Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Girl geniet hoor!!!

Kipjes hoe is het met jou lieve meid?

2. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    <nana in klaagmodus>: meiden, waarom reageren er zo weinig mensen op mijn mail??? Ik heb verteld dat ik in Nijmegen ben geweest voor het eerst en echt niemand heeft gereageerd..... Vind het een beetje jammer.....maar goed, ik wil niet in een soort zelfmedelijden gaan schieten maar ben wel wat meer gevoelig geworden merk ik...sorry:( :)

<nana uit klaagmodus>: allemaal succes!!

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nana sorry ik lees niet meer echt precies mee.
    Ik lees de grote delen sorry.

Hoe is het in Nijmegen geweest?
    Wat hebben ze gezegd?

4. Laloutje

Laloutje Actief lid

10 okt 2010
    140
    0
    0
    Geestelijke gezondheidszorg...
    Zuiden van het land...
    @ Nana; ik heb het volgens mij ook niet gelezen... sorry!
    Al wat meer duidelijk over de tese?

@ All; Op het forum van 'Dusselpuzzelbabes (IVF/ICSI in Düsseldorf) - deel 2' zit een werknemer van Menzis. Ik weet niet of ze hier ook neuzen, maar let op wat jullie schrijven. Volgens mij doet hier niemand AH, maar mocht het wel zo zijn, let dan op wat je schrijft!!

5. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @nana: heb het ook ff gemist, sorry!!! Maar ik merk hetzelfde... Gebeurt vaker dat er weinig gereageerd wordt.. Klaag ff lekker met je mee ;) Maar hoe was het in Nijmegen? En hoe is het nu met je?

Ik voel me nog steeds behoorlijk kl*te...waarom duurt alles zo lang...? Ben weer zo moe steeds. Maar mensen zijn steeds minder geinteresseerd, steeds minder mensen hier die vragen hoe het gaat.. En ik altijd maar doorgaan met een leuke glimlach op m'n gezicht...grrrrr! Kan er wel boos om worden..Maar goed, moet het maar accepteren.

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    laloutje; wat is AH? en waar moeten we vlgs jou om denken? Ik begrijp het niet zo goed geloof ik..

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Nana, ik heb je ook niet gelezen :( Misschien doordat ik zo druk was met balen van onze mislukte poging.
    Ik heb niet bewust je overgeslagen, dus meis sorry dat je je rot hebt gevoeld.
    Hoe was het? Is het jullie meegevallen? Was spannend of niet? Weet je al wanneer jullie de TESE kunnen krijgen?

liefs, en nogmaals sorry dat ik in mijn zelfmedelijden jouw berichtje over het hoofd heb gezien.

8. laurier

laurier Niet meer actief

Nana vanuit hier ook excusses, ik heb het ook niet gelezen :(
    Ik ben hier de afgelopen dagen niet veel geweest vanwege pc problemen en de vrije dagen met mn vriend....
    Sorry!!
    Hoe was het in Nijmegen??
    Is er al meer bekent over wanneer?
    Heb je van hun uit ook tips gekregen voor de tese?
    Liefs!!

sweet lilly da's balen dat je steeds zo moe bent...! Op de "waarom"-vragen kan ik je helaas geen antwoord geven....
    knuff!

knuffel voor allemaal!!!
    Ook al reageer ik niet altijd op iedereen, ik denk wel aan jullie!!

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Meis ik weet hoe moeilijk het wachten is. Dat weten we helaas allemaal. Altijd maar je wensen opzij zetten voor de wachtrij. Niet weten wanneer je mag beginnen met alles, niet weten hoe het afloopt. Dat is behoorlijk frustrerend!! Daar word je ook heel moe van...zoveel gevoelens en gedachtes en je kan er helemaal niks mee op het moment.

Zorg goed voor jezelf, verwen jezelf af en toe met wat leuks en praat er over. Neem de ruimte in die je mag hebben.

liefs

10. Laloutje

Laloutje Actief lid

10 okt 2010
    140
    0
    0
    Geestelijke gezondheidszorg...
    Zuiden van het land...
    AH is assistend hatching. Dit is een techniek die wordt gebruikt in Dusseldorf om het innestelen te bevorderen.
    In Nederland is deze techniek niet toegestaan en zorgverzekeringen kunnen je volledige poging NIET vergoeden als ze weten dat deze methode gebruikt wordt. Daarom wordt gezegd deze rekening nooit in te dienen. Op het Dusselpuzzelforum zitten meiden die alleen maar in Dusseldorf lopen en misschien ook gebruik willen maken van AH.
    Een medewerker van Menzis zit hier ook op!! Dus een beetje opgelet!

11. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    hee meiden, nou, de emoties vliegen hier door de lucht, he?!? Eerst ik met mijn ego-klaagberichtje: ben blij dat jullie er op gereageerd hebben en ik heb me voorgenomen om niet te snel in dat zelfmedelijden te schieten!!!! :).....

