panter met stimulatie dan?? kan ook helpen he net wat iluna zegt. wij hebben ook een keer donor wissel gedaan en van de 2de donor is ook de ivf mee gedaan. had toen ook geen vertrouwen in de eerste. iluna het is nog erg onwerkelijk allemaal!!! maar ben echt super blij dus voor jullie ook nog zo onwerkelijk. maar wat fijn dat je naar de vk mag!! hoe is het gegaan dan vandaag bij de vk?? ik kom eerst bij een gyn hier in nl en daarom ook al lekker snel een echo ik voel me wel goed op moe zijn na en het overgeven en kokhalsen met tandenpoetsen. en nog steeds beetje heze stem van me gehoest maar goed ik heb niks te klagen. het is voor wat heel moois
@all net terug uit gent om half 2 vertrokken pfff lange middag,avond Was weer eens file bij antwerpe Gelukkig dat we t hadden nagevraagd over betalen tese.we gebven goedkeuring van cz maar er stond in die brief van juni En man wordt 13 mei geopereed Dus wij cz weer bellen omdat we nieuwe akkoordverklaring moeten hebben voor tese
wow anna, dat is lekker snel - heel veel succes & geluk voor de TESE. @ girl Ik vindt het ook nog steeds onwerkelijk.... waarschijnlijk gaat dat pas over als ik kleintje kan voelen en/of een echte buik krijg? Gisteren een echo gehad met 10+3. Kleintje zag er goed uit, armen en benen waren al zichtbaar, het hartje klopt mooi en we lopen zelfs 2 of 3 dagen vooruit op schema. De VK zei dat ik veel vruchtwater heb, kleintje heeft een hele swimmingpool ter beschikking. Heel fijn is dat ik de verloskundigen al ken (via werk), zo was alles al heel vertrouwd. De intake duurde wel 1.5 uur en eigenlijk hebben wij alles besproken, van tests tot en met bevallingswensen (zonder pijn graag ...) En nog eens: iedereen die bezig is succes met de behandelingen. Op naar nog veel meer positieve testen!
tjee, annaatje, wat snel gaat het!!! Is uitslag bloed / chromosomen ok?? Blijkbaar wel....Wij zijn gisteren in Nijmegen geweest en als uitslag bloed goed is (wat we medio juni weten) kan TESE in het najaar plaatsvinden. @panter: dikke knuffel meis, wat een droevig nieuws van jou; het is niet eerlijk!!!!!!!!
Anaatje, wat een goed nieuws! Wat snel al! Ik duim voor jullie!! Weet niet meer wie het vroeg, maar stimulatie wil ik liever niet. Alleen maar als het echt niet anders kan, eerst de hsg en als dat goed is wil ik het liefst in eigen cyclus verder. Heb wat angst voor hormonen gebruiken omdat ik nogal temperamentvol van mezelf ben en ik bang ben dat ik een helleveeg word van al die hormonen. Moet ook nog enigszins kunnen functioneren...heb altijd erg l;ast van hormoonschommelingen omtrent menstruatie en ben dan geen lieverdje. Ben zo bang dat ik me dan helemaal niet meer kan beheersen en altijd mijn grote waffel open heb
anna zo zeg dat is al snel. maar wel fijn natuurlijk. heel veel succes alvast. iluna fijn dat alles goed was met jullie beebje. en ja misschien krijg je het meer als je een buik gaat krijgen ja!! voel je je verder helemaal goed?? panter als je het liever niet wil met stimulatie dan moet je het niet doen je moet er wel achter staan natuurlijk. zouden jullie wel voor ivf gaan?? als iui niet lukt?? je moet doen waar je je goed bijvoelt.
@Panter; moet je wel zeggen dat het mij 100% meeviel hoor. Heb zelf ook altijd veel last van PMS enzo en ben dan ook niet lief voor mijn mannetje, maar het werd door de hormonen niet erger zeg maar. Ik lijk dan net op mijn moeder zijn we nu achter, wel opvliegers etc en wat stemmingswisselingen (emo) maar geen bitch om het zo maar te zeggen.. had ik wel verwacht overigens haha. Je moet idd doen wat je wilt en zelf je grenzen aangeven maar ik weet nu van mezelf dat ik meer kan hebben dan ik in de eerste instantie dacht.. @Annaaaaatje Wat super! Veel succes met de tese! Heel spannend meid!! Ik duim dat ze veel zaadjes zullen vinden! @Girl; lekker van genieten meid!
