erg moe (wordt ook moe van de utro) en voel wel rare dingen in me buik. maar ik ga daar niet vanuit heb vaker vanalles gehad en was het niks. ligt eraan hoe het in de 2de week gaat. vaak merk ik dan wel wat dingetjes of niet wat ik normaal wel ofniet heb dus bij mij is het nog ff afwachten. egbimi ja leuk zijn rammetjes he!!!! kipjes en panter het word spannend voor jullie een van jullie al getest??? of toch nog ff wachten. duim voor jullie wendy succes morgen bij je fm!!! iluna hoe voel je je meid!!!! hopelijk goed. laloutje mijn man ziet het echt als zijn kindje dan. hij ziet de hele behandeling al zo sinds we er mee bezig zijn. vanaf de iui's dan he. en inderdaad kindjes gaan ook dingen nadoen van ze en je maakt ze zelf zo hoe je ze wil hebben met opvoeding. wij zien dit echt als onze kans om onze kinderwens in vervulling te laten gaan. want we willen de zwangerschap meemaken enzo. adoptie was daarom voor ons echt niks. want ik wil gewoon de zwangerschap meemaken het gewoon kunnen laten zien dat je zwanger bent dat vind ik super mooi. hopelijk kunnen jullie allebei tot de juiste keuze komen.
@Girl O ja herkenbaar dat je van alles voelt ,heb ik ook wel,maar ook ik weet dat het niks kan zijn dus we wachten het gewoon af,ben er niet heel veel mee bezig nog zal volgende week wel komen @Panter Ik hoop dat je het fout hebt en je ongi niet doorzet Ik duim keihard voor je meis!!!
@ panter , Hier helaas ook Vannacht wat roze verlies. Nu net een test gedaan , negatief. En ongi begint al door te komen helaas Pfffff wanneer mag het nu eens ?? Alsof het nog niet klote genoeg is allemaal..
Kipjes, wat balen meis! het word elke keer moeilijker vind je niet? Wat een teleurstelling!! Sterkte! Hier zijn de ongiverschijnselen weer weg..maar die ongikramp vannacht en die rugpijn voorspelt weinig goeds... liefs
Ja het wordt echt elke keer zwaarder.. Elke keer hoop ik dit keer een klein beetje geluk te mogen hebben.. Maar helaas.. Ben al helemaal binnenste buiten gekeerd en alles is goed dus vraag me dan gewoon af , waarom ?? Ik duim voor je dat het zwangerschapsklachten zijn mop !! Duim duim duim..
heey kipjes en panter, ik duim nog wel voor jullie hoor. kipjes hopelijk blijft het bij roze en is het de innessteling panter hopelijk voor jou toch misschien een goed teken.
hey meides, ik ben net weer naar een FM geweest.... ze meete het nieteens op :O ze zei: ik zie geen vooruitgang... nah ik zag rechts toch echt 3 eitjes zitten en links ook 2 ofzo. Misschien allemaal iets van 10mm.. als ik het zo inschat.. Ze meete mijn baarmoederslijmvlies op, ongeveer zei ze.. omdat mijn baarmoeder gekanteld ligt ofzo???? 6 mm zei ze.. vorige keer was het 7... ze zegt ja het is een indicatie kan het niet zo goed zien nu.... pffffffffff
Tsjong, wat een muts! Wie was dat? een gyn of vpk? En wanneer moet je nu terug komen dan? Hier zit ik er over na te denken zo'n test te doen die 4 dagen voor NOD kan. Heb er nog 1 liggen van sensitest. Maar hoe betrouwbaar is dat? Heb ook de CB met indicator en een eigen merk DA test hier liggen. Zal ik er 1 doen of kan ik beter wachten tot NOD...áls ik dat haal. Steeds een trekkend gevoel in mn onderrug en een spierpijn gevoel in mijn onderbuik... liefs