Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    grappig annaatje, ik zit ook net te zappen en kom het programma ook tegen.....ben inderdaad niet blijven ''hangen''.....

wil je persee 1 maand na TESE weg of kan het ook even wachten? Ik kan me voorstellen dat het ''wijs'' is om nog ff 2 weken extra te wachten in geval van evt complicaties.......maar goed, ik ben geen expert.....

2. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    ik kijk ook..! Ben wel blijven hangen, vind het best interessant om te zien hoe de kinderen erin staan, als ze ouder zijn. Wanneer hebben ze gehoord dat ze van een donor zijn en wat vinden ze daarvan? Verder vind ik het leuk om te zien dat ze broers en zussen vinden. Denk dat het moeilijker wordt als vaders gevonden worden... Aan de ene kant erg confronterend, aan de andere kant denk ik dat ik er veel van kan leren.

3. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    ook gekeken...confronterend en leerzaam....niet gedacht dat donorkinderen ook zo graag hunhalfzussen en broers willen leren kennen...dat kunnen er wel heel veel zijn zeg...
    hopelijk komen er ook nog kids aan het woord die gek zijn op hun wensvader en alleen een soort nieuwsgierigheid hebben naar hun donorvader..

pff ingewikkeld allemaal he?!!!

liefs

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Anaatje, je kan een maand na de TESE heus weg! Complicaties treden eerder op. Mijn man was na 14 dagen alweer volledig aan het werk. Hij is lasser dus zwaar werk, ging prima. Dan moet een tripje na een maand ook lukken.

liefs

5. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Hallo lieve meiden!

@Kipjes lieverd een dikke knuffel voor jullie! Hopelijk kunnen jullie snel met IVF beginnen met goed resultaat!

@Meiden op het wachtbankje mijn duimpjes draaien!

@Zwangere meiden, hoe gaat het??

@ELif, hoe is het nu met jullie mannetje? Hopelijk goed!

@All, bedankt voor de felicitaties!!! Het gaat heel goed hier, ze is een heel tevreden meisje! En groeit als kool :$
    Baileyman heeft liever niet dat ik haar naam hier plaats ivm de privacy sorry meiden.

Sorry voor het korte berichtje....

XXX Liefs

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden, vandaag op cd 14 :D :D :D een folkel van 17 al!!!!!!!!!! :D vorige ronde sprong hij met 20 dus ben benieuwt! Kan niet wachten tot mijn test weer positief is. Hierna ga ik een paar maanden stoppen want ik heb een baan voor erbij aangeboden gekregen.

7. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @ Bailey; super hoor dat jullie meisje het zo goed doet!! Geniet er lekker van!

Hier nu voor het eerst sinds het hele traject tranen met tuiten... Vandaag naar de fertiliteitsarts geweest. We hebben daar gezegd dat we graag naar Dusseldorf willen, daar hebben we toestemming voor. Echt een hele lieve vrouw... Bloed is geprikt bij manlief voor chromosomenonderzoek. Toen thuis maar eens even contact opgenomen met Dusseldorf, kunnen we pas 25 juli terecht. Jeetje wat is dat weer ver weg zeg!!! Vraag me echt af hoe we dit toch allemaal vol moeten houden.. Wat toch een kl*tezooi!!! Waarom kan het niet op een normale manier bij ons...? Grrrrrrr g*%^g&#kl*%bf&!!!

8. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ sweet lily ik weet dat wachten lang kan duren. Maar heb een tip
    wij moesten gelukkig voor intake in gent maar 1 maand wachten maar voor tese 3 maanden. ik heb tot aan de tese mn agenda zo vol gepland met leuke dingen, uit eten,biosje,bbq, sporten hihi, dat ik er minder mee bezig ben. nu is de tese 13 mei en na 13 mei heb k dus niks in mn agenda alleen dat we er samen tien juni ff tussenuit willen. vind zo gek ,maar voor mn gevoel kan k verder niks plannen omdat ik wil weten na 13 mei waar we aan toe zn.
    maar echt t inplannen van leuke dingen helpt echt!

jah denk ook wel dat 1 maand na de tese we gewoon ff paar dagies weg kunnen. ff samen ontspannen na een heftige periode

@ all ik heb gisteren idd dat programma helemaal zitten kijken en heb er ook nooit zo bij stilgestaan dat je dan idd halfzussen broers kan hebben. gister ook traantje weggepinkt

9. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ bailey wat fijn om te horen dat jullie meisje groeit als kool!
    je blijft toch nog wel "gezellig" hier meeschrijven...
    weten jullie al of je op korte termijn een tweede wil

@ wendyenrichard wat fijn dat je nu al op cd 14 een folikel van 17 hebt ,yeahh ga weer voor je duimen. ps een baan voor drbij leuk leuk!

10. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    4/5 mijn iui-d en als mijn eitjes eerder spring dat eerder!!!!

11. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @sweet lilly, jeetje meid dat wachten is echt verschrikkelijk! Maar idd zoals annaatje schijft probeer zoveel mogelijk dingen te plannen zodat je in zover als het kan toch wat afleiding hebt.
    Wel super dat jullie toestemming hebben gekregen om naar DD te gaan!

@Wendy, spannend meid! Hopelijk lukt deze ronde voor jullie!

@Anna, ja ik blijf zeker mee schrijven. Ik blijf jullie volgen en onze ervaringen delen.
    We hebben het over om mogelijk rond haar 1e verjaardag voor een 2e te gaan. We moeten zowieso een half jaar wachten met pogingen ivm de keizersnee, dus volgend jaar lijkt ons een mooie tijd.

Wij hebben het progamma niet gezien gisteren, wel hebben we het even gehad over onze situatie.
    Papa zei totdat ik er gisteren naar vroeg geen enkele keer te hebben gedacht aan de iui-d!
    Hij zei ze is mijn dochter, en dat straalt er ook echt vanaf hoor hij doet het zo goed en ons meisje reageerd ook zo goed op Papa ze voelt zich veilig bij hem en kruipt helemaal in zijn nek als hij haar oppakt.

XXX Liefs

12. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ bailey gelukkig dat je nog mee blijft schrijven!! en wat fijn om te horen dat papa zo trots is :)

@ wendy poging 3 alweer bijna voor jouw,weer spannend!!

toch gaat tijd best snel want zo had ik mn menstruatie nog en nu zit ik alweer op dag 6...

fijne koninginnedag allemaal. wij gaan niet echt veel doen. Beetje uitslapen en thuis relaxen

13. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    bailey wat fijn dat alles goed gaat met de kleine meid!!! met jou ook alles goed?? fijn dat je man zo gek is met de kleine.

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Girl ben voor je aan het duimen!!!

Hier zijn we net terug van vakantie en ons mannetje is helemaal van slag:(.
    Begon weer slecht te drinken en nu wil hij weer niet slapen ;).
    Die drukte heeft hem absoluut geen goed gedaan .
    Ook behoorlijke woorden gehad met mijn schoonmoeder:x die meende dat ze hem ff uit mijn armen kon trekken, lees aan zijn armpje trekken en dan zeggen geef hem.
    Aangezien hij huilde van vermoeidheid.
    En dan kreeg ik weer te horen dat ik hem dwong( hij was kapotmoe:x)
    Ach ja ben er weer voor een hele tijd vanaf;)

Andere nieuwe meiden.
    Ik duim allemaal hard voor jullie het is niet niks dit traject
    xxx

15. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden, vanaf morgen 11.10 uur beland ik weer met mijn dikke billen op de wachtbank!

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    *komt even spieken*

@Bailey: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
    Geniet er maar van.

@Elif: herkenbaar dat huilen als ze doodmoe zijn.
    Vervelend dat je sm zo deed!

@Loutje: geniet nog maar lekker van je zwangerschap!

@Alle dames die zwanger zijn: geniet ervan!

@ALle dames die aan het proberen zijn: ik hoop zoooo dat het snel mag lukken.
    Ik leef met jullie mee.

@Dames die nog aan het begin staan: sterkte met alles wat nog komen gaat!
    Ik duim voor een mooi eindresultaat.

@All: vind het moeilijk om wat te schrijven, want ik ken helaas de verhalen niet.
    Ik hoop binnenkort weer wat meer tijd te hebben.
    Ik denk aan jullie!

Liefs

17. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    elif wat balen dat hij zo van slag is daarvan.
    en wat vervelend dat sm zo aan hem zit te trekken.

dreamer hoe is het met jou?? en met de kleine??

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Haaai dames,
    Hier is de ongi in aantocht. Hetzelfde verhaal als altijd...jammerdebammer. NBu nog even 4 dagen wachten tot het door gaat zetten.

xxx

19. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey panter bah wat kl*te zeg. hele dikke knuffel!!!

20. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @panter: he meid, wat balen! *knuf*

@girl: ik duim voor je!

hier zijn de dijken doorgebroken... jank echt vaak en om niks! Tot nu toe bijna niet gehuild en nu is het helemaal mis... Verder heeft collega nummer 8!! zich gemeld die zwanger is... een ongelukje, zegt ze zelf. Nou ja zeg, pffff.. We moeten het ook allemaal maar accepteren he, en ermee zien te dealen..

Deel Deze Pagina