Hallo allemaal, heeft iedereen fijne dagen gehad? Hebben jullie ook leuke dingen gedaan? Hier was het echt prachtig weer, bij jullie ook? @ panter; Nee klopt dat het niet fout is je verder te orienteren, maar voor mijn ventje moet het even stap voor stap gaan anders loopt zijn hoofd over..... Spannende tijd altijd die wachtweken, ik duim hard voor prachtig nieuws!! Fijn dat je nu wat meer relaxed bent. @ kipjes; geniet ervan in Spanje, lekker zeg!! Ik hoop dat je terug mag komen met goed nieuws!! @ annaatje; alvast veel succes woensdag bij je vriendin!! Voor tese kan ik geen tips geven, maar ben wel blij met je vraag Zwangere vriendinnen is erg moeilijk!! Mijn zus is nu 15 week zwanger, da's soms ook erg moeilijk!!
o ik heb nog even de vraag of jullie tips hebben met de regel: 3 maand voor de tese geen telefoon in de broekzak.. Mijn vriend heeft voor zijn werk namelijk altijd zijn telefoon en pda nodig en die zitten altijd in zijn broekzak. Iemand tips hoe dit op te lossen???
Hoi meiden, *Kipjes hoop dat je lekker kunt genieten samen met je man en dat je vrijdag een mooie test in handen hebt. Wij hebben van de week gehoord dat onze uroloog ons naar het verkeerde ziekenhuis had doorverwezen moest het AMC zijn ipv VU. Dus nu een heel pak met papierwerk invullen en hopen dat we daar snel terecht kunnen. Is iemand van jullie die daar ook geweest? En zo ja weet je hoelang de wachtlijst daar is? En als je naar Dusseldorf wil mag je dat zelf regelen? Wat een vragen he... sorry. Ik heb net van onze huisarts alle uitslagen op papier gekregen.. LH 15,0 FSH 17,0 en Testosteron 4,5 Fijne dag nog iedereen!
Hoi Vlinder05, wat balen zeg dat ze jullie naar het verkeerde ziekenhuis hadden gestuurd.....!! Nu maar hopen dat jullie snel bij het juiste ziekenhuis terecht kunnen! Sorry maar ik kan je niet helpen met je vragen! Zeggen die preciese waarden ook nog veel? Onze gyn heeft alleen verteld dat alles er prima uitziet en er geen afwijkingen zijn.... Moeten wij onze gyn eigenlijk ook inlichten als wij naar het Radbout gaan en niet verder geholpen willen worden door hem???
hey laurier, welkom! Jij zit ook in dezelfde fase als ik; wij zijn inmiddels verwezen naar Nijmegen en moeten daar 5-5 naar toe voor intakeafspraak......sterkte met alles!! Als je vragen hebt over Nijmegen, dan kun je me na 5-5 pb-en!! ik zie dat jullie al wel chromosomenonderzoek hebben uit laten voeren!! Bijzonder, want bij ons is dat nog niet gebeurd en ik hoop dat dat heel snel gaat gebeuren omdat uitslag zo lang op zich laat duren........Spannend allemaal he?!
hoi nana1980, spannend dat jullie al bijna een intake hebben, ik hoor graag van je hoe dat in zijn werk gaat en wanneer jullie voor tese heen mogen! Waar komen jullie weg? Wij lopen al vanaf begin dit jaar bij de gynaecoloog, wij hebben al heel wat onderzoeken gehad..... Dus zo ook het chromosomenonderzoek.... Wij zouden eerst naar Gent toe gaan vandaar dat de onderzoeken bij ons al lopen, maar wij willen graag uitwijken naar het Radbout.... Ik duim voor goed nieuws bij jullie! Liefs.
nah meiden, het hoge woord is eruit, ik moet na deze ronde een pauze nemen voor een HSG... man wat zie ik er tegenop.. vraag me ook af of ik dit zo wel wil. We hebben voor het eerst ervoor gekozen ons verhaal te delen met familie. We hebben in de familie mijn schoonzus die het ook totaal niet makkelijk heeft omdat ze via IVF zwanger wil worden in belgie ( ze is te oud voor NL) en ze is al 2 kindjes verloren helaas ( waarvan 1 na 8 mnd zwangerschap) Ik krijg ontzettend veel steun van dr, zij heeft veel onderzoeken al gehad die ik helaas nog in het verschiet heb... en kan vragen hoe ze het heeft ervaren. ( uiteraard lees ik hier ook veel maar familie is toch anders)
Onze ouders weten het en dat is zo fijn dat je er even met iemand anders over kan praten. Met mn moeder kan ik er goed over praten. As donderdag komt trouwens t programma wie is mijn vader op televisie.ik ga t wel kijken... Ook al ben k t er niet mee eens dat ziets op televisie komt...
