Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ girl,
    Dikke knuff voor jou meis

@annaatje. Moeilijk he zulke momenten?? Blijft moeilijk denk ik.. En het lijkt soms wel of alles om baby's gaat en er een soort babyboom is hihi :D

Maar het is een nieuw leven , en dat is prachtig !! Voor jullie komt het ook, vertrouw daar op meis !! Dikke knuffel voor jou..

2. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kipjes girl
    Idd t lijkt wel of al mn vriendinnen opeens zwanger zn.ook op mn werk is dr weer een echte babyboom.

Wij kregen vd week weer 2 rekeningen van gent voor bloed prikken.168 eurootjes.. Geen idee of we dit vergoed krijgen.zo oneerlijk,je betaald al genoeg voor je zorgverzekering maar ik heb t idee alsof we voor alles moeten betalen

3. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @Girl, dikke knuffel meis! Had zo'n goede hoop voor jullie!

@Kipjes, mooie woorden meis!

@Annaatje, zulke momenten zijn altijd moeilijk. Ik heb niets toe te voegen aan de woorden van Kipjes.

Over de rekening van Gent, wij kregen ook alle rekeningen thuis gestuurd. Wij stuurde ze meteen door naar onze verzekering en hebben zelf nooit iets betaald aan Gent (Op het donorzaad en €100 intake kosten na)

Hier nog geen nieuws, al rommeld het wel flink in mijn buik. Ben benieuwd of ze blijft zitten tot de geplande datum :(

XXX Liefs

4. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @bailey wij hebben t nu ook meteen doorgestuurd naar cz.
    Spannend voor jouw,bijna zover meid!

5. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @all waar zn jullie allemaal lieve meiden....

Hoe is t met iedereen
    Ik heb weer een dipdag,heb een vermoeden dat weer een vriendin zwanger is.heb tegenwoordig daar voelsprieten voor

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik ben hierhier!
    Ja die voelsprieten...die heb ik ook. Erg he...en dan wachten tot iemand het je verteld...en hopen dat je blij kan doen terwijl je zo ontzettend geconfronteerd word met datgeen wat jij ook zo graag wilt.
    Pijnlijk...ik vind het steeds moeilijker worden. Na bijna 4 jaar vind ik dat ik nu wel eens aan de beurt ben. Maar goed, helaas gaat meneer de ooievaar nog steeds een deur verder.
    Echt íedereen hier in de straat is zwanger....ik word er gek van.

liefs

7. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi panter hihi

Dit is jouw ronde 5 kid zie ik.heeft dokter al gezegd hoeveel kid je mag doen...

ik heb vanaaf heerlijk een snoepbui,emotie eten, helpt altijd haha

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Anaantje,
    Wij mogen 6 kID doen, daarna doen ze een hsg. Is die goed dan mag ik nog 6x KID/IUI doen. Is de hsg niet goed dan gaan ze dat of oplossen en als dat niet kan dan word het ivf.

Uitgaande van een goede hsg mag ik zowieso 12x KID/IUI doen, en is alles echt heel goed dan zou ik nog 6x met hormonen mogen doen alvorens de ivf zou beginnen is me de vorige keer verteld.

Dat heeft me erg opgelucht en ik zie het dan ook weer helemaal zitten. Komt wel goed hier. Al het goede komt langzaam.

liefs

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    * ik zit een paar wijntjes te drinken*

Mag van mezelf af en toe..zeker als de 16de buuf heeft verteld zwanger te zijn...ongepland en eigenlijk komt het niet heel erg goed uit want nu moeten ze hun vliegvakantie annuleren :$

Daar zakt mijn broek dan van af...hoe kan een mens zo redeneren denk ik dan....:(

10. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @panter dat wijntje heb je verdiend!
    Maar dat is idd wel fijn om te weten dat je zoveel iui-d mag doen.weet ff niet meer of jullue nou in dd belgie of ned liepen...

Fijne avond,ik ga slapen,morgenmiddag weer op kraamvisite

11. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    hallo meiden ik lees wel mee hoor.
    typ alleen niet zoveel want heb ff lekker rust met alles :)

maar snap jullie gevoelens hoor heb het zelf ook meegemaakt.
    waarom moeten mmmeiden toch zolang wachten???
    het wordt ons nog niet echt gegunt. maar hopelijk zijn wij allemaal ook snel aan de beurt.

weet je wat ik ook erg vind lopen klagen hoe zwaar ze het hebben met de zwangerschap dan denk ik wel is weet je wel hoe zwaar de mmm is. en vaak zeggen mensen het ook die van ons afweten dat we dit doen.

12. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @panther, dat wijntje heb je verdient hoor!

Meiden sinds vandaag ( 6 dpo) heb ik wat menstruatiekrampen.... zal toch niet ongesteld worden?? Het zit duidelijk links ( waar ik dus ook geinsemineerd ben)

liefs

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Wendy, het hoeft geen ongi te betekenen he...kan ook gewoon wat anders zijn ( innesteling ofzo?)

