@ annaatje , Hebben jullie een fijn hotel ? Wij hebben ook een keer een hotel geboekt heel vlakbij het ziekenhuis, erg fijn.. Ik denk aan jullie en duim duim duim duim duim me helemaal suf !! Knuffel !!
@kipjes we zitte in t hotel holiday inn express. Superlieve medewerkers. Hebbe net lekker gegete. Zo blij dat ik hier wifi heb Kan jullie niet missen Zo ff ter ontspanning songfestival kijke en dan mn wekkertje zetten
Ja wifi is zeker fijn !! Kun je lekker ff afleiding zoeken hier Probeer nog maar een beetje te ontspannen en relaxen , morgen is spannend genoeg.. Weltrusten voor straks meis en dikke knuffel van ons allemaal !
annaatje..wat mega mega mega mega mega spannend!!!!!!!!pfff...vet veel succes morgen..hoe lang duurt de tese? en krijgen jullie direct erna wat te horen? met zn twee of is er iemand die samen met jou kan wachten tijdens de operatie..woow wat spannend..denk aan jullie hoor! panter..hoest met jou? weer aan het opladen voor een nieuwe poging? girl86 zwanger toch?? hoe gaat het allemaal? kiyeko..woow..1 dag na elkaar...spannend he..begint bij mij af en toe wat te kriebelen in mn buik van spanning..ik helemaal geen papieren gekregen..jij wel? wat dan precies? wij nemen ons eigen medische dossier mee..vond je de wachtweken ook zo langggggggggggggggggggggggggggggggggg duren?? pfff weet iemand ook wat we van de AZF (azoospermiefactor a, b en c) precies moeten hebben voor gegevens?ook waardes toch? ennuh..zou ik ook direct weer inwendig onderzoek krijgen???blegh..zie daar ook wel weer een beetje tegen op..en wie weet direct al na ongesteldheid met hormonen beginnen ofzo..zodat er een verse poging gedaan kan worden..iemand ervaring?? ben benieuwd.. sweet lilly..ik weet het na volgende week donderdag! hoor er verschillende dingen over..maar volgens mij gaat dokter S ook nog op vakantie..(heb hem nog nooit gezien hoor, maar las dat op dit forum volgens mij hihi) nou ik ga nog ff wijntje drinken..morgen cursus dag en moet daarvoor al om 7,15 uur vertrekken..best vroeg!! doeii liefs voor allemaal
he annaatje..jij bent nu ook op het forum..ontdek nu pas dat je dat kunt zien onderaan de pagina...en een gast...hihi spannend doeiii
@liev mn schoonzus en schoonmoeder zn ook mee In mn eentje trek ik t niet als k moet wachten in t zkh Pff zn nog tv aan t kijken maar ga zo maar slapen
Annaatje, heel veel sterkte morgen en hopelijk is de tese met succes! Ik ga aan jullie denken morgen! liefs
@panther, ik heb heel veel symptomen anders dan andere rondes, maar durf eigenlijk niet te hopen... ik heb o.a. bloedend tandvlees ( normaal nooit) ben extreem moe, moodswings, steken in mijn onderbuik, anders dan ongi en heb ontzettend veel gas dus boer veel e.d. Verder was ik gister middag ineens ontzettend misselijk... ik weet niet wat te denken...
wendy wat spannend zeg Ik duim!!!!!! Annaatje heel veel succes vandaag meid met de tese zo zenuwslopend we weten allemaal hoe het is
Annaatje heeeeeell erg veel succes vandaag, ik duim hard voor een prachtige uitslag!!!! Wendy klinkt erg spannend!! Ik duim zeer hard!!! Hier even een filmpje wat me erg heeft geraakt en o zo bekent voelt..... Tears and Hope - the infertility awareness project
Wendy wat spannend!! Whaaaa!!!!Ik duim! Ik heb nail art ontdekt Hardstikke leuk maar moet nog wel goed oefenen...heb mijn nagels gedaan en het is best wel gelukt voor een eerste keer. Toch nog veel schoonheidsfoutjes maar al doende leert men! Ben helemaal in mijn nopjes met mijn nageltjes met diamantjes en vlinders
@panther, leuk he? ik ben nagelstyliste weet er alles van! super verslavend, al doe ik het bijna nooit bij mezelf aangezien mijn rechterhand lastig is.. ik heb 2 dagen voor nod toch een testje gedaan.. foei! en hij is negatief
oh oh wendy... Kiyeko; mijn vriend heeft weer een andere variant (vraag me niet welke) bij hem zijnde zaadleiders niet aangesloten/aangelegd (weten ze nog niet zeker).. maar bij hem hebben ze gelukkig wel zaad kunnen vinden. Knap dat jullie voor een donor gaan. Ik wens jullie alle succes in het vinden van de juiste donor! Anaatje; ik ben wel benieuwd!