Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    nou, een intake en uitwendig lichamelijk onderzoek bij manlief (om zaadleiders ''te vinden''). Verder moest hij bloedonderzoek doen + echo. Bizar genoeg ben ik nog geen één keer onderzocht; onze arts zag er geen directe aanleiding toe. We zijn verwezen naar Nijmegen dus mogelijk moet ik daar wel ''aan de bak''....

succes meis!!

2. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Ja maar dat heeft toch niets te maken met wel of geen klachten hebben?!

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    wel met de krampen die ik nu heb ( nog eens bevestigt door de gyn). Het vocht hoord niet in de baarmoeder thuis

4. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ wendy,

Maar je zei dat je geen krampen meer hebt en nu niks voelt ??

De een heeft wel krampjes door de iui en de ander niet. Maar is nog te vroeg om daar iets over te zeggen nu. Zou gewoon afwachten en je niet te veel met alles bezig houden meis.. Je lichaam kan je goed voor de gek houden.. En geloof me ik kan het weten :(

5. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Dat bedoelde ik idd ook wat kipjes hierboven zegt.

6. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @Panter, hoe gaat het met je?
    We mochten kiezen tussen 4 datums, wel heel gek om een datum te kiezen haha maar inderdaad nu kunnen we er echt naar toe leven.

@Iluna, ik zie niet op tegen de KS opzich. Maar wel dat de kleine na de geboorte meteen bij me weg gaat ivm de koude OK, gelukkig blijft ze dan warm bij Baileyman todat ik weer terug mag naar de kraamsuite.

Hoe gaat het met jou? Wanneer krijg je een echo?

@Girl, ik denk aan je meis!

@Kipjes haha ja het is al een echt boefje onze kleine meid! Lekker eigenwijs, een karaktertrek die ze nu al van Baileyman heeft overgenomen. Hij lag namelijk ook in stuit haha.

@Elif, ik ga zo zeker stemmen op jullie mannetje! Hopelijk gaat het snel beter met hem, lijkt me echt verschrikkelijk dat je niets kunt doen op zulke momenten :(

@loutje, voor jullie een hele dikke knuffel!! Ik duim zo hard dat je vader zijn kleindochter kan ontmoeten!

@Wendy, jeetje meid dat ze er nu pas achterkomen dat je 2 baarmoeders en baarmoedermonden hebt :(
    Mag ik vragen wat de arts bedoelde met dat de zaadcellen door de hele buikholte gaan? En waarom is er ongewassen zaad gebruikt? Ik heb altijd begrepen dat dat niet goed ivm bacterien die in het zaadvocht kunnen zitten.

@Egbimi WOWIEEEE wat een goed nieuws!!!!! Van harte gefeliciteerd ook je man en zoontje!!!

@Essie, sterkte met wachten meid.

@Anna, het is ook een spannende tijd meid. Duimpjes draaien voor positief nieuws!

@All, hopelijk ben ik niemand vergeten.
    Hier zit het kleine meisje nog even lekker binnen. Wel heeeeel spannend nu, maar ook wel genoeg geweest nu. Nu willen we ons meisje toch wel echt ontmoeten :D

XXX Liefs

7. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @all mn vriendinnetje kan elk moment bevallen! Merk dat ik t toch wel spannend vind nu.. Deze week zal k t wel ff moeilijk hebben,als ik t babytje vasthoud.

@sweet lilly hoe was t bij uroloog

8. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    baal als een stekker! Uroloog heeft niks bekeken en niks verteld, alleen dat er weinig hoop is als er helemaal geen zaad in zit. Manlief moet morgen bloed laten prikken en urine inleveren en over 2 weken terug komen. Echo had volgens hem geen zin...zo raar! Baal echt heel erg! Weer afwachten dus...

9. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    hallo meiden,
    erg lief dat jullie aan me denken.
    sorry dat ik gisteren niet online was want wist de uitslag al.
    alweer niet gelukt:( was gisteren er gewoon ziek van van al die spanning enzo. vandaag met dd gebeld en volgende week vrijdag echo en ga dan met ovutesten verder. neem geen hormonen om me cyclus korter te maken want die had ik afgelopen keer 1 dag gehad en werd er al super slecht van en toen mocht het niet ivm cyste. maar ze gaan dan dus bloedprikken dat ze ongeveer weten wanneer de tp zal zijn en ik zal bij de echo gaan vragen of hij nog iets heeft voor de laatste 2 weken erbij voor de innesteling.

wou ook juist geen hormonen want stel de cryo ontdooit niet goed dan heb ik alle hormonen voor niks gehad en dat wil ik niet.

10. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    bailey het word nu erg spannend met wanneer jullie meisje komt!!! hopelijk heel snel.

zal nog op iedereen reageren hoor denk dat ik dat morgen even doe.

11. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Girl nee... :( Kan me voorstellen dat je er even geen zin in had hier alles te melden.
    Heel veel sterkte en moed voor de komende ronde - het moet toch een keer raak zijn! Dikke knuffel.

@ sweet lilly
    bij mijn man werd alleen bloed gecontrolleerd en de ballen afgetast. Een echo hebben ze ook nooit gemaakt. Sterkte met het wachten en als zijn bloedwaardes goed zijn hebben jullie nog een kans met TESE zaadjes te kunnen vinden, toch?

12. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    dank je iluna!!!! doet me erg goed dat iedereen aan me denkt!!!
    kan zijn dat ik ff niet veel online ben. moet gewoon alles weer een plekje geven en dan weer met volle moed verder.

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Sweet lily, wat raar dat er geen echo word gedaan...

Girl....wat verdrietig meis..balen!! Getsie...had zulke goede hoop voor je.

Wendy..komen ze er nu pas achter dat je 2 baarmoeders hebt? Ben je dan stiekem een 2ling zonder het te weten...en heb je dan ook 4 eierstokken? Hoe gaan ze het nu doen dan?

Egbimi, al wat gewend aan het supernieuws?

Bailey, whaa spannend zeg!!! Je weet gewoon al op welke dag je je kindje ziet!! Alvast heel veel sterkte bij de KS.

Hier alles goed...heb mezelf voorgenomen even wat minder bezig te zijn met de kinderwens en ben er dus niet elke dag.
    Nog een dikke week en dan mag ik weer beginnen met ovutesten.

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Sweet Lilly, mijn man heeft ook azospermie en heeft ook nooit een echo gehad, Ze hebben alleen gevoeld of er zaadleiders waren etc. Later, toen bleek dat de hormoonwaardes etc goedwaren hebben ze wel een echo van de prostaat gemaakt om de kijken of er zaadblaasjes zijn. (die produceren het bij vocht in het sperma als het eruit komt, maar bij hun komt het er dus niet uit).. Ik denk dat je niet alleen aan tese moet denken, maar ook aan pesa en mesa. Bij mijn man zijn namelijk 14 rietjes met super goed zaad gevonden! Geef dus niet op!

@Girl 86, :( balen meid... Tis ook steeds weer een klap wat je te voortduren krijgt.. *dikke knuffel*

15. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Girl
    O neee he ,wat ontzettend balen zeg
    Ik had zo n goede hoop voor je
    Een hele dikke knuffel voor jou en ik hoop en duim keihard mee dat de volgende poging raak mag zijn !!

16. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @girl balen zeg :( knuff...

@egbimi, wat voelde jij voor je nod... ik voel namelijk helemaal NIKS.. op de krampen na de iui na...

17. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Nee, mijn baarmoeder is in de baarmoeder van mijn moeder ( whaha rare zin) niet tot 1 gesmolten.. dus mn moeder kon niet kiezen tussen een jongetje of een meisje lol... geen idee hoe het in zijn werk gaat. Ik krijg nu wel de 2 pogingen vergoed als ze mislukt zijn..

Nu moet ik afwachten of ik ongi wordt de 16e. Wordt ik dit.. dan moet ik de 21e terug komen en gaat hij kijken hoe of wat.

18. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @girl knuffel voor jouw meid.en idd blijf hoop houden he.
    liefs anna

19. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @all gisteren is baby van mn vriendin geboren.zij weet t van mij en mn man.pff had t zooo moeilijk.ik ben meteen gaan kijken in t kraamhotel.alles ging goed met mij totdat opeens haar man tegen mij zegt:wanneer moeten jullie naar gent.en ik begin me toch te huilen .... Gelukkig waren die ouders toen er nog niet.pfff geduld hebben is idd moeilijk maar t was wel een supermooie baby.echt een plaatje

20. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    wat zijn jullie allemaal lief!!!!!

ben weer wat beter te pas en dat ik weer verder kan voor me volgende cryo.
    hoef gelukkig geen hormonen:) lekker ff ovutestjes gebruiken.
    anderhalve week ff lekker wat andere dingetjes doen dan heen en weer rijden naar dd. 15-4 pas weer.

annaatje best moeilijk op zo'n moment he. dan is de vraag al net ff teveel. dikke knuffel meid!!!! en het is echt niet erg hoor dat je huild het moet er gewoon uit en dat zullen ze ook wel snappen.

wendy wat balen zeg dat ze daar nu pas achter komen.
    hopelijk kunnen ze wat doen dat het wel beter gaat.

Deel Deze Pagina