meiden het roze verlies is begonnen... voor nu stoppen we even, ga ik me richten op het afvallen en even genieten van alles om me heen, is denk ik even beter. tuurlijk hou ik jullie wel in de gaten hoor!!! Ik denk dat ik rond sept weer wil starten met het traject en ik hoop dat 10 kg kwijt te zijn!
Wendy wat verdrietig dat je ongi in aantocht lijkt. Een pauze kan heerlijk zijn, heb ook een pauze gehad tussen de 2de en 3de poging. Ik hoop dat je lekker tot jezelf komt, succes met afvallen het gaat je lukken!!!!!! liefs
@ wendy, Jeetje balen meid.. Succes met afvallen, je kunt het !! hopelijk ben je snel weer een beetje opgeladen en kun je er weer tegenaan. Dikke knuffel voor jou ! @ annaatje, Vriendlief heeft er heeeeel erg veel pijn van gehad. Het is een zware ingreep omdat het een heel gevoelige plek is voor mannen. Bij mijn vriend was het ook echt tot aan zijn benen helemaal blauw. Hoop dat de pijn bij jouw mannetje snel minder wordt. Hier was ie na een week weer op de been ongeveer. Heeft echt een paar dagen platgelegen terwijl het daar absoluut geen type voor is , want kan normaal niet stilzitten haha ..
@wendy wat balen! Vind de tekst die je eronder hebt geschreven Mooi verwoord. Succes met afvallen! Ik ben sinds mn trouwen zon 7kilo in 2jaar aangekomen Bij mij mogen die er ook best af ben een echte emotie eter Ben 28jaar,1.68 en weeg denk nu 74 kilo. Voor iui zou t denk ik beter zn als k wat kilootjes kwijtraak @kipjes we liggen beide al ff in bed. Ook weleens fijn op zaterdag een keer vroeg slapen @panter hoe gaat die met jouw @ wie is de volgende voor een tese Duim duim
die tekst kwam ik tegen in een gedicht en vond het zo mooi, op hyves plaatsen is geen optie.. dus dan maar hier
@ wendy en annaatje, Ik ga ook mijn best doen in de komende weken zoveel mogelijk kilootjes kwijt te raken ( 1.65 en 67 kilo) ben zo bang dat ik ga aankomen door de hormonen en als ik dan zwanger raak ben ik bang dat die kilootjes er aan blijven.. Zie het veel in mijn omgeving .. Dat is eigenlijk iets waar ik wel tegenop zie. Weet dat je van hormonen gewoon echt flink kunt aankomen .. Brrr...
@kipjes weet jij eigenlijk zo wat donorzaad kost En of we toestemming moeten vragen aan onze zorgverzekering En hoeveel weken na intake duurt t ongeveer hoe snel ze Een match gevonden hebben Ik had al een keer antwoord van jouw gekregen ,maar kan t niet meer terugvinden,wij schrijven ook zoveel hahaha. Ik ben al vroeg wakker,maar jah ook niet gek als je op zaterdag al zo vroeg op bed ligt hahaha Ik zag gisteren dat babyboom as woensdag weer op tv komt Ga t wel weer kijken
dan kunnen we samen lijnen! welk deet gaan we volgen Ik had gister een tampon in en er zat roze aan... vooralsnog is het niet losgebarste.. ben dus officieel overtijd nu.... voor t eerst!! Ik durf nu ook geen tampon in te doen, mijn ervaring leert dat het meestal wel zo een pijn doet dat ik vanzelf doorheb wanneer t begint!
@ annaatje, Ja je moet inderdaad een aanvraag indienen bij je zorgverzekeraar om te kijken of je de behandelingen vergoed krijgt. De donorkosten krijg je niet vergoed en wij hebben voor 6 pogingen 700 euro betaald maar volgens mij is het nu duurder geworden. Je kunt het nakijken op de site van het uz .. Wij hadden de intake half april en begin juni hadden we de eerste inseminatie al dus dat ging vrij snel
Wendy, nou maak je het spannend meis!!! Ik duim! Hier alles goed meiden, heb geen nieuws. Wacht op mijn ei..en zometeen werken tot 23.15 liefs
@ wendy spannend!!! @ panter werkse zometeen @ kipjes thanks weer voor je informatie weet niet wat ik zonder jouw moet haha @ all ik heb net dit gekeken Babyboom is een vooruitblik van 24 minuten allemaal verschillende stelletjes.
@ Kipjes; ik ben ook 8 kilo bijgekomen sinds ik met de hormonen ben begonnen. Ontzettend balen @ Wendy: ik hoop zo dat het niet doorzet... Spannend pfff....
ik ben met de eerste behandeling 2,5 kilo aangekomen (vooral rond mijn buik) ben 1,77 en 67.5 kilo.. als ik die 70 er maar niet op zie staan! Tijdens de behandeling ben ik max 69 geweest. Volgens mij is het voornamelijk vocht wat je vasthoud. Wendy; spannend meid, voor het eerst officieel over tijd! wanneer mag je testen dan?
vandaag mocht ik testen.... maar niet gedaan omdat ik eigenlijk gewoon mijn ongi verwachte... Vooralsnog niks te bekennen! nu durf ik gewoon niet te testen....
<vliegt er even in>: oh annaatje: dikke knuffel; ik las net even snel over TESE uitslag......lieverd, sterkte met alles! Wendy: spannend meid, ik hoop zo dat je ongi uit blijft. Andere meiden: succes....ik ben ivm vakantie tijdje weer afwezig....
Maar je had toch alleen een beetje rose aan je tampon? Of verwissel ik je nu met iemand anders Zit nog op 2 andere forums en hou het soms niet meer zo uit elkaar Maar als ik gelijk heb dan kan het toch ook een beetje bloed zijn omdat alles nu erg goed doorbloed is?! Ik wil je geen valse hoop geven, maar hoop het wel heeeel erg voor jullie!
@iui meiden die zwanger zn/geworden Hadden jullie voordat je positief testen bloedverlies @nana bedankt meid!
@kipjes ik heb t opgezocht. 3 strootjes 500euro,6 strootjes 1000 euro.is idd duurder geworden. Heeft iemand van jullie al een hsg gehad en wat kan ik daar van verwachten @wendy heb je toch misschien