laloutje wat mooi resultaat zeg!!!! ook nog zoveel met eigenzaad. nu moet er een goeie tussen zitten voor jullie. kipjes jij moet ook snel volgen met de ivf hoor!!! voor jullie wordt het ook echt een keertje tijd. dank je meiden het is nog erg apart eigenlijk. morgen nog ff testje en dan morgenmiddag na me werk dd bellen hoelang de bollen enzo nog en hoe verder. anna ja wij lopen in dusseldorf is met donorzaad ja. we hebben in totaal 6 iui's gehad en van ivf 1 3 tp's en dit was de 3de tp. panter hopelijk heb jij ook mooi nieuws. al getest??
oh laloutje, wat een goed nieuws!! Fijn dat er zulke goede berichten zijn deze week... ook goed nieuws voor jou Panter..? Ben erg benieuwd... duim voor je!
@girl vind zo leuk voor je! Wat bedoel je met tp.. Ik ben nog niet echt thuis in ivf,maar als ik je goed begrijp hev je 6 iui-d gehad en 1ste keer ivf met donorzaad was raak
laloutje wat een supernieuws!!! YES!!!!!!!! Whaaaaaaaaaaaaaaaa Toppie!!!!! Hier nog geen nieuws dames, ik test pas donderdag of vrijdag. Even kijken wat er gebeurt, als ik vrijdag nog niet ongesteld ben dan is de kans groot dat ik zwanger ben. Maar ik durf er niet op te hopen...ben zo bang dat ik negatief test. Dat ga ik niet trekken. Daarom wacht ik dus even af. liefs
@laloutje: jij ook al goed nieuws.....wow, hier word ik blij van!! @laurier: jeetje mina, ik zie dat jij eigenlijk later dan wij de diagnose ''azoospermie'' hebt gehoord en toch al snel uitslag genetisch onderzoek hebt gekregen.....Tjonge, wij gaan a.s. donderdag pas naar Nijmegen dus dat gaat allemaal nog ff duren. Zat jij zo snel in Nijmegen ofzo? @all: doe veel schietgebedjes voor mij; a.s. donderdag 5 mei (bevrijdingsdag, hoe symbolisch) gaan we naar Nijmegen voor intake en onderzoeken....... succes allemaal!!! nana
@nana ik zal voor jullie duimen de 5e! Onze onderzoeken zijn vrij snel gegaan, maar volgens mij is er veel "vergeten".... Wij hebben een gyn die in direct contact staat met Gent, waar ze tese zouden doen dus vandaar dat alles zo snel kon bij ons.. Wij wouden voor tese naar Radbout (na zelf onderzoek gedaan te hebben naar ziekenhuizen ed waar het nog meer uitgevoerd werd.. volgens onze gyn deden ze dit alleen in Gent..) Toen ik belde voor een doorverwijzingsbrief kwam onze gyn ineens met de optie pesa aan waar hij het NOOIT met ons over heeft gehad of dit een mogelijkheid kon zijn... Wij werden over niets ingelicht en de gyn heeft voor ons de tese beslissing gemaakt.... Ook is hij verschillende onderzoeken "vergeten" en ook is hij "vergeten" te vragen naar onze ziekte's en aandoeningen in de familie ed... Wij als leken konden nooit weten wat allemaal van belang kon zijn en aangezien die man nergens naar vroeg en ons gelijk de tese weg in stuurde dachten wij dat t idd onze enige en laatste hoop zou zijn.... Dus weet niet of het al met al zo positief is dat het bij ons zo snel is gegaan....
Wendy, voorgaande cyclus was ik ook te laat met ongi. Toen werd ik pas na cycusdag 35 ongi. Ik wacht dus vandaag nog even af, en kijk dan morgen hoe het ervoor staat. Vanmorgen een temp van 36.98 dus die is nog mooi hoog. Ik temp eigenlijk niet meer, maar kon het nu even niet laten. Wel vanmorgen behoorlijke krampen in mijn buik. Nog steeds zere boobs...we wachten nog even af. liefs
oh panter, wat spannend!! Hopelijk een goed teken! Even een vraagje aan dusseldorf-dames; wat gaat er bij de intake gebeuren? Krijgen we alleen een gesprek of ook direct onderzoeken e.d.? En wat als de chromosomen afwijkend zijn? Lees ook wel dat er bij het syndroom van Klinefelter bijvoorbeeld, ook wel TESE wordt gedaan, maar dat de kans kleiner is dat er iets gevonden wordt. Iemand van julie hier ervaring mee? Geef je dan niet de afwijknde chromosomen door aan je kindje? Wat een vragen allemaal weer he...er gaat zoveel in mijn hoofd om..En jullie kunnen me vast wel wat antwoorden geven.. liefs
Word er bij klinefelter tese gedaan?? Lijkt me erg sterk want die mannen hebben xxy chromosomen. Daar word echt never nooit zaad gevonden. Bij ons zeiden ze bij het bloedafnemen voor de chromosomen dat als er wat mis was met de chromosomen er geen tese plaats zou vinden.
@Girl Whaaaaaaaa SUPER Gefeliciteerd meis,vind het echt onwijs leuk voor jullie O kon even niet op de laptop en nu dit geweldige nieuws,echt toppie!!!! en Hier ook verkoudens sinds de test dus zal er wel bij horen Dikke knuffel @Panter Spannend meis,ik heb ook hele zere boobs en ook vooral na het uitdoen van de bh auw wanneer ga je testen ?? Ik duim keihard voor je @Laloutje Wauw wat een goed nieuws!!! Ook voor jou en de rest van de dames duim ik keihard
onze fertiliteitsarts zei dat er sowieso in Brussel TESE gedaan wordt bij klinefelter, maar dat de resultaten niet geweldig zijn. Ook op de site van patientenvereniging van klinefelter las ik het...
Apart, dan hebben ze ons wat op de mouw gespeld! Na ja we hadden er ook geen last van want lief zijn chromosomen zijn allemaal goed.
Ik voel me prima hoor. Whaaaaa Haha nee ik voel me wel aardig, moe want ik was vroeg wakker en had bij opstaan even buikpijn. verder nergens last van. Ben geloof ik wel blij...nu moed verzamelen voor morgen. Dan is het de dag van de waarheid. áls ik durf te testen haha
je moet, je moet!!! Ik hoop het zo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *duimt de hele dag door*
hallo meiden, Ik kom ook even een reactie plaatsen. Dit is zo vreemd. Mijn man had in de eerste twee zaad onderzoeken 0 zaadcellen en nu dus 14 miljoen..dit is toch vreemd? Hoe kan dit nou? Wij hebben ons voorbereid op uiterste behandeling ICSI en nu is het niet duidelijk of IUI bijvoorbeeld een optie is (de fertiliteitsarts geeft aan dat de kans spontaan tov IUI maar minimaal verschil is..) Wij willen zo graag verder in het proces, maar nu weer wachten op volgende uitslag, best moeilijk dat wachten...!