heey panter bah wat kl*te zeg!!!! hopelijk komt je ongi snel nu het niet gelukt is. gebruik je bollen?? want die kunnen het ook tegen houden egbimi het word wel weer spannend. hoe gaat het met jou??
Geen bloed geeft moed he panther? Al moet ik zeggen dat ik op mijn nod ook niet echt ongi klachten had.. he was er ineens en daarna barste het pas los... ik hoop zo voor je dat het goed is gegaan!!!! cb heeft iets meer hcg nodig dan kruidvat 2v5 euro... misschien die proberen?
Ik gebruik geen bollen...doe de IUI-D in compleet eigen cyclus. Snap er echt niks van...ik geloof het gewoon niet! Heb ook een DA eigen merk test gedaan en ook daar kwam geen streepje op te staan. Misschien toch te vroeg? Of gewoon een flauwe grap van moeder natuur? Ik heb altijd de dag van ongi al heel veel buikpijn, zo erg dat ik er bijna niet van kan lopen. Nu helemaal niks...alleen gevoelige boobs... liefs
@Panter Ik zou ook die van kruidvat 2 voor 5 morgen eens proberen die is veel gevoeliger dan die van cb (en da dacht ik ook ) Ik duim noh superhard voor je meis!! @Girl Ja ik voel me goed,niet anders dan anders dus ik ga e eerlijk gezegd niet van uit en hoe voel jij je ???
spannend egbimi en panter. @ panter Ik zou ook de kruidvat testjes proberen als je morgen nog niet ongi bent.. Ik duim echt zo hard voor je meis !!!
egbimi ik voel me erg slecht steeds erg duizelig en raar in me hoofd enzo en extreem moe. dus erg spannend. duim voor je!!!
Girl, dat klinkt erg hoopvol! Ik duim!! Egbimi, spannend hoor!! Hier nog steeds geen ongi...pfff heb 2v5 euro testen van kv gehaald en wacht mooi tot maandag voor ik weer ga testen. Ik vind het wel prima onderhand en wil er ook niet steeds meer aan denken. Heb dus een boek gepakt en dat ga ik lezen de komende dagen! Het weekend vol met leuke dingen gepland en dan zien we maandag wel weer verder. liefs
@Elif, jeetje meis wat een heen en weer geslinger met goed en slecht nieuws zeg. Hopelijk is het nu voorbij met de angstige momenten! Dikke knuf! @Iluna, ja dat gevoel van ongeloof hadden en hebben we soms nog. En ook momenten dat ik denk, o jee kan ik het wel... hormonsters kunnen veel met je doen! Geniet ervan meis het gaat zo vlug! @Panter, je hebt helemaal gelijk! Het geeft inderdaad moed om door te gaan. Voel me soms wel bezwaard om te "klagen" over de zwangerschap. Maar we zijn er in goede en slechte tijden voor elkaar. Hopelijk bij jou vlug goed nieuws!!!! @Egbimi, van harte gefeliciteerd nog met de 2e verjaardag van jullie zoon!!! En hopelijk goed nieuws over 4 dagen! @Girl, wat kl*te dat je zo voelt. Heel veel succes meis ik duim voor je! @Kipjes, thanks meis! Zo had ik er nog niet over na gedacht, dat ik mijn ervaring met het KID traject straks kan delen als de kleine er eenmaal is. Alvast veel succes de 8e met de FM. @all, hier een update over ons. Het begint hier heeeeeel spannend te worden, we weten namelijk (als ze blijft zitten tot die tijd) wanneer wij ons meisje in de armen kunnen sluiten! Ze ligt is stuit en is niet van plan om te draaien, en laten draaien vond de Gyn geen goed idee omdat ze al vanaf 25 weken zo ligt. We hebben dus besloten om voor een geplande KS te gaan! Het was even slikken maar omdat ze al een hele tijd is stuit ligt, zijn we er al een tijdje vanuit gegaan dat ze zo zou blijven liggen. En dus ook de opties doorgesproken met de VK en de Gyn. Baileyman is nog zenuwachtiger als ik, en over nesteldrang maar niet te spreken haha zo lief! Een hele dikke knuf voor jullie allemaal! XXX Liefs
@bailey, en wanneer is dat dan? @panther neee dat meen je niet meisje toch.... dit was jullie 6e x toch? gaan jullie nu verder? @egbimi spannend hoor! @all, ik moet morgen weer voor een folikel meting...erggg spannend weer!
Wendy, spannend morgen FM! Hopelijk nu goed resusltaat, ik zal een eierdansje voor je doen vanavond. Dit was onze 4de poging...dus we hebben nog 2 te gaan voor ze een hsg willen doen. liefs
dank je panther... oh wat naar zeg! Welke gyn heeft bij jou de iui gedaan? Ik wil daar morgen namelijk naar vragen...
Bailey, wat spannend om te weten wanneer je kindje komt! Nu kan je je echt voorbereiden en naar die dag toeleven! Mochten jullie zelf een datum uitkiezen? Wendy dr Kraayenbrink heeft de IUI gedaan, een hele aardige man. liefs
ga ik naar hem vragen als ik de afspraak maak morgen. Ga vragen of ze het willen plannen aangezien mijn vriend in verweggistan zit volgende week met werk, wil liever niet alleen naar de iui
Wat jammer panter... had nog zo gehoopt. Hou de moed erin voor de volgende ronde. Is het protocol in Rijstaete om na 6x HSG te doen ipv eerst met stimulatie te proberen? In D'dorf doen ze het precies andersom, met bij mij het gewenste resultaat... Ik had altijd het idee net te vroeg of te laat te zijn bij de eerste pogingen. @ Wendy heel veel succes voor jou morgen. @ bailey wow, dat is nogal een change of plans lijkt me. Wel goed dat je alvast een datum hebt kunnen afspreken. Zie je op, of juist uit naar de KZ?
wat ik me afvraag, is het erg als je eitje al gesprongen is voor de iui.. vorige keer sprong hij bij mij tussen half 9 en half 10 en om half 11 had ik pas de iui...