Ik had deze ongesteldheid zoveel pijn, steken en alles..... En echt hheeeeelll veel bloed!! Mn ventje zei zelfs: ga maar naar de ha dit is geen doen meer. Ben niet heen gegaan omdat het wel weer iets afzakte maar o wat vreselijk was het zeg...!! Hoe gaat het met de rest van de dames? Jeetje mina zeg wat is er veel getypt de afgelopen dagen, sorry maar kon echt niets onthouden...... Hebben jullie allemaal een goed weekend gehad? De kuur is goed aangeslagen bij mijn ventje gelukkig!!! Dus het zal blaasontsteking of prostaat ontsteking geweest zijn.... Hij zal snel naar de nuroloog doorgestuurd worden door de ha om alles te laten onderzoeken dus we zullen zien.... Wij hebben besloten eerst voor pesa te gaan hier in het zh in Groningen, dat is 30 min bij ons vandaan..... Ik heb een grote vraag, misschien (hopelijk) weten jullie het.... De bloed + urine + genen zijn allemaal goed bij mijn ventje, geen afwijkingen te zien en alle waarden zijn normaal zei de gyn... Nu vraag ik mij af, is dit nu positief of niet....? Kan het nu zijn dat er wel gewoon zaad is, maar het niet naar buiten komt. Of betekent dit dat mijn ventje gewoon helemaal geen zaad aanmaakt.....? Zoveel onzekerheid alweer....... We zullen binnen 2 weken formulieren van het zh in de bus krijgen waarop we allemaal info over onszelf en de familie op moeten zetten voor de pesa.... En die moeten we dan opsturen en dan wachten op de oproep voor kennismakings gesprek... liefs laurier! Sorry allemaal vor het ego bericht maar kon niets onthouden
Laurier, wij zouden voor tese naar groningen, maar daar doen ze dus niks met het gevonden zaad. Alleen nijmegen en amsterdam mogen wat doen met zaad wat op die manier is verkregen. Let er dus goed op dat als je pesa daar doet in groningen, dat ze daar dan wél wat mee mogen/kunnen. Anders is het voor niks, met risico op complicaties die je liever nooit zou zien voor niks. liefs
@panter balen meid! Kan t geen innestellingsbloed zijn @all wij hebben wel een relaxed weekend gehad. Zijn samen naar scheveningen geweest. As vrijdag moeten we weer naar gent. Man moet 1 week voor tese operatie bloed laten prikken. We maken er maar weer een "leuke" middag weg van. Ik was wel ff boos vrijdag. 1 collega van mn man heeft t doorverteld aan een andere collega. Merk nu wel weer dat niemand een geheim kan bewaren Ik duim voor de iui meiden!
Laurier..als.het fsh veel te hoog is bij man, dan is het probleem met zaadaanmaak en de vraag of er wel zaad is....dat is dus bij jullie niet zo...en pesa doen ze als ze verwachten dat er zaad gevonden gaat worden en er dus misschien sprake is van een obstructie...wordt er dan toch niks gevonden,kun je alsnog tese doen,is weer een stap verder met onrijpe zaadcellen.. Volgens mij kan pesa gewoon in umcg hoor! Hopelijk heb je wat aan deze info! Liefs liev
nah meiden, mijn iui-d zwemmers zitten er weer in. Dit keer was het alles behalve prettig.. :S ze zat aan t verkeerde kant van t schot, had het idee dat ze mn baarmoeder en eendenbek 3 keer om draaide in mijn ofzo... niet normaal tranen in mijn ogen in die stoel... Daarna kreeg ik een klem op mijn baarmoedermond.. ohhh wat pijnlijk was dat zeg! En tijdens iui verloor ik wat bloed zei ze... daarna ook nog. Op t moment flinke buikpijn e.d.... zou dat kwaad kunnen?
jeetje wendy.. pittig hoor.. denk dat de buikpijn in principe geen kwaad kan. Zal wat na pijn zijn vermoed ik. Mocht je onzeker zijn kun je ze altijd bellen om te vragen of het kwaad kan. Jij bent alweer met je 3e IUI bezig.. bij de eerste waren we ongeveer tegelijk.. Nog 6 dagen en ik mag mijn eerste deca weer zetten voor poging 2. Ik hoop dat het voor iedereen hier snel raak mag zijn!
Oh wendy, jakkes dat klinkt pijnlijk!! Getsie zeg! Buikpijn kan geen kwaad op zich. Zal wel van het gerommel komen met die tang enzo. Muppet, nog 6 dagen en je mag beginnen. Spannend hoor, alvast heel veel succes! Hier gaat alles goed, 3 dagen voor mijn testdag. Begint spannend te worden! liefs
Jeetje Wendy da's heftig zeg...! Ik hoop dat de buikpijn snel over gaat! Panter ik duim heel hard voor je!!! liev dank je voor je antwoord, dus dat alle waarden e.d. zo goed zijn dat geeft dus goede hoop dat er wel zaad is als ik het goed begrijp... We zullen eerst zien wat ze in het UMCG te zeggen hebben! Annaatje da's erg flauw van je collega, kan me voorstellen dat je boos was! Liefs.
wowwwwwwwwwww..girl86!!!gefeliciteerd!!wat geweldig....dit geeft hoop...wanneer heb je getest...vertel vertel..en hoe gaat het met je?? vol spanning of relaxt?? vertel...ben erg benieuwd.... liefs liev
vanmorgen getest en is 12 dagen na tp en 14 dagen na eisprong in eigen cyclus. erg moe, met tandenpoetsen geef ik over en erg verkouden maar of dat ermee te maken heeft weet ik niet. verder is er niks aan de hand.
JAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Wat geweldig joepie joepie. Danst door de kamer Van harte gefeliciteerd!!! Ik zag je naam bij 2 topics en dacht oh ze heeft getest! Wat een geweldig duidelijke test. Komen prachtige kindjes van want deze blijft plakken hoor!!!! Ik duim heel hard. Bij S had ik ook zo'n mooie test en het is ook een prachtig ventje ( vind de mama dan hihi) Verkouden had ik ook! En had zoiets hoe kan dat nou in Mei hihihi. Nu dat ik eraan denk overmorgen 1 jaar geleden had ik de insiminatie van ons heerlijk ventje.
POWERGIRL!!! ........help mij even: je bent dus zwanger geraakt via TESE en ISCI??? Of ben ik he-le-maal verkeerd. Sorry meid, ik zit te weinig op het topic om alles te kunnen volgen....... gefeliciteerd!!
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa girl!!!! Yes!!!!!! Va harte meid!! Wat geweldig!!!!!! Joepieeeeeeeeeeee!!!!!!!! liefs
Nana dit was van cryo van obdam met donorzaad. Elite ja ben zo blij!!! Nog nooit zo,n mooie test gehad. Daar komen hele mooie kindjes van jou kereltje is ook zo,n leuk ventje!! Wat is dat dan al een lange tijd terug ofnie van jullie. Ja met me keelpijn en gehoest zit ik nog in twijfel waar het van komt. Maar is voor een goed doel!!
@girl woooooow yeahhhh das goed nieuws Ff vraagje jij liep in dusseldorf toch..of was t gent En donorzaad toch en hoeveel keer iui Ps sorry als t niet klopt maar k heb af en toe een slecht geheugen....
Girl, Wat een mooie test !!!! Gefeliciteerd meis , het is je zo gegund !! Geniet ervan , knuffel xxxxx