hahahah ja dreamer het mag eigenlijk niet in het arabisch heh Dus dan maar in het nederlands. We willen wel weten wat het is/ word niet voor een voorkeur maar ben zo nieuwsgierig. Er waren/ zijn wat "problemen" met de nekplooimeting het nieuwe zh zat vol, en dan moet ik proberen in jette te kunnen gaan. Maar we vertrekken ook nog op vakantie, wilde het al anders in turkije laten doen... Ik ga wel met 9 weken ff extra in lommel, manlief vond het niet nodig maar ik wel Geeft me toch wat zeker gevoel als het dan nog goed is! Dus ff een gezoek met de nekplooimeting. Dreamer probeer en ik weet makkelijk zeggen maar niet te veel te piekeren, ik vond het deze keer veel kalmer aangezien ik er geen goed gevoel over had! Zeg nou zelf hoe groot is de kans nu* schok*! Kan me voorstellen dat je onzeker bent maar volgens mij is hij op het juiste ogenblik gebeurd. In jette krijg je ook geen echo meer ervoor maar werk natuurlijk wel met pregnyl, misschien toch een goed idee? 5000 eenheden zijn er wel snel uit hoor en je hebt er geen last van ( ik althans niet) ik duim hard. Kipjes ik duim!!!!!!!! Nog 4 dagen
@kipjes, spannend meid nog 4 dagen! Ze zeggen dat je het wel kan zien aan iemands gezicht... ben benieuwd lieverd! Duim voor jullie! Wanneer ga je testen?? @dreamer, ik hoop dat je de ww een beetje rustig door kan komen lieverd! @elif, groot gelijk met 9 weken een echo voor je gevoel kan het me goed voorstellen! @all, nou vandaag precies optijd ongi geworden. En nu duimen dat met de volgende ongi onze 1e ronde kan beginnen. Als het vanaf 22 juni echt een maand duurt dan moet dat wel lukken, want als het goed is heb ik rond 27 juli mijn ei XXX Liefs
Bailey dan duim ik hard dat je dan verder kan!!! Hahah ja heb al een email gestuurd voor de echo. Jette belde net met mijn bloedwaarde van gisteren: 108326!! Het was een perfecte waarde en eigenlijk zit jette er voor mij nu op. En ze wensten me nog heel veel succes verder. Zo ongelooflijk pffffff
@Elif, wow wat een stijging weer zeg!!! Geweldig! Wel raar zeker om te horen, dat je voor nu klaar bent daar? Dus over 2 weekjes weer een echo? Maar dan bij de verloskundige? XXX Liefs
Nee dat is niet de verloskundige. Dat gaat in be altijd via een gyn, maar bij iemand prive wat echo's doet
@Elif: bij hoeveel weken doen ze in B de nekplooimeting? Ik wil ook zoveel mogelijk echo's! Super toch om je beebje weer te zien en de bevestiging te krijgen dat alles goed is. Ik krijg sowieso veel echo's ivm schildklier, maar we gaan ook zeker pretecho's doen. Als het deze keer niet gelukt is denk ik er idd over om volgende keer Pregnyl te doen. Dat onzekere gedoe van wanneer ei is echt killing. Maar ben beetje bang wat mn schildklier daarop doet, want die reageert sterk op hcg... Misschien dus toch niet zo'n goed idee. Ik probeer niet te piekeren en te letten op kwaaltjes enz. Maar omdat ik toch een beetje rustig aan wil doen denk je er toch automatisch meer aan. @Kipjes: hoe voel je je meis? Al kwaaltjes die ergens op duiden? @Bailey: ik ga duimen dat dit de laatste ronde is zonder kans! Liefs Dreamer
@ elif o ja dat is waar ook, in belgie alles bij de gyn. Wel gaaf dat iemand dat prive doet dan! @ dreamer het is ook moeilijk om er niet mee bezig te zijn, bijna onmogelijk zelf! Hoop niet dat als het nodig is om Pregnyl, dat je schildklier dan weer op z'n kop staat! @ Zo de 22e is weer een dagje dichterbij pff gaat zo langzaam nu. Heb alles al gedaan wat ik moest doen haha en dan ben ik ook nog eens de hele week vrij! Gewoon zomaar vrij omdat ik teveel gewerkt heb de afgelopen tijd, maar Baileyman is gewoon werken dus beetje saai! We kunnen wel een wachtclub gaan beginnen, dat is weer een iets anders als een kaartclub XXX Liefs