@laloutje: ja, wat is AH?? Ik denk gelijk aan een supermarkt :D....oh, sorry, misschien is dit niet tactisch want misschien AH wel iets heel naars...
    @panter: pff, ja, jij hebt een behoorlijke ''achtbaan-bocht'' meegemaakt nu de poging mislukt is. Ik snap goed dat je druk bent met jezelf op de rit krijgen!
    @sweet lily: her-ken-baar......dat je met een big smile rondloopt maar van binnen ''onweert het''. En als mensen er naar vragen baal ik er van (''ff niet....'') en als ze er niet naar vragen baal ik er ook van (''waarom vragen ze niets???''). Klote is dat he!? Zou het je goed doen om af en toe wat minder big-smilerig te doen?? Of is dat niet mogelijk???
    @laurier en ons wondertje: thanx voor julie reactie...

om een lang verhaal kort te maken: medio juni krijgen we bloeduitslagen en horen we dus ook of TESE een optie is.

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Nan wat spannend! Nog maar een paar weken..voor je het weet is het halverwege juni.
    Maar het wachten duurt nog lang, ik wil je meegeven te genieten de komende weken.
    Lekker dingen samen doen, terrasje pakken en doen wat jullie leuk vinden.
    Wij hebben heel bewust de wachtlijst van de behandeling gevierd. Daarmee wil ik zeggen:
    We wisten dat het nog een jaar zou gaan duren en in dat jaar hebben we feest gevierd onder het mom: het kan nu nog.
    Echt genoten van dat jaar, en fijn om op terug te kijken als het nu wat minder gaat.
    Dus geniet nog even goed voordat de achtbaan echt vaart gaat maken.

liefs

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    nan= nana

14. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @All; Dank voor de lieve reacties..!!

@nana; ik ben bang dat als ik minder 'big-smilerig' ga doen, dat mensen denken dat ik zwelg in zelfmedelijden en dat is absoluut niet mijn bedoeling.. Plus dat er veel gezegd wordt dat we maar afleiding moeten zoeken en leuke dingen moeten gaan doen, waardoor ik het gevoel krijg dat we er niet teveel mee bezig mógen zijn.
    Moet nu nog 4 dagen werken, dan heb ik 3,5 week vakantie. Manlief iets minder lang, maar wel ff lekker tijd om bij te tanken.
    We lopen redelijk gelijk volgens mij trouwens! Wij krijgen eind juni de uitslag van het chromosomenonderzoek. We hebben wel pas eind juli intake in Düsseldorf, dus dat duurt nog wat langer..

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nana erg spannend hoor!!

Meiden mijn ervaring is dat je wel verhaal moet kwijt kunnen maar dat mensen je nooit begrijpen helaas.
    Alleen lotgenoten kunnen dat.
    Ik wens jullie heel veel succes!
    xx

16. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    nana heb je bericht ook niet gelezen :( maar zit s'avonds niet echt meer op de pc want ben dan doodop. dus die is me voorbij geschoten denk ik. maar jij krijgt dus binnenkort al uitslagen of je voor tese kunt gaan?? spannend en succes alvast!!!!

17. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sorry nana
    Ik kan ook af en toe niet meer bijhouden hoe en wat....

Hier gaat t k.t
    Over 3 dagen tese
    Slaap slecht enz.
    En mn schoonbroer is opgenomen in t zk
    Kan er ook nog wel bij. Sorry ff egopost

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Annaatje wat rot dat je je zo k.t voelt!
    Het is ook retespannend zo met de tese boven jullie hoofd. Oh wat een stress, wat een spanning en wat een onzekerheid.
    Ik wens jullie veel sterkte!

19. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ nana, annaatje,
    Meiden wat spannend zeg !! Zoals panter al zei , echt retespannend en heel stressvol.. Denk aan jullie meiden en duim echt keihard voor een goede uitslag !! Knuff

@ girl,
    Hoe is het met je , voel je je goed ?

@ elif, bailey, dreamer: fijne moederdag gehad meiden ?

@panter , hoe voel jij je ? Weer beetje van de teleurstelling bekomen ?

@ all die ik vergeten ben , sorry, beetje druk dus vergeetachtig.. hoe gaat het met jullie ?

@ ego:
    Vandaag ivf gesprek gehad. Arts begreep ons heel goed !! Ik ga nu aan de pil en we hebben 15 juli de eerste echo, dan ga ik starten met hormonen prikken. We krijgen dan ook het schema.
    Punctie zal begin augustus plaatsvinden en onder verdoving , joehoeeee :D
    Verder gaan ze als er genoeg eicellen worden gehaald, de helft ivf doen en de andere helft icsi.. Erg spannend allemaal..
    Ook begin ik met een lage dosering gonal F omdat ik veel eicellen schijn aan te maken en om overstimulatie te voorkomen.

Nu dus ff 2 maandjes rust en dan gaan we er tegenaan !! :D

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kipjes, wat een fijn nieuws zeg! Gelukkig niet eerst op de wachtlijst ivf. Wat top ook dat ze de helft ivf doen en de helft icsi. heb je dubbel kans op bevruchtingen. Word wel een spannende tijd zeg, maar oooh wat hoop ik dat het nu gaat lukken bij jullie!

Hier alles alweer rustig. Baal nog wel en kan niet zo heel goed omgaan met het feit dat ik deze week naar mijn vriendin moet op kraamvisite. Het liefst kroop ik onder de tafel en ging ik niet, maar vind dat ik dat niet kan maken. Ben ook zo benieuwd naar haar baby, maar zo bang dat ik moet huilen..

liefs

Deel Deze Pagina