Girl, als het niet anders kan dan ivf/icsi dan moet ik daar eerst heel diep over nadenken. Het liefst spring ik er midden in, maar ik ben er zo bang voor. Die punctie etc... Ik heb een verleden op sexueel vlak en ben zo bang dat ik totaal in paniek raak dan... Maar goed mss mag het onder narcose? We zien het wel...eerst maar eens de 6de poging en de hsg afwachten!
@ Panter; ik maakte me ook wel zorgen over de hormonen, heb ook wel een temperamentje Maar mij is het 100% mee gevallen. Maar je moet dat doen, waar Jij je goed bij voelt. Ik heb de punctie iedere x onder narcose gehad, dus ik heb makkelijk praten. Moet er ook niet aan denken omdat zonder narcose te doen... brr....
@allemaal Denk dat jullie t verkeerd gelezen hebben hihi of ik heb t niet goed uitgelegd. Tese datum was al 3 maanden bekend maar de goedkeuring voor de tese is fout gegaan bij cz. Had een goedkeuring maar pas vanaf juni volgens cz Terwijl operatie in mei is Als we die goedkeuring niet zouden hebben dan moet je zelf tese operatie voorschieten,geloof iets van 2600 euro Dus nu gaat cz zsm ons een nieuwe goedkeuring versturen Voor mei
Wat een mierenn**kers daar! Snap niet waarom dat papier werk altijd zo een gedoe is... Een goedkeuring voor juni... ***Erger Erger Erger*** Een goedkeuring is toch gewoon een goedkeuring, ongeacht de maand!!! Ze mogen het niet eens afwijzen. Schandalig vind ik het.... Zo dat was het
@all de slips hebben we hihi Zouden we ook nog een ijszak moeten kopen?? Weet niet wat jullie verteld hebben maar als mensen er naar vragen why man thuis is dan heeft hij liesbreuk Fijne zondag meiden
Anaatje je kan voor de zekerheid een ijszak kopen. Las op t forum dat er mannen wat aan hebben gehad. Wij hebben gewoon de waarheid verteld, dus verder ook geen vragen gehad. Nog 4 dagen meid, wat spannend!!!!!!
Girl, hoe is het? Zit je al op de roze wolk? Besef je al dat je écht zwanger bent? Ik hoop dat je er wat van kan genieten!
Hallo dames, hoe gaat het met jullie? Hebben jullie een goed weekend gehad? Het was hier prachtig weer, bij jullie ook? Panter hele dikke knuffel, wat ontsettend k*t...!!! Mijn vriend en ik zijn samen van 4 tm 8 mei samen vrij geweest, het voelde aan als vakantie!! We hebben het super fijn gehad samen, heeft ons samen ook erg goed gedaan!! Mn ventje zei 3 mei dat hij het jammer vondt dat ik geen moederdag kon vieren en als we een kleine hebben dat ik dat ontbijt op bed krijg en een zelfgemaakt werkje............................................................................................ppffff ff moeilijk moment...... :'-( Maarja het leven gaat door en we gaan ervoor........ Excuus voor tese...... Nee wij doen niet aan een excuus en mensen om ons heen weten het ook... Wij willen niet geheimzinnen gaan doen en gaan voor openheid en eerlijkheid...... Een fijne dag allemaal vandaag, hier betrekt de lucht helaas weer een beetje.... Ik moet vanmiddag met de hond naar de dierenarts, hij heeft een beetje ontstoken oog vrees ik Liefs laurier.
@ Annaatje; manlief was heeel blij met de cooling pacs. Wij hebben ze gehaald bij de apotheek. Houdt de zwelling tegen en dus ook wat pijn. Hij heeft ze volgens mij de eerste 4 dagen gebruikt! Wij zijn ook eerlijk geweest en hebben gewoon verteld wat er gaande is...
panter gaat goed met me!!! op de moeheid en overgeven met tandenpoetsen na, maar voor de rest nergens last van. wel soms wat last van me rug als ik wat meer doe ofzo dus doe het lekker rustig aan allemaal het is erg raar dat ik nu echt zwanger ben. niet gedacht dat het mij zou overkomen klinkt gek misschien maar laatste keer had ik weinig hoop. maar heb al snel een echo misschien dat het dan allemaal wat meer komt nu ook al wel wat hoor. maar dan zie je het he. hoe is het met iedereen hier??