Joeppie nog maar 1 week wachten! Kipjes meid hoe gaat het met je?? Ben helemaal niet nieuwschierig hoor haha. XXX Liefs
@ Dreamer, Hoe is het met jou meid ? jij al last van symptomen die duiden op dat er iets aan het gebeuren is in je buik? Hier wel hoor !! ik heb een super goed gevoel, kan ik niet omschrijven.. Ben moe, heb last van krampjes, borsten doen onwijs pijn, en heb de afgelopen 3 dagen last gehad van heel lichtroze verlies.. ( normaal altijd meteen flink ongi als ik ongi moet worden ) Weet gewoon zeker dat er iets gebeurd is in mijn lichaam, nu is alleen de vraag of het ook echt goed is en ik een positieve test in mijn handen krijg deze week, of dat ik toch ongi word.... Vanwege al die onzekerheid kon ik het niet laten om een vroege test van predictor te kopen.. Twijfel of ik al zal testen? (manlief zegt dat ik het gewoon kan doen, rekening houdend met het feit dat de uitslag nog niet definitief is.. en dan missch. over een paar daagjes opnieuw testen ) Wat zouden jullie doen ? ( ben zo bang dat ik ongi wordt dat ik wel ieder uur even naar het toilet ga om te checken ihihi ) @ Bailey, Nog een week , spannend !!!
Oei Kipjes, wat spannend!!! Je kan natuurlijk altijd testen he, maar de kans is er wel dat je nu misschien teleurgesteld gaat worden terwijl het nog helemaal niks zegt! Maar ik snap dat de test in je handen brand om te gebruiken haha! Succes! Hier verder alles prima, nog steeds geen nieuws van Nijmegen dus eigenlijk weinig nieuws maar ik leef wel met jullie allemaal mee, zo spannend voor jullie!!! Heel veel succes!!! xxx
Kipjes je test is helaas geen goede keuze, je kunt er zelfs vals positief mee testen. Koop aub snel de cb met kruis of de kv 2 voor 5 euro. Heeeeeeeeeeeel veel succes. xx
@Kipjes: predictor zou ik niet doen nu, die heeft heel veel hcg nodig. Als je vroeg wilt testen zou ik de kruidvat 2 voor 5 euro nemen. Al die testen die beweren vroeg te kunnen testen zijn onzin hoor, dus trap daar niet in! Wel super dat je zoveel kwaaltjes hebt zeg Ik ga keihard duimen dat je zwanger bent meis! Ik heb er nog altijd geen goed gevoel over en kwaaltjes kan ik nog niet echt hebben nu. Probeer er ook niet op te letten @Elif: wanneer is je 2e echo? @Bailey: nog maar 1 week En dan hopelijk snel starten! @Amy: weet jij al meer meis? Liefs Dreamer
@kipjes, spannend meid!! Over de testen lees ik ook dat die van het kruidvat wel goed zijn. Wanneer ga je testen? Ik weet niet of ik me in zou kunnen houden, met zulke kwaaltjes. Succes meis! XXX Liefs
Dreamer ik had ook geen symptomen hoor dus niet te nerveus ermee maken als je bv niks voelt hihi. Volgende week woensdag is de 2e echo Hopelijk doet hij/ zij het nog erg goed. Bailey bijna de goedkeuring in handen Geweldig
@Elif: spannendddddddd! Hoop echt dat alles nog goed is, maar daar gaan we wel vanuit met zo'n mooie hcg stijging en super echo. @Bailey: nog maar 6 daagjes meis @Kipjes: al getest? Vertel vertel! @All: denk dat het hier einde verhaal is. Ik had gisteravond waterig slijm. Dit heb ik altijd rond 7 DPO. Zou dus betekenen dat mn ei toch de dag voor de IUI is geweest en eitje nu is afgestoten (dat idee heb ik altijd gehad bij dat slijm namelijk) Dan zou woensdag mn ongi moeten doorbreken (al zal dat door de spanning later kunnen zijn) We merken het wel! Liefs Dreamer
Hey dames, Ik kwam net deze topic tegen en weet niet of ik helemaal goed zit maar bij mijn man hebben ze ook geen goede zaadcellen gevonden. (En dat terwijl ik bezig was met Clomid! ) Bij hem was er sprake van een varicocele (spatader) die inmiddels operatief is verwijderd. Over 3 maanden moeten we weer testen. We hopen echt dat het nu wel goed is. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe groot is de kans dat er nu wel levende zaadcellen worden gevonden?
