@girl en panter gelukkig ,ik dacht al dat een late eisprong niet kon. @egbimi helemaal vergeten maar nog gefeliciteerd met je zoontje.
@ all, Thanx lieve meiden vor alle reacties. We zijn ons maar weer aan het voorbereiden op de volgende poging .. pff nummer 8 alweer.. @ elif, Wat fijn dat de uitslag toch anders was van je mams. Hoe is het nu met je kleine man ? @ dreamer, Hoe is het met jou en de kleine meid ? gaat alles goed ? hoop van wel !! @ bailey, Ik persoonlijk vind het juist fijn als je meeschrijft hoor !!. Ben best benieuwd naar je ervaringen, en hoe het straks is als de kleine is geboren.. Of je nog denkt aan het hele mmm traject , of je extra zorgen hebt vanwege KID , dat soort dingen..blijft voor ons allemaal nieuw, en jij kunt het ons binnenkort vertellen Niet bezwaard voelen hoor lieverd , knuff @ panter. Spannend meid.. is je ongi doorgebroken of ben je nu overtijd? ik duimmmm @ girl, Spannend hoor !! wie weet is het deze keer raak en blijft het zitten, ik duim zo hard als ik kan !! @ loutjelou, Hoe is het met jou ? @ wendy, Dikke knuffel voor jou meis. @ degenen die ik vergeet, sorry !! jullie gaan zo hard met schrijven dat ik bijna niet kan bijlezen
@ annaatje, Mij eisprong is redelijk op tijd, maar heb ook wel uitschieters gehad hoor. Niks om je zorgen over te maken ! Bij mij kon het bijvoorbeeld ook uitblijven als ik een onderzoek had gehad, zoals HSG. @ egbimi. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van jullie kleine. Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad. Hoe voel je je verder???
Kipjes, morgen is mijn NOD...spannend dus! Weet niet meer wat ik moet denken. Wat klink je alweer sterk na de mega teleurstelling meis, heb er bewondering voor!! @ de rest, hoe is het? liefs
@Wendy Succes morgen meis ik hoop met je mee dat ze zeggen dat je kan gaan beginnen ! @Annaatje Fijn dat je ongi bent ,zal idd wel door de spanning kunnen komen ! @Girl O meis wat spannend zeg,ik duim echt superhard mee dat jullie wondertje nu blijft plakken!! @Kipjes goede instelling ,vol goede moed op naar de nieuwe poging maar zwaar is het zeker ,dikke knuffel !! @Panter Ik duim ook voor jou heel hard dat je morgen een dikke plus krijgt !! @All bedankt voor de felicitaties ! Kleine man heeft een superleuke dag gehad en is goed verwend Hij heeft zelfs 5 vrachtwagens gekregen (hij is gek op alles wat rijd)en die 5 gaan van klein naar groot en verder nog meer leuke dingen gehad Hij is alleen een gevoelig mannetje en met zulke drukke dingen worde hij altijd in de avond en dan s nachts nog een x overstuur wakker dus hij heeft vanaf 02.00 uur bij papa en mama geslapen Hoe voel ik me? Tja ik kan niet zeggen dat ik dingen voel waarvan ik zeg goh het zou wel eens raak kunnen zijn ik denk ook steeds aan de zwangerschap van mijn zoontje en op die symptonen let ik (ik weet elke zwangerschap is anders ) ik had wel bij mijn zoontje een week na iui een hele erge ongipijn en dat had ik zaterdag ook dus dat gaf me wel iets hoop maar verder voel ik nu niks dus ga er (nog) niet van uit
@ panter, Dank je !! Ik hoor dat vaker, vanuit mijn omgeving. Heb het wel moeilijk hoor.. Maar heb na een teleurstelling meestal een paar daagjes nodig, ff chaggi zijn en dan kan ik er weer tegenaan mijn batterij is weer een beetje opgeladen dus kom maar op met poging 8 hihi Ik duim voor jou voor een posi test !! @egbimi, dat klinkt hoopvol !! Ik duimmmm @wendy , hopelijk komt je ei snel. @ all, weltrusten !!
