Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    uhm een arts, van de kamp. Wel hele aardige vrouw!

dinsdag weer terug, ook bloedprikken... en als er geen vooruitgang is... dan weer omhoog.... ben ondertussen alweer 2,5 week aan t prikken.

Ik ben zo WOEST nu... grrrr en ik wil het niet afreageren op mijn man maar pff... hij zei ook al: schiet niet op.

Tijd terug ( lees aug 2010) heeft hij bloed laten prikken omdat ze bij de eerste keer te weinig buisjes af hadden genomen voor chromonsonen en dna onderzoek. Hij moest dus nog 1 buisje laten doen....
    Zo gezegd zo gedaan, en hadden eigenlijk uitslagen verwacht.. kregen we niet...

Nu heb ik er toch eens naargevraagd.. zijn ze het gaan uitzoeken..... blijkt nou.. het bloed was in een verkeerd buisje opgevangen :O :O :O dit is ons nooit verteld!!! Niet dat er met een dna afwijking er iets kan veranderen ofzo.. maar man.. wat was ik kwaad.. daar begon mijn Fm al mee...

ik weet ff niet meer wat ik nu moet denken, ben gewoon in staat om te stoppen met de hele mmm... :S

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Laat het maar even op zijn beloop, wees maar even pissig. Zodra je bent afgekoeld dan kan je weer helder nadenken. Natuurlijk gaan er dingen mis, maar stoppen is wel heel rigoreus.
    Maar dat je kwaad bent is heel logisch!!

liefs

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    dank je meid...

ja ik weet niet meer wat ik ervan moet denken allemaal..... aankomen..steeds meer, elke dag die prik, moe, chago, fm's zonder voorruitgang, ik voelde me laatste tijd zo goed... maar nu gaat het weer andere kant op...:S

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Het valt ook allemaal niet mee...van die hormonen word je ook wat labieler waardoor je er even doorheen zit denk ik.
    Veel teleurstelling en dat is moeilijk te verwerken als je door de hormonen in een emotionele achtbaan zit.

De aanhouder wint meis, gewoon stug volhouden! You can do it!

liefs

5. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ wendy,
    Wat klote meis !! Sterkte , maar niet opgeven hoor !!!!
    Het is moeilijk maar je doet het niet voor de artsen maar voor jezelf. En onthoud, een foutje is menselijk he ?!

Wij hebben de 7e mislukte poging al achter de rug , en ik blijf ook positief , dat heb je echt nodig in de mmm anders ga je er zelf aan onderdoor. Knuffel van mij !!

@ panter,

Ik gebruik altijd de testjes van kruidvat 2 voor 5 euro, volgens de meiden hier zijn die het beste en daar kun je ook al vroeg mee testen. Ik duim !! :D

6. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Kipjes
    Is het bij jullie nu helemaal over deze poging?
    Anders blijf ik nog even doorduimen ,in ieder geval al een dikke Knuffel
    @Panter
    Ik duim nog steeds door hoor meis1!
    @Wendy
    Grrr kan me indenken dat je er enorm van baalt zeg is ook niet leuk zeg
    Ik hoop dat je dinsdag beter nieuws krijgt !
    En idd je moet de moed niet opgeven hoor meis,het is idd moeilijk ,maar het komt goed !
    Dikke knuffel

Liefs

7. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    wendy wat balen meid!!! en inderdaad echt niet zomaar opgeven hoor. sterkte meid!! hopelijk komt er vrijdag meer duidelijkheid.

kipjes bah wat kl*te dat het weer niet gelukt is. hele dikke knuffel meid!!! hopelijk wordt de volgende poging echt voor jullie.

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier een vroege sensitest gedaan...die 4 dagen voor NOD kan. NEGATIEF!
    Helaas pindakaas...op naar de volgende ronde...

liefs

9. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @all weet niet wat ik moet zeggen. Vind t zo sneu en oneerlijk dat iui-d ook niet altijd lukt! Maar onthoud wel lieve meiden,op de natuurlijke manier is het vaak ook pas raak na meer dan een half jaar
    Dikke knuffel

Ik ben nog steeds niet ongesteld,dag 38 nu en al meer dan een half jaar had ik de perfecte cyclus.heb nu wel al een paar dage bruinverlied dus hope dat t nu zsm komt

10. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @Elif, jeetje meid wat kl*te van je moeder. Hoe gaat het nu met haar? Dikke knuffel meid!! Hoe gaat het met jullie mooie mannetje??

@Loutje, ook voor jou een dikke knuffel! Hoe gaat het met je vader?

@Iluna van harte gefeliciteerd meid!!!! Hoe voel je je?