Wendy, wat fijn dat jullie mensen in vertrouwen hebben genomen. Nu kan je delen en terecht bij je naasten. Ik denk dat dat je heel goed zal doen. De hsg...ik moet er na de volgende poging ook aan geloven...brrrrr...kijk er ook tegenop. Maar het onderzoek duurt maar 15 minuten dus dat overleef ik ook wel denk ik als ik het probeer te relativeren. Maar ik zie er ook erg tegenop. Anaatje, ik ga dat programma niet kijken. Vind het smakeloos om over de rug van deze mensen zo'n programma te maken. kan me ook niet voorstellen dat de mensen die eraan meedoen er later met een goed gevoel op terug kijken. Niet ten nadele van de mensen, die willen natuurlijk graag weten wie de donor is, maar dat kan ook op andere manieren. liefs
@laurier: nou, ik zal je op de hoogte houden, hoor! Ik kom regelmatig op dit topic om te lezen. Heb de energie en tijd niet om op alles en iedereen te reageren, maar probeer het wel een beetje... Wij komen vanaf Den Bosch en hebben medio januari via huisarts verwijzing gehad naar Den Bosch. Achteraf had het beter meteen naar Nijmegen gekund, maar goed.....Ja, ik ben zelf niet erg optimistisch: FSH-waarde van mijn man is verhoogd (26) en ik denk dat dat geen goed teken is... @wendy: een hsg, wat is dat ook al weer?? Ik zou erg tegen een punctie op zien (bij ISCI behandelingen) maar is een HSG nog ''erger''??....Ik hoop voor je dat alles meevalt!!!! over inlichten van familie/vrienden: ik heb best wel veel mensen al in vertrouwen genomen. Niet over alle ''ins en outs'' maar wel dat we in een MMM traject zitten. Die openheid geeft ''lucht''....
@Panter/Kipjes en Girl mijn duimen draaien overuren voor jullie ! Kipjes ik hoop ook dat het innesteling is ! @Wendy Wat fijn dat je het met familie kan delen en dat ze je goed kunnen steunen
Breekt in.. Helaas vandaag ongi geworden ... We slaan IUI 9 over en gaan voor ivf.. Ff helemaal klaar mee !! Breekt uit..
Hier vandaag een echo gehad ivm roze/oranje bloedverlies maar alles zag er goed uit ,mooi kloppend hartje en alles goed voor de aantal weken voel me verder wel goed alleen supermoe en misselijk als ik niet op tijd eet,en gevoelige borsten dames ik blijf duimen draaien voor jullie allemaal !
@kipjes: neeeeee!! Meid wat ontzettend kl*te! Had het je zo gegunt... @ Wendy: idd fijn dat je het nu kunt delen.. lucht erg op.. @ de rest; ik leef en lees met jullie mee!! Wij moeten a.s. vrijdag weer naar de fertiliteitsarts. Ik verwacht dat we doorgestuurd worden voor TESE, en we hebben zelf al besloten (met dank aan jullie!) dat we naar Dusseldorf gaan en ook direct inschrijven voor KID. Ik heb en gevoel dat we daar op uit komen, maar blijf nog ff optimistisch. Wordt wel steeds moeilijker nu..Zit ff weer in een dipje..
@nana wij wonen ook vlakbij den bosch,ook een brabander hihi Mn man zijn fsh waarde is veel hoger,41 geloof ik... Ik ben de laatste tijd ook weer veel te vinden hier. Zo fijn als je je ei ff kwijt kunt Want huil me weer suf de laatste dagen Liefs
@sweetlily dan zitten we samen in een dipje. Wat zou t soms fijn zn om ff samen te kunnen huilen he! Goed van jullie dat jullie voor dusseldorf gaan. Belangrijkste is nu daar intake gesprek.hier alles opvragen van jullie in t ziekenhuis en wij hadden alvast onze zoegverzekering gebeld voor toestemming tese in het buitenland en ook aanvraagformulier ivf/icsi buitenland mocht er iets gevonden worden
och nee kipjes ik vind het verschrikkelijk voor jullie. Hoop dat je in spanje samen wat troost en afleiding vind en van een lekker glas (of 2 of 3) wijn kunt genieten. En hopelijk is na zoveel mislukte iui's de eerste ivf gelijk raak! Dikke knuffel voor jou. alle dames die in afwachting voor de tese zijn wens ik veel geluk hierbij! girl & panter, wanneer mogen jullie testen? @ egbimi wow, dat leek me idd even schrikken. Fijn dat alles goed was op de echo. bij mij beginnen de broeken wat strak te zitten, de misselijkheid is er heelaas nog. In plaats van aankomen ben ik 2 kg afgevallen, maar dat geeft verder niet.