@all wat een dag Helaas..... Maar we waren er op voorbereid Eind juni krijg ik hsg,uitslag daarvan en psh.gesprek voor kid We staan daar voor 100% achter dat we voor kid gaan! We voelen ons beide wel goed nu,zitten nog in de auto Ik had t dr veel moeilijker mee toen mn man mee moest voor operatie Maar hij heeft bijna geen last gelukkig Meiden die tese nog moeten doen,komt goed Maar t is een slopende dag maar je weet wel waar je aan toe bent Heeft iemand hier toevallig al een hsg gehad Ik mocht kiezen of voordat we beginnen of na 6 of meer iui-d pogingen Je kan t maar gehad hebben vind ik Er zaten nog 2 andere nederlandse stelletjes in wachtkamer..... liefs anna
Anna, wat balen dat er niks is gevonden!! Maar zoals je zegt, nu weet je wel waar je aan toe bent. Veel sterkte met het verwerken van deze toch wel een behoorlijke klap. Denk dat de echte klap na een paar dagen komt. Dikke knuffel!! Wendy, nee toch? Laurier, mooi filmpje! Ik heb hem op mijn hyves staan. Geweldig! Nu vraagt er nooit meer iemand wanneer we kinderen "nemen" liefs
Annaatje wat erg deze uitslag Pfff zo heftig op dat moment dat je dat te horen krijgt. Wel goed dat jullie ook al achter kid staan nu toch een beetje iets om naar uit te kijken. Al moeten jullie dit natuurlijk wel ff verwerken. Dikke knuffel meid!!!
annaatje bah wat erg deze uitslag. je had nog een beetje hoop. maar fijn dat jullie wel achter kid staan dan kunnen jullie je daarop voorbereiden. sterkte meid!!! dikke knuffel. wendy wat balen zeg!
@Annaatje; meid, wat rot! Wel fijn dat je nu vlot verder kunt, maar toch...Sterkte!! @Wendy; en nu...? Afwachten nog..? Ik duim nog steeds voor je hoor!!
Anaatje; oh men, wat een tegenslag! Ondanks dat je er wel rekening mee hield is het nog steeds wel erg rot nieuws.. laat het maar even bezinken de komende tijd... Dikke knuffel voor jullie!
annaatje...wat erg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!toch klink je redelijk nuchter op dit moment...pfff..sterkte de komende daagjes saampjes...hoe vond je man de tese zelf en daarna? lukte het in de auto zitten wel wat enzo (zijn natuurlijk bijzaken).. wendy..wat kut..maar wie weet kan het nog als je nog niet ongesteld bent..pfff..afzien.. en kiyeko..hoe wisten jullie dan dat het type B deletie was? wij hebben wel in onze gegevens nummers staan uit azoospermiefactor a, b en c...dan staat er bijv sY87....kunnen ze het aan die gegevens zien of moet ik dan nog meer op vragen?? wil namelijk zo graag dat alle info wel compleet is volgende week in DD!! liefs for all
kiyeko..zie nu pas je eerste lange bericht!!!thanks voor alle info...al die aktes e.d zijn toch alleen nodig bij kid?? en by the way...wij zaten ook bij umcg!!!hihi liefsssssss
@all we.zn dr ook redelijk nuchter onder Komt ook doordat we er samen goed over kunnen praten. Net het verband eraf gehaald en t bloed nog een beetje. Verder lacht mn man alweer dus t viel reuze mee Maar ben zo blij dat mn schoonzus schoonma zn meegeweest Want wachten in je uppie is niks De dokter zei ook dat als er wel wat wordt gevonden bij tese T ook niet altijd zeker is of de vrouw zwanger wordt Want kwaliteit is ook stuk minder. En idd eind juni is alweer snel dat we verder kunnen Onze beide ouders staan ook positief achter kid alleen verder gaan we t niemand vertellen. Ga nu mn mannetje lekker vertroetelen
@kiyeko nee zon hsg staat los van t iui-d traject Gewoon om te kijken of met baarmoeder alles goed is en met mn eileiders. Ik lees wel vaak op internet dat als je hsg hebt gedaan en of iui of op natuurlijke wijze zwanger wil worden je vruchtbaarder bent Met man gaat goed. Is lekker tv aan t kijken.
@Annaatje; fijn dat het goed gaat met je man... de mijne ziet erg tegen de tese op, maar als ie dit soort berichten hoort, stelt hem dat gerust. @Panter; ik heb ook heel erg de neiging om het filmpje op m'n hyves te zetten. Gewoon om begrip te krijgen. Heb je er helemaal geen vervelende reacties op gehad toen je het erop zette? En wist iedereen het al voor je het erop zette? Vind het zelf ook nog wel een beetje eng namelijk...bang voor vervelende reacties..
@sweet lily Tese valt reuze mee zegt mn man T scheelt ook denk omdat hij net als jouw man kleine testikels heeft Dan doet t minder pijn zei de uroloog Wij gaan zo lekker ff paar dagen weg boeken in juni Ff samen dr tussenuit voordat we weer verder gaan Ik geloof dat t zkh in gent 2 weken dicht is in juli..ivm gentse feesten De dokter gaf ook aan dat als je eisprong hebt je kan smse en dan kan je er de volgende dag,ook in t weekend begreep ik erheen. Ben wel benieuwd hoe ik dit met mn werk ga regelen Ben al wel begonnen met mn goede voornemen,gezonder gaan eten
@anna, wat balen dat er niets gevonden is! Dikke knuffel voor jullie en hopelijk knapt je man snel op! Wel super dat jullie zo snel kunnen starten! En jullie gaan er knap mee om! Ik heb ook een HSG gehad vlak voor de 1e iui-d, ik heb er weinig last van gehad. Of het er mee te maken heeft weet ik niet maar ik was wel meteen zwanger van ons meisje. @Girl hoe gaat het met je? Spannend de 23e de echo! @Loutje, is alles goed met jou en de kleine? @Onswonderje, ik zag dat jullie binnenkort een gesprek hebben voor een 2e wondertje kei leuk! Is dit dat met dezelfde donor? @Kipjes, mijn eerste moederdag was erg bijzonder! Ik gun dit jullie allemaal zo! Hopelijk gaat alles voorspoedig als jullie met IVF beginnen. @Wendy, hopelijk toch nog goed nieuws voor jullie morgen. Alle meiden die wachten om te starten, ik hoop dat er snel meer duidelijkheid voor jullie is zodat jullie verder kunnen in de weg naar een wondertje. Hier alles prima, ik ben weer redelijk de oude na de keizersnee en de kleine meid doet het prima. Dikke knuffel voor jullie, ik probeer alles een beetje bij te houden sorry als ik niet op iedereen reageer. XXX Liefs
@bailey wat fijn om te horen dat alles goed gaat met jullie geniet dr van. Weten jullie al wanneer/of je voor een tweede kindje gaat
bailey gaat goed met me. ja 23ste 1ste echo vraagje hoe vroeg hadden jullie bandenpijn?? ik heb een slank figuur. gisteren trok er zo'n raar gevoel rondom baarmoeder weg naar de zijkant zeg maar. hoe is het met jou kleine meid?? gaat alles goed?? hoe is het met loutje??