die zijn leuk anaatje! Ik koop bij iedere fase van de icsi iets voor ons kindje (die er echt ooit gaat komen!).. een 9 maanden dagboek, dat schattige rompertje met poesjes van de hema, een shirtje met I Love Papa erop, een knuffeldoekje.. etc.. Ik heb dat ook erg nodig. en vind het heerlijk om te doen zo af en toe.. Heb ook alles al in een lade liggen en kijk er soms even naar. Je hoeft natuurlijk niet alleen maar een bedel te kopen bij tegenslagen, ook zeker bij meevallers en goed nieuws!!!
@muppit en girl Zekes zn die bedels leuk. Heb er nu 3 want anders werd t ff te prijzig hihi. Ik loop soms ook babywinkels in of ff bij de hema naar bavykleren kijke. Zooo leuk! Een vriendin van mij staat op punt te bevallen. Tweede vriendin nu alweer.ik hoop alleen niet op de dag dat wij tese hebben
@wendy, Spannend hoor ! Ik duim dat het raak is @ annaatje. Nog maar 2 daagjes , brrrr spannend. Je zult zien dat je heel erg opgelucht zult zijn na de tese !! Wat de uitslag ook zal zijn. Je weet dan waar je aan toe bent.. Nogmaals sterkte en ik duim ! Leuk he die bedeltjes , ik heb de armband ook , maar koop er af en toe eentje bij als ik weer wat leuks tegenkom, maar een leuk idee ! Hier ook een shopperrrr , shop altijd als ik me klote voel , dan voel ik me weer een stuk beter en heb ik ook het gevoel dat ik het shoppen echt verdiend heb hihi Wat het uz gent betreft, dat is echt een top ziekenhuis !! Ben zo tevreden , ze zijn goed in wat ze doen , netjes, lief, begripvol ! We zijn nu bij het ivf traject beland en we hebben echt heel uitgebreid uitleg gekregen en ook ruim de tijd om vragen te stellen en te overleggen , echt zo fijn..
@ kiyeko, Volgens ons ziekenhuis zijn de ovutesten van clearblue het beste ! (Digitale , geeft een smiley aan bij positief resultaat )
ik heb die van sensitest altijd gebruikt (dipstick).. kost geen drol en werkte altijd super!!!! (heb geloof ik nog wel een kortingscoupon.. zal vanaaf ff kijken)
Ik heb 'm gevonden, heb je 5% korting. (beter dan niets ) Ik bestelde altijd een hele bult van die testjes, dan kon ik mooi iedere dag testen vanaf cd 10 en dan kon ik mooi kijken of het donkerder werd. Zo kwam ik erachter dat mijn ei altijd rond cd 15/16 sprong! Ik plakte ze in een schrift en schreef de datum en tijd erbij. Die van CB kosten iets van 25,- voor een paar van die testjes (7 geloof ik). Bij Sensitest betaal je 1,- per stuk zo'n beetje en wordt discreet verzonden. Als je de kortingscode wilt moet je even een pb sturen.
@kiyeko ik ben t met kipjes eens Ik heb een paar maanden clearblu digital gebruikt met smiley.erg duur dat wel.geloof voor 14 stuks iets van 50 euro maar als ik smiley had werd ik precies altijd 14 dagen later ongesteld. Klopte dus precies Ik bestelde ze altijd via internet werd in wit pakketje bezorgd.vaak bij mn buren hihi @kipjes hoe snel zou je met kid in gent kunnen beginnen. Paar maanden half jaar??
annaatje..heeeeeeeelll veel succes morgen!!!ik duim voor jullie..owwww wat spannend...hoop zo dat er wat gevonden gaat worden!! wendy..spannend...hoop echt dat het raak is... nana!!!!ik zit weinig achter de pc..daarom nog helemaal niet gereageerd maar wel in stilte met je meegeleefd hoor!! hoest nu?? @all...misschien moet ik ook een armband met bedeltjes gaan inslaan haha...hebben jullie een linkje..kan ik even spieken watvoor leuks jullie hebben...ik shop me ook helemaal suf door al dit gedoe... wij volgende week donderdag intake in DD..wooww..spannend doeiii liefs voor allemaal...sorry niet voor iedereen een persoonlijke noot!
even dit: dank jullie voor lieve reacties na mijn klaag-berichtje.... ga binnenkort even reageren op iedereen!
Kiyeko, ik gebruik ook de clear bleu digital. Worden aanbevolen door ons ziekenhuis, en bij de streepjestesten kreeg ik geen duidelijk ei. clear bleu geeft een duidelijke smiley! Bij etos verkopen ze ook de voordeelverpakking van 50 euro voor 14 testen. Tis duur, maar wel superduidelijk!
Van de ovu testen gebruikte ik ook altijd sentitest, werkte super vondt ik. En ook lekker goedkoop! Hier..... Sorry heb een drukke dag en voel me niet op en top dus reageer verder even niet sorry dames Liefs.
@ annaatje, Is de tese vandaag ?? Of morgen ?? In ieder geval heeeel veel sterkte en ik duim keihard !! Wij moest ongeveer 6 weekjes wachten op de intake. Bij de intake deden ze gelijk alle gesprekken , dus informatie gesprek, lichamelijk onderzoek, bloed prikken en ook meteen het gesprek met de psychologe om de wensen voor de donor door te geven. Daarna werd er een match gezocht en het donorzaad '' besteld'' en konden we meteen beginnen , dus geen wachttijden !!
@kipjes bedankt meid Wij gaan dr nu heen. Hebben hotel geboekt Morgenvroeg om 06.45 ons melden in t zk voor tese Pfff dr gaat van alles door me heen nu
kiyeko ik gebruikte de digi van clear blue met smiley. werkt erg goed. ik denk niet dat je gelijk kan beginnen in dd wij moesten eerst alle papieren rond hebben enzo en dat duurde 4 tot 6 weekjes dus ook niet erg lang, maar dan kun je gelijk beginnen als alles binnen is. liev ook bijna een intake spannend!!!
@all hebbe wifi hier Ff langs zk gent geweest,super goed geholpen weer Morgen om 5 uur opstaan,ontbijtpakkey zorgen ze in t hotel voor Ook superaardig. Liefs anna
ooooh Annaatje, wat spannend!!! Ik zal aan jullie denken morgen!! En ik duim voor een goed resultaat! Knuff!!
@kiyeko; ik heb tot nu toe zwanger&kids ovutesten gebruikt. Sensitest gaf bij mij geen duidelijk ei, z&k wel. Weet iemand van jullie hoelang het duurt, na de intake, voor TESE kan plaatsvinden in Dusseldorf? Vind het weer erg spannend allemaal hier hoor dames! TESE, wachtweken, intakes, wat een vorderingen! Duim voor jullie!