bailey hoe is het met jou??? is de kleine er al??? ben erg benieuwd. elif en loutje hoe gaat het met jullie meiden???
Ik verwacht de 21ste. Maar heb de hoop dat het eerder komt. Heb vandaag de zwanger worden capsules van de etos gehaald. Daar zit een stofje in wat de cyclus regelmatiger maakt, ik hoop dat mijn cyclus er korter van word. Benieuwd of het werkt, het is een soort multivitamine speciaal voor vrouwen die zwanger willen worden. xxx
@girl, de eendenbek is bij mij dus pijnlijk. En ik heb nu de oorzaak... het is te smal waardoor openen verschrikkelijk veel pijn doet ( ivm schotje bovenin mijn vagina) aan mijn baarmoeder is niks te doen..
Wendy wat balen dat je ongi doorzet! Bah bah bah! Wij zijn overgestapt naar een andere donor, we hadden eerst dezelfde. Ik heb geen vertrouwen meer in de donor en we gaan vanaf deze poging verder met de 2de keus. Hoe staan jullie erin wat betreft de donor? liefs
@ wendy, Klote zeg !!! @panter, Wij zijn ook overgestapt naar een andere donor, op aanraden van de arts. Soms kan dit helpen , wellicht dat deze geen goede match is.
@Wendy balen meis,ik heb zo voor je geduimt dat het goed zou gaan *knuffel* en een kennisje van mij heeft ook hetzelfde als jou en zij heeft de 1e zwangerschap in de ene baarmoeder gehad en nu de 2e in de andere dus ik hoop voor je dat het bij jou ook mogelijk is @Panter o spannend weer he,ik duim keihard voor je meis dat het goed gaat deze x Wij hebben bij de 1e x 8 x met donor 1 geinsemineerd en voelde toen niet meer goed en zijn wij overgestapt op nr 2 en gelijk zwanger en nu weer in 1x van diezelfde donor,dus ik zeg gewoon doen het kan maar zo goed gaan ! @Girl o wat fijn dat je eitje het zo goed doet en hoe is het nu?,je bent gisteren toch weer geweest? spannend hoor ik ga ook voor jou keihard duimen @kipjes hoe is het met jou? Zit jij nu ook alweer op het bankje ? mijn duimen draaien volop dames!!
Dag dames, ik ben hier ff paar dagies niet geweest Maar ben weer terug @panter ik heb ook die etos ik wil zwanger worden tabletten. Grote tabletten he! Ik ben er wel mee gestopt sinds ik weet dat t ff stil ligt bij ons maar ik ga dr over 2 maanden weer mee beginnen. Ik moet nu eerst beginnen weer met de pil bij mn eerstvolgende menstruatie. Weet eigenlijk niet of ik dan ook die etos tabletten mag nemen. Ik moet de pil nemen al mocht er toch iets gevonden worden bij mn man,zo niet dan kan ik weer met pil stoppen @wendy balen meid! Maar ik begreep wel van dokter in gent dat iui-d meestal rond 5 a 6 keer de meeste zwanger worden @kipjes voor jouw ook weer spannend!