@Elif 8 weken en 1 dag meis!!! Spannend over 1 week de 2e echo! @dreamer je kent je lichaam door en door, duim voor jullie dat je lichaam je toch een beetje voor de gek houd met dat slijm nu! @BrownEyedMommy daar heb ik geen ervaring mee, heb net even snel rondgekeken op internet en het schijnt dat de zaadproductie na het verwijderen van de spatader bij de meeste mannen weer opgang komt. Ik hoop dat dit bij jullie ook het geval gaat zijn. Zijn er wel zaadcellen gevonden? Of helemaal geen? @kipjes hoe gaat het????? @all Jippie nog 6 dagen!!!! Haha we zij al bezig met de naam, is dat heel erg optimistisch???? Knuf voor iedereen XXX Liefs
@Browneyedmommy: ik heb er toendertijd veel over gelezen. Als er wel zaadjes gevonden werden, maar alleen dode, dan is de kans dat er nu levende zaadjes gevonden worden wel aanwezig (niet heel groot) Als er geen zaadjes waren, dan is de kans heel klein dat er nu (levende) zaadjes gevonden worden. Door de spatader worden de ballen te warm en dat dood de zaadjes. Die warmtebron is nu weggehaald, daardoor kunnen er zaadjes in leven blijven. Ik ga duimen dat er levende zaadjes gevonden worden meis! Wel raar trouwens dat jij al 2 rondes clomid had gehad voor ze je mannetje zn zaad hebben getest! Had je een hoop gedoe kunnen besparen, want die clomid is geen pretje volgens mij. Sterkte! @Bailey: sja, ik hou al ruim 2 jaar mn hele cyclus bij. Dus dan leer je je lichaam wel kennen! Maar goed, mn lichaam heeft me wel vaker verrast, dus wie weet. Geen bloed geeft moed, maar moet wel goed zoeken De namen hebben wij al jaaaaaaaaren En bij elke nieuwe baby zijn we bang dat 'onze' namen gekozen worden. Heerlijk toch juist om er zo mee bezig te zijn! Liefs
Heerlijk toch dat dromen!!!! Dreamer denk dat pregnyl echt de beste optie is voor je!! Bailey ooooooh bijna de goedkeuring zoooooooo spannend zeg. vandaag weer een dag voorbij en morgen de laatste utrogestan brrrrrrr eigenlijk ook wel akelig om die te laten hahaha. Maar jette zei dat dus doen we het maar... Nog 1 week en dan idd weer een echo xxxxx
@ Dreamer Ja ik heb wel getest gisteren, had 'm toch al gehaald. De uitslag was negatief. Thanx voor de tips nog trouwens meiden. @ Bailey Ik kon me inderdaad niet inhouden hhihi, maar achteraf heb ik er spijt van, want ben er niets mee opgeschoten. Nog een paar dagen voor jullie, ik tel met je mee hoor tot de 22e ! ( mijn geluksdag, vriendlief en ik zijn dan heel wat jaartjes samen !! dus moet ook jullie geluksdag worden ) Ik heb vandaag echt hele erge krampen in mijn buik.. niet normaal gewoon.. Loop zowat de hele dag al te janken van de pijn.. op wat licht bruinverlies na is er geen ongi te bekennen.. snap er niets van.. Weet niet zo goed wat ik er van moet denken.. @Elif, Volgende week alweer een echo ! leuk hoor , en spannend ook denk ik .. Kunnen jullie je wondertje weer zien en horen : -) @browneyedmommy: Ik duim voor jullie dat er levende zaadcellen gevonden worden !! heel veel sterkte en succes toegewenst, ik hoop dat je gauw zwanger mag zijn ..