Twee dagen pauze en alweer zo veel nieuws hier! wowowo, Gefeliciteerd egbimi - wat een geweldige verrassing. En ik hoop dat girl en iedereen verder op de wachtbank snel volgt met net zo'n mooie foto. @ loutje wat een verdrietig nieuws was er voor jullie. Heel veel sterkte en ik hoop dat de chemo alsnog goed aanslaat en jouw pa zijn kelinkind nog kan leren kennen & vasthouden. Welkom truuz, wij zijn ook vanwegen de lange wachttijden in Arnhem direct in D'dorf gestart en de vierde poging IUI-D was raak.
meiden herkennen jullie kramp na iui? Ik heb dit al vanaf de inseminatie. Heb natuurlijk ook inwendig onderzoek e.d. gehad... maar pff wat heb ik last als ik opsta! Ik heb last bij mijn stuitje en om ste beurt links en rechts steken?
@sweet lilly lees dat jij 1-4 naar gyn bent geweest.hoe was t.en morge je mannetje naar uroloog zie ik Weet je dan al hoe verder...
@ wendy ik heb dat ook twee keer gehad. Kan me voorstellen dat het door het onderzoek wat je had nog heviger wordt. Misschien helpen veel rust, warme douche en wat magnesium?
@ Wendy Ik heb vorige week zaterdag 26/3 mijn eerste IUI-D gehad en s avonds gelijk al kramp, dat was waarschijnlijk de eisprong (die ik normaal nooit voel). En vervolgens tm vrijdag de hele dag door gerommel in mijn buik en steken. Dat is nu minder geworden maar nog steeds af en toe. Ben dus heel benieuwd volgende week zaterdag of dit allemaal tekenen zijn van heel goed nieuws. Sterkte met de wachtweken, wat duurt dat lang zeg.
Thanks dames,ik duim voor jullie ook allemaal keihard ! @Wendy Ik heb ook we kramp gehad na de iui dus het is denk ik wel een normaal verschijnsel,ik hoop dat het iets goeds betekent ! @Girl Hoe is het met jou???? Hier nog steeds ongeloof en ben heel bang toch morgen ongi te worden,bah wat kan een mens zichzelf gek maken
@Annaatje: inderdaad, afgelopen vrijdag naar gyn geweest, maar ging anders dan verwacht... Wij dachten dat het daar alleen om mij zou draaien, maar ze begon direct over de azoospermie en hoe nu verder. Mijn cyclus zag er goed uit, dus daarover geen zorgen. OOk wel blij om hoor... Nu dus eerst morgen afwachten, uroloog, spannend! En daarna terug naar fertiliteitsarts. Zij zal ons verder begeleiden. Ook wel een fijn gevoel. Ze nam ons serieus en was heel meelevend. Nu dan eerst moed verzameln voor morgen!
@sweet lilly succes morgen! Pff nog 1 maand en dan de tese,die 3 wachttijden zn voorbij gevlogen.merk aan mezelf dat ik steeds zenuwachtiger wordt.merk ik goed aan mn gezicht.sta onder de puisten en rode bultjes bahhhh Sorry ff een egopost van mij maar ik hoop zo dat tese operatie goed gaat.vind dat ook belangrijk dat mn mannetje er niks aan over houd
hmm ohkee, ja de ongi krampen zijn zo'n beetje weg... het is dus nu zo dat ik helemaal niks voel ( op gevoelige tepels na maar dat komt door pregnyl)...
@Sweetlilly Succes vandaag in het zkh fijn dat bij jou alles goed lijkt ! @Annaatje ja de tijd vliegt voorbij he,als je maar afleiding hebt en zoekt ! Ik hoop ook voor jullie dat de TESE goed gaat @Wendy Fijn dat die ongikrampen weg zijn ,nu maar hopen dat je over anderhalve week een dikke plus krijgt! @Girl Hoe is het met jou???????
spannend allemaal hier hoor. Ik duim voor jullie! Girl al getest? Ik vind het nu ook wel spannend worden om naar de uroloog te gaan vanmiddag. Kunnen jullie er iets over vertellen? Wat gaat er gebeuren en kunnen we al dingen uit gaan sluiten enzo? Hoe ging dat bij jullie?