anaatje, je mag gewoon die etos tabletten nemen als je de pil slikt hoor. Kan helemaal geen kwaad. In arnhem zeggen ze ook dat 70% van de vrouwen in de eerste 6 pogingen zwanger word. Maar die 6x is een gemiddelde, er zijn ok zat vrouwen die in de 2de ronde van 6x zwanger worden. Ik denk altijd maar zo: Gewone vruchtbare stellen doen er soms ook een jaar ( = ongeveer 12 pogingen) over om zwanger te worden dus bij ons lukt het ook wel. liefs
He meiden Vraagje...wij hebben 19 mei in dusseldorf intake voor tese...die kn dan daarna al binnen vier weken plaatsvinden...nu lees ik dan annatje aan de pil moet...zou het handig zijn alls ik daar ook al mee begin???of is dat een speciale pil of meer mg ofzo...moet nl komende week ongesteld worden...ben benieuwd of jullie dat weten...en hoe zit het dan als ze het de eerste keer,mocht er zaad zijn, mmet vers zaad willen doen?? Ben benieuwd...duurt het voor jou ook zo lang annaatje??? Xxxx
hallo meiden, nou vandaag had ik posi ovutest dus morgen bellen en dan heb ik heel snel al me tp tenzij hij goed ondooit he. wendy balen dat het mislukt is knuffel!!! ja dan is het moeilijk als die ook zeer doet. ken het gevoel dus niet dat het pijnlijk is. kipjes jij ook al op de wachtbank ik kom aankomende week weer bij je aanschuiven maak je wel plaats?? egbimi hier gaat het erg goed lees hier bovenaan maar. hoe is het met jou??wanneer heb je een echo?? panter hoe is het met jou?? al posi ovutest??
meiden, wat zal ik doen, vanavond gaan voor ronde 3, donderdag inwendig onderzoek ivm dubbele baarmoeder, gaan ze heel fijn kijken of de andere kant ook 'open' is... of zal ik wachten... wat zouden jullie doen in mijn schoenen? Als ik nu stop heb ik het gevoel dat ik opgeef terwijl ik na lang wachten eindelijk in het traject zit... maar hoe lang ik dit ga volhouden.. heb geen idee?
@liev ik moet idd al aan de pil, als ze iets vinden. Wij zn in febr geweest en vanaf toen ben k meteen al op wachtlijst icsi gezet voor rond 15 juni. de pil heb ik al opgehaald,kon gewoon bij apotheek in ned, alleen de assistenre gaf wel aan dat deze pil 2 keer zo zwaar is dan die ik zelf altijd had. Maar als ze 13 mei niks vinden bij tese man dan kan ik weer met pil stoppen. Pfff vind t nu wel snel gaan, denk er elke dag aan! Met test bedoelde ik zo psychologische test voor als je voor donorzaad gaat. Welke vragen kun je dan verwachten. en hoe snel kunnen we in gent daar mee beginnen als dr niks gevonden wordt
@wendy ik weet dat iedere ronde moeilijker wordt maar ik zou er voor gaan meid Ik denk als ik kijk naar mezelf vind ik elke maand nog langer wachten zoooo moeilijk. Dikke knuffel voor jouw
Liev, bij ons zeiden ze toen ook dat de TESE al binnen 4 weken plaats kon vinden maar daar zou ik niet teveel vanuit gaan. Heeft bij ons nog wel wat langer geduurd, het wordt steeds drukker in Mulheim. En ik ben toen niet aan de pil gegaan, je moet ook nog 3 dagen wachten op de uitslag e.d.. Wendy, de mmm is hard maar laat je hoofd niet teveel hangen he?! Positief blijven hoor!
Precies panter, wie aanhoud wint! Ik zat er ook na elke poging die mis was flink doorheen heb hetzelfde tegen mezelf gezegt. Hou de moed erin Wendy, soms duurt het even wat langer. Je hebt immers pas 2 pogingen gehad! Misschen kun je wat therapeutische ondersteuning vinden die je hierin wat kan steunen? Ik blijf duimen, de komende cyclus wordt hier vast weer een foto van een positieve test gepost. Ik heb vanmiddag de eerste echo bij de VK. Ook heél spannend, ik hoop dat het hartje mooi klopt....
Wendy, wij hebben na de 2de ronde een cyclus rust gehad. Heerlijk en dat mag gewoon van Rijnstate. Even opladen en de cyclus erna weer verder. Dan hoef je niet te stoppen, maar heb je wel even de tijd om op te laden. Als deze poging weer niet lukt nemen we weer een cyclus pauze. Want anders word het wel heel zwaar... Iluna, hoe was het bij de VK? Hier nog een positieve ovutest... liefs