dank jullie meiden! Vanuit mijn werkgever hier nogsteeds geen begrip voor mijn ziekenhuis bezoekjes.. krijg er steeds meer gezeik mee... Zo erg dat ik er vannacht gewoon niet door heb kunnen slapen en nu met zware hoofdpijn al achter de pc zit. Wat ook meespeelt is dat ik het werk niet af krijg omdat mijn collega waar ik mee samen werk deze week vakantie heeft en er geen vervanging is geregeld... Het wordt dan ook gewoon mijn probleem gemaakt.... :S
Wendy wat rot dat je werkgever zo vervelend doet over de ziekenhuisbezoeken....pff lijkt me killing!! Egbimi wat fijn dat je zoon zo'n leuke verjaardag heeft gehad. En al die prikkels zijn ook moeilijk te verwerken..dus de kleine man moest even bijkomen bij pap en mama. Wat lief!! ego: hier nog geen bloed....ook geen buikpijn meer. Heb mn ochtendurine al weg geplast en wacht tot morgen. Het word wel spannend hoor...dit word vandaag nationale broekloerdag liefs
spannend panter duim voor je!!! wendy balen dat je werkgever zo moeilijk doet. egbimi wordt dus best spannend voor jullie.
@panther spannend meid! hier draaien mijn duimen ook voor jou! ja tis echt zooo balen! ik ga nu naar t ziekenhuis.. wens me succes! Ik heb laatste paar dagen wel wat last van mijn rechtereierstok ( niet geweten dat je die kon voelen) ga dit dus ook aangeven
nou meiden, ik heb een folikel van 14 en 10 rechts zitten.. weer rechts.. (?) Mijn baarmoederslijm is 9,5!!!!! Dus dat is super! Vond het dit keer wel erg vervelend dat gerommel... vrijdag moet ik terug komen en nu aan de ovutesten. Dan kan ze vrijdag een afspraak maken voor inseminatie... nog een paar dagen dus...
oh shit... ik hoor net dat ik moet beginnen met ovu testen.. tuurlijk niks in huis en de drogist hier aan t verbouwen :O heb er maar 4 nodig.. dammit!
Wendy de apotheek verkoopt ook wel ovutesten hoor! Even ego..sorry maar ben zo met mezelf bezig vandaag... Hier nog GEEN bloed... Nog nooit over tijd geweest tijdens behandeling...morgen nog even afwachten en als ik durf donderdag testen. Be zo ontzettend bang voor een teleurstelling!! liefs
@panther ik duim voor je! Het moet gewoon goed zijn deze keer!!!! ik heb toch CB gehaald... waren net zo duur als apotheek eigen merk :O Vandaag was ie nog negatief, morgenochtend weer proberen.
zo, dan wordt het toch nog spannend voor je panter. ik blijf duimen, ook natuurlijk voor wendy's eitje, girl, egbimi en de volgende ronde van kipjes (extra hard). Sorry als ik nog iemand vergeten ben... ben behoorlijk moe, concentratie is af en toe ver te zoeken en de misselijkheid komt ook totaal onverwacht met vlagen. hach ik hoop echt dat jullie snel mee klagen en jammeren, en er tips uitgewisselt kunnen worden over dit soort kwaaltjes!
@ iluna , Wat lief !! Bedankt Wanneer mogen jullie voor een echo ? Spannend allemaal hoor Nog even volhouden, meestal verdwijnen de misselijkheidsklachten en moe zijn na ongeveer week 12 en dan voel je je een stuk beter.. @ panter, Spannenddddd , Kan me voorstellen dat je bang bent voor een teleurstelling.. Ik duim nog steeds hoor !! @wendy , ook voor jou duim ik voor een snelle positieve ovutest zodat je voor de volgende iui kan.. Lijkt me niet fijn als het allemaal zo lang moet duren ...
@panther en en en? Heb je toch stiekum getest of nog niet? ik duim nogsteeds voor je! @all, hier nog geen positieve ovu test, terwijl ik wel merk dat er iets gaande is in mijn buik... ben benieuwt of die vanavond positief wordt!
@Wendy O ik hoop voor j dat de o-test vanavond positief is Ik duim mee !! @Panter Hoe is het nu ? heb je al getest of wacht je echt tot morgen (zou ik niet kunnen ) @Girl Hoe is het met jou? @Kipjes Een dikke knuffel voor jou! @Iluna Dank je wel voor het duimen Je hebt dus echt al kwaaltjes,fijn hoor,gaf mij tenminste wel een goed gevoel Geniet er maar lekker van meis!
CB test zegt: niet zwanger. Snap er niks meer van onderhand...nog steeds geen ongi en geen tekenen. Maar die test lijkt me wel betrouwbaar..is met conceptieindicator. liefs