Girl, frusrerend is dat he? Bij ons zeggen ze ook wel eens: je moet er niet zoveel mee bezig zijn....dan denk ik pffff...ja hoor ik moet 11 dagen testen en dan voor de IUI en dan 14 dagen wachten...ik kan er niet niet mee bezig zijn...maar zeg dan tegen mezelf dat die mensen er dus kennelijk niks van snappen...

Klote is het wel, die domme opmerkingen....of: ga eens op vakantie dan lukt het mss wel. Ja hoor...op de bahama's komen ze insemineren...pfff..

liefs

14. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Noooouuu, dat zou best prettig zijn! :D

Mag ik jullie voorstellen aan ons wereldwondertje?
    Bekijk bijlage 142715

15. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow loutje... wat gaaf (en wat onwerkelijk)
    Waanzinnig dat het al mogelijk is haar gezichtje te herkennen.
    Schattig neusje heeft jullie dochtertje, echt heel mooi! :)

Menno, ik kijk ook uit naar de eerste echo.
    Ging de laatste dagen wat minder hier, een paar zwangerschapskwalen werden minder in ik maakte me natuurlijk gelijk zorgen dat het niet goed zit. ;)
    Maar ik ken een VK hier en zij had aangeboden bij mij al met 8 ipv de geplande 10 weken een echo te doen. zo lief van haar...

@ wendy
    probeer je niet te gek te maken door te veel op alles te letten. Ik weet, het is makkelijk gezegt maar door erop te focussen duurt het alleen nog langer. En die pijntjes kunnen alles en niets betekenen.
    Sterkte met het wachten.

@ egbimi
    hoe gaat het met jou? heb je ook zo verschrikkelijk onzekere momenten, of is dat bij de 2e minder?

Iedereen alvast een fijn weekend & succes met de eitjes (immers is het bijna paasen :D ) en de testen!

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Wauw loutjelou, wat een prachtwonder! Geweldig dat ze het al zo mooi op de echo's kunnen laten zien zeg!
    Toppie!

Iluna wat fijn dat je eerder een echo kan krijgen!

liefs

17. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ loutje,
    Wat een prachtige echo en wat een prachtig kindje hebben jullie !!
    Wow !!

@ all,
    Vandaag de FM gehad , zit op dag 13 maar eitje is pas 11mm dus dat is nog vrij klein. Word een late eisprong dit keer. Even afwachten wat belgie zegt en wanneer we weer moeten. Was een klein beetje teleurgesteld.
    Wel de uitslag van mijn dna- chromosomenonderzoek gehad : ALLES IS GOED !!! Yeahhhhh :D

Zoo blij mee , stel je voor dat ik ook een chromosoomafwijking had ??? Heb alle scenario's al in mijn hoofd voorbij zien flitsen..
    Hiermee zijn we weer een klein stapje dichterbij onze droom.. Het moet toch een keer lukken ???

18. Vlinder05

Vlinder05 Niet meer actief

hoi meiden,

we komen net uit het ziekenhuis..
    hebben een bezoek gehad bij de uroloog..
    definitief azoospermie.
    en de waarde van het fsh was 4,5 dus ook erg laag zei hij..
    nu moeten we naar het VU voor een biopt..
    de beste man was weer erg in zijn eigen taal aan het praten, was dus weer erg moeilijk te begrijpen..
    op een gegeven moment heb ik maar gevraagd; in gewoon ned is het dus een TESE onderzoek.
    toen schrok ie wel even..
    Verders iedereen weer heel veel succes met alles..

xx

19. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    @loutjelou: jee, wat mooi die foto! Ongelooflijk dat het zo zichtbaar al is.....

@Vlinder: je hebt die arts ff een beetje ''wakker geschud''; goed zo meid! Wat bedoel je met ''zijn eigen taal''? TESE is toch ook een medische term??? Anyway, je zou willen dat artsen ook 's wat meer inleven/afstemmen, he!?

@ kipjes: fijn dat de DNA uitslag van je man goed is...pfff dat lijkt me echt een ''erop-of-eronder'' moment; jullie hebben die hobbel nu overwonnen!!

wij gaan op 5-5 naar Nijmegen; hebben 3 afspraken op 1 dag, dus we zijn er lekker zoet mee.....Ik weet al wel wat er gaat komen: herhaling zaadonderzoek (de 4e keer al weer) en bloedonderzoek en misschien moet ik nu ook er aan geloven. Tot nu toe ben ik nog geen 1 keer onderzocht!!.....

20. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    oh meiden begrijp me niet verkeerd.... ik hoop op niks, want door de diagnose leef ik meer toe naar de afspraak op 21-04 omdat ik dan meer hoor over mijn afwijking.
    Verder heb ik gewoon last van de pregnyl, maar ongi krampjes had ik nog niet tot vannochtend.. en zo nu en dan een speldenprikje nog maar verder?

@vlinder wat een tegenslag.. gaan jullie voor de Tese?

@kipjes, wordt dit jullie laatste iui?

Deel Deze Pagina