@alle meiden, ik vind het zo oneerlijk dat het allemaal zo lang duurt... Steeds die ellendige wachtweken... Zouden de hormonen aanslaan....
    Ik zou zo graag iets voor jullie willen doen!

Soms vind ik het moeilijk om hier te komen, begrijp me niet verkeerd ik weet dat jullie ook allemaal meeleven ook met diegenen die zwanger zijn of inmiddels bevallen.
    Dus ik weet dat ik alles kwijt kan hier. Maar toch voelt het vreemd om mee te praten, hopelijk snappen jullie een beetje wat ik bedoel??
    Vind het lastig om uit te leggen

Dikke knuf voor allemaal XXXXXXX

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Kipjes ik vind het zo erg:(
    Nog steeds niet pfff:(
    Ik had zo'n goede hoop met de nieuwe donor:(

Girl ik duim ook heeeeeeel hard voor je dat de cryo zijn plaatsje vind.

Jeetje Bailey je bent alweer bijna 37 weken !!!
    Wat is dat omgevlogen jeetje zeg!~
    Hoe voel je je?

Van mijn moeder hebben we wonderbaarlijk goed nieuws gekregen.
    De dokters waren er zeker van dat het kwaadaardig was maar de laatste punctie liet gelukkig anders zien!!!
    Loutje lieverd denk zo aan je!!!
    Dikke dikke knuffel!!

Met ons ventje was het zondag weer helemaal mis, hij heeft weer 6 dagen met spoed op het zh gelegen:(
    Urineweginfectie wat voor hem niet veilig is aangezien hij een vergroot nierkelkje heeft.
    Dat word nu erg bijgehouden.
    Heeft ook een MRI gehad:( dat roesje deed hem geen goed:(

12. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Elif
    bah wat naar dat jullie weer naar het ZH moesten met jullie mannetje.
    Lijkt me verschrikkelijk moeilijk. Gaat het ondertussen weer beter met hem? Kan me denken dat dit de vreugte over het goede bericht van jouw moeder zelfs dempt. Beterschap voor jullie ventje!

@ dreamer
    Dank je wel - ik voel me heel onwerkelijk. Wat moe, vooral in de namiddag, wat steekjes in de onderbuik. Af en toe met vlagen misselijk en gevoelige borsten. En hormonaal schommelt het nogal, het ene moment ben ik dolgelukkig en het volgende moment vraag ik me af of ik het het aankan, hoe het moet enz. :p
    Soms vraag ik me ook af of ik wel echt zwanger ben.. heel gek allemaal. Hadden jullie dat ook?
    (voelt ook wat gek dit soort dingen te typen als iemand anders net weet dat het niet raak is...)

@ kipjes
    menno, ik weet helemaal niet wat ik moet zeggen. Zo oneerlijk.. ik had er zo op gehoopt dat het bij jou (en de andere dames) nu ook raak is. Dikke knuffel en ik hoop dat je bij manlief steun vind om moed te verzamelen voor de ivf.

@ panter
    weet je al zeker dat je ongesteld wordt? Ik had 3 dagen voor nod ook eenduidig negatief getest. Ik wil je zeker geen valse hoop maken, maar die vroege tests zijn niet altijd betrouwbaar.
    Dus mocht er nog kans zijn blijven de duimen draaien. En zo niet deze, dan volop voor de volgende ronde.

@ girl & egbimi
    bij jullie alles goed? lukt het wat afleiding te vinden om de wachtweken door te komen. ik hoop dat snel positieve berichten volgen. :)

@ wendy
    slopend als het zo tegenzit. soms helpt echt even afstand van alles, uithuilen zo dat je de frustratie kwijt kunt raken.

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Elif, ik hoop dat je kindje snel opknapt!! Wat fijn dat je moeder niet zo ziek is als ze dachten!

Bailey, waarom zou je er niet meer bijhoren als je zwanger bent? Doe niet zo gek joh! Geeft juist moed om te weten dat het gehele traject waarin we zitten ook goede eindes kent!

Anaatje, ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt mbt je cyclus. Zitten wachten is ook niet leuk. :(

Kipjes, hoe is het nou? Kut hoor dat de ongi toch weer is gekomen. :x

Iluna, ik kan me denk ik wel voorstellen dat je ej af en toe afvraagt of het echt waar is. Het is zo'n grote wens waar je zo'n tijd voor hebt gevochten en dan ineens is het er. Geweldig! Maar kan me ook voorstellen dat het enorm veel twijfels met zich meebrengt.

Egbimi, hoe ist?

