Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ annaatje,
    Wat kl*te meid !!! Grrrr !! Had het zo gehoopt !!
    Maar het is wel fijn om te weten waar jullie aan toe zijn. Heel veel sterkte met het verwerken van dit nieuws en ik duim dat jullie snel zwanger zijn via Kid !

Wie weet komen we elkaar nog een keer tegen daar :D

Ps: dit jaar hebben ze de planning veranderd, je kunt gewoon terecht tijdens de Gentse feestweek, het laboratorium blijft ook open !! Ze hebben dan alleen minder mensen..

@bailey,
    Wat fijn dat alles goed gaat met jullie !!

@ girl,
    Volgens mij kun je al heel vroeg bandenpijn hebben hoor.. Had mijn schoonzus ook al heel snel !

2. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    kipjes ja dat dacht ik ook, maar dacht laat ik is ff vragen.

hoe is het met jou? ik hoop heel hard voor je dat jij nu ook snel zwanger bent!!!!

3. Laloutje

Laloutje Actief lid

10 okt 2010
    140
    0
    0
    Geestelijke gezondheidszorg...
    Zuiden van het land...
    @ Ego; hier is nog alles redelijk rustig in mn buik, maar mn hoofd loopt vol!
    Ik zit nu op wd 10 en heb echt een knoop in mn maag.
    Merk dat het meeschrijven me soms ook moeilijk valt. Ik lees vaak zo een verdrietige berichtjes in het
    onderschrift, dat het me toch wel erg onzeker maakt....

Dus meiden, kom maar op met goede berichten!!

4. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @Anna, we denken eraan om rond haar 1e verjaardag voor een 2e te gaan.
    We moeten sowieso een half jaar tot een jaar wachten ivm de keizersnee.
    fijn om te lezen dat het goed gaat met je man!

@Girl, ik had ook al vlug "last" van bandenpijn. Volgens mijn VK kwam dit door mijn sterke buikspieren, ze dacht dat ik heel veel aan sport deed. Haha nog nooit van mijn leven gesport :)

Met ons meisje is alles goed, ze groeit als kool en wij voelen ons echt een gezin ze hoort er helemaal bij

@Kipjes, hebben jullie nu dat jullie voor IVF gaan ook een andere donor?

@All, wij zijn gezegend met ons mooie meisje maar er is iets wat mij toch wel bezig houd:

We hebben nog 5 rietjes over van deze donor, in Gent hebben ze ons verteld dat het niet zeker is dat als we voor een tweede wonder willen gaan ze nog aan meer rietjes van deze donor kunnen komen.

Ik weet niet of we een andere donor willen, mocht het niet lukken met deze 5 rietjes.
    Hoe denken jullie hierover?

XXX Liefs

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @EGO, ik heb nu echt een opgeblzen buik gevoel.. geen idee of dit mijn ongi is?

6. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ girl,
    Met mij gaat het goed hoor ! Ik geniet lekker even van onze 'pauze'. En doe lekker van alles wat niet meer kan als ik zwanger ben :D hihi

Vanaf 15 juli gaan we er weer helemaal voor !!

@ bailey.
    Dat is inderdaad een lastige keuze. Als ik in jouw situatie zou zitten dan zou ik het proberen met de 5 rietjes die over zijn. Ik persoonlijk zou geen kindjes willen van verschillende donoren....
    Hoe denkt baileyman erover ?

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bailey heb je ff gepb't

Ik zou idd ook voor dezelfde donor gaan en geen andere.
    Heb je in pb wat toelichting gegeven ;)

Kipjes joehoe 15 juli starten op naar een beeeeeeeeeeeb:D
    En deze keer moet het lukken heh.

xxx

8. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @kipjes, ik wil ook het liefste geen andere donor. Dat voelt heel vreemd als ik er aan denk. Zowiezo eerst deze 5 gebruiken, en ik ga voordat we beginnen meteen vragen of ze nog meer rietjes hebben van deze donor.

Baileyman wist niet goed wat hij moest zeggen toen ik erover begon, hij ging er over denken. Ik zal het laten weten zodra ik weet hoe hij erover denkt.

Sorry meiden ik mag niet klagen, maar dit schoot ineens door mijn hoofd vannacht.

XXX Liefs

9. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @ons wondertje, bedankt voor je PB je hebt er een terug.

XXX Liefs

10. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Bailey, 5 rietjes is natuurlijk wel veel! Wij hebben ons laatste rietje laten vernietigen. Dat was echt heel moeilijk hoor maar de kans dat ik zwanger zou raken met dat ene rietje was zo klein en kostte zoveel... wij weten ook nog niet 100% zeker of we nog voor een tweede willen gaan, eerst maar eens kijken hoe het met deze kleine meid gaat. Mijn buik is sinds 2 dagen ineens heel zwaar, heb het gevoel dat ik 'm vast moet houden. Indalen?!

Ik hoef in principe nog maar 1 weekje te werken en dan heb ik "verlof". Zal vast nog wel af en toe een paar uurtjes in de winkel zijn, zeker als m'n vader ongeveer over een week (eindelijk) aan de chemo gaat beginnen. Het gaat heel slecht met hem...

Sorry meiden, ik kan het allemaal niet zo goed meer bijhouden.