Hier denk ik toch echt dat de ongi in aantocht is. Krijg ineens 3 puisten en mn boobs gaan ook alweer pijn doen. Flauw van mn lijf om me te laten denken dat het raak was!:(

liefs

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Panter symptomen hebben niks te zeggen hoor.
    Ik duim voor je!!
    Ik had dezelfde symptomen als bij mijn ongi:)

15. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Kipjes
    Dikke knuffel voor jullie
    Hoe is het nu met je ?
    @Panter
    en hoe is het ?
    net wat Elif zegt het zegt nog niks,dus ik duim nog even mee !
    @Bailey
    Lekker mee blijven schrijven hoor
    Ik snap wel wat je bedoelt ik had dat toen ook,maar vind het leuk om ook te lezen hoe het met jou gaat !
    @Elif
    Jeetje wat fijn dat jullie goed nieuws hebt van je moeder
    Maar wat naar dat jullie kleine man weer opgenomen was
    Hoe is het nu met hem en met jullie ??
    @Iluna
    Ja onwerkelijk allemaal nog he ,wanneer heb je de 1e echo?
    @Girl
    Hoe is het ?
    @Loutje
    Hoe is het bij jullie ? dikke knuffel meis !!

16. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    Hier gisteren een leuke verjaardag van de kleine man gehad
    Hij is gewoon alweer 2 jaar!! pfff wat zijn die jaren voorbij gevlogen zeg
    Maar wel superleuke dag gehad en de kleine man is goed verwend
    Verder had ik dus afleiding genoeg om niet steeds te denken aan eventueel wel/niet zwanger zijn
    maar ik voel me verder niet anders dan anders dus kan er niks van zeggen

17. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @egbimi mijn duimen draaien nogsteeds!! ( voor alle dames op de wachtbank natuurlijk! Gefeliciteerd met je kleine-grote man... 2 jaar... het gaat zo hard! Ik zie nog zo mijn nichtje in mijn armen liggen.. terwijl ze nu alweer 6 :)O) wordt..

@hier morgen weer een fm... in de hoop dat er iets gegroeit is... maar ben er bang voor. Ook weer bloedprikken ( blauweplek van vorige keer zit er nog) in de hoop dat ik of omhoog mag of dat er eindelijk wordt gezegd: Nou mevrouw wendy u doet het erggg goed.. vanavond pregnyl...

We blijven in elk geval doorademen. Ik leef voornamelijk op automatische piloot op t moment, en mijn schatje heeft het zwaar te verduren met me af en toe... tja hormonen he.. vannochtend stond ik chago op en hij maakte een verkeerde opmerking.. nou dat heeft ie geweten hahahaha arme man.. straks maar even extra knuffelen..

18. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @all klinkt gek maar ben blij omdat ik ongesteld ben geworden vandaag op dag 40. Das heel wat anders dan mn 28 dagen.maar kun je eigenlijk wel eisprong hebbe op dag 26?????

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ja hoor, dat kan prima!
    ik heb soms ook pas op dag 23 een ei...niks mis mee. Elke vrouw heeft zo'n 1 a 2 keer per jaar een uitschieter in de cyclus. Hoeft niks ergs te zijn.
    Mss is het gekomen door stress mbt alle onderzoeken en de geplande TESE?
    Ik had toen ook ineens een hele lange cyclus(42 dagen)...terwijl ik vond dat ik best relaxt was zei de gyn dat dat w.s de oorzaak is geweest.

liefs

20. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    hallo allemaal,

annaatje dat kan best hoor. mijn ei was deze keer ook pas op dag 21 wat normaal dag 16 a 17 is. maar gelukkig ben je ongi en kun je verder.

elif wat fijn dat je van je moeder goed nieuws had!!!! en wat klote zeg dat jullie kleine man opgenomen is geweest.
    hoe gaat het nu met hem dan?? hopelijk al weer een stuk beter.

egbimi nog gefeliciteerd met jullie zoontje!!!!
    en heb je al wat klachten?? duim voor je!!!!

loutje hoe is het met je vader???

wendy spannend weer morgen hoop voor je dat ie goed gegroeid is!!!

panter het kan nog alle kanten op. duim nog voor je meid!!!

hier begint het weer te komen hoor. gigantisch moe en dan een stuk erger dan de moeheid van de bolletjes. en het kokhalsen en bijna overgeven met tandenpoetsen begint sinds gisteren weer.
    me lichaam doet wat nu hopen dat het blijft zitten.

lees dus ook niet super veel mee ben echt kapot s'avonds.

kipjes hoe gaat het met jou meid??? weer volle moed voor de volgende poging??duim voor je meid!!

hoop dat ik niemand ben vergeten.

Deel Deze Pagina