Wel wil ik Annaatje even een dikke knuffel geven. Je weet waarschijnlijk van voren niet of je van achteren nog leeft...

Ons Wondertje, hoe gaat het met de kleine man? Alles weer een beetje rustig?

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    lieverd dat klinkt idd als indalen:D'
    Vind het zo erg te horen van je vader:(
    Probeer toch je rust te nemen.

Het laatste roetje laten vernietigen wel heftig maar kan het begrijpen.
    Stel dat jullie straks toch nog een 2e willen kun je dan van dezelfde donor krijgen?

Met ons ventje gaat het eindelijk de goede kant op (niet te hard roepen)
    Geniet zo van hem!!!
    xxxx

12. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ bailey,
    In Gent zijn ze heel begaan met de patienten. Misschien kun je vragen of ze het laatste rietje willen bewaren voor ivf ? Stel het lukt niet met IUI dan zou je via ivf meer embryotjes kunnen krijgen en zo langer gebruik maken van dezelfde donor. Weet niet of het kan maar dat schoot door mijn hoofd .. Maar wie weet lukt het wel weer de eerste keer :D

@ loutje,
    Jeetje , jij hebt ook een heftige tijd nu pfff.. Knuffel meis !!
    Red je het allemaal nog een beetje ?

@onswondertje,
    Fijn dat het goed gaat met jullie man ! En hoop zeker dat het lukt met ivf. We hebben de bruiloft er voor moeten uitstellen dus we hebben nu wel genoeg opgeofferd , laat de beeb maar komen !! :D

wij hebben nu nog 4 rietjes , waarvan er 1 nu gebruikt gaat worden voor de eerste ivf poging.. Hoop dat we de andere 3 dan kunnen laten liggen.
    Maar vriendlief zegt wel nu al dat hij waarschijnlijk niet voor een tweede wil gaan omdat hij niet opnieuw de mmm in wil.. Hij vind het nu al zwaar genoeg allemaal.. Maar wie weet denkt hij er over een tijdje anders over..

We moeten nu ook formulieren invullen en keuzes maken wat we met de embryos willen doen als bijvoorbeeld een van ons komt te overlijden en of we de overgebleven willen laten vernietigen of afstaan aan de wetenschap.. Wat een moeilijke keus zeg pfff !! Wat hebben jullie gedaan, Girl en Onswondertje ???

13. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @bailey
    5rietjes betekend 5 iui pogingen toch
    Wij hebben hier nog niet over nagedacht
    Hoeveel pogingen had je voor je 1ste nodig

@kipjes wat fijn om te lezen dat gent dan open is
    Ik hoop ook zo dat jij ook snel zwanger bent. het iui proces is dat ook in het nieuwe gebouw,en doen de assistentes dit inbrengen of de dokter

14. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ annaatje,

Ja de IUI vind plaats in het nieuwe gebouw, op de bovenste verdieping. Het word gedaan door een arts. Wij hebben 6 van de 8 keer dezelfde arts gehad. Een oudere man met altijd een gekleurde operatiemuts op zijn hoofd , een super leuke man !! Maakt veel grapjes enzo waardoor je je snel op je gemak voelt en het allenaal niet zo emotioneel beladen is..

15. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @loutjelou bedankt meid!
    Wat vervelend om te horen dat t steeds slechter gaat met je vader.
    Nog ff volhouden en dan kun je jullie kleine meid verwelkomen!

@all wil ff zeggen dat iedereen zo lief hier is voor elkaar
    Knuf knuf

16. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    Kipjes fijn dat je ff lekker kunt genieten van alles! Kun je straks met frisse moed ertegen aan. Ik hoef er niet over na te denken over wat te doen met de Emmy,s heb niks meer over.

Bailey je hebt er nog wel veel over maargoed snap je wel. Stel je hebt er niet genoeg aan.

Loutje hou je het een beetje vol. Wel op jezelf letten he. Sterkte meid!!
    En heerlijk zeg al bijna verlof kun je het ff lekker rustig aan doen. Hopelijk slaat de chemo aan.

17. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    Annaatje daar zijn we allemaal ook voor. Elkaar steunen!! Het is moeilijk zat allemaal.

18. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ all,

Annaatje heeft gelijk ! Ik wil jullie ook bedanken voor alle lieve reacties altijd !
    Ook als je een tijdje niet meeschrijft of niet op iedereen reageert word je toch altijd weer goed opgevangen en ben je altijd welkom ..
    Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe blij ik met jullie ben en hoeveel steun ik hier vind meiden !! :D

19. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hmm man heeft pijn en weet niet of die moet zitten of liggen
    Hij was iets te positief denk ik
    Zn lekker samen tv aan t kijken in ons huispak hihi

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Anaatje, liggen is het beste. Dan komt er zo weinig mogelijk druk op het zaakje.
    je lief mag gewoon 4x2 paracetamol hoor, das om de 6 uren 2 stuks van 500mg.
    Die moet ie gewoon innemen, standaard volgens een schema. is pijnstillend maar ook ontstekingsremmend.

Wel even de komende dagen in de gaten houden hoe zijn temperatuur is. Of ie geen koorts ontwikkeld. Ik heb mijn lief 5 dagen getempt. Bij koorts gelijk het ziekenhuis bellen.

liefs

Deel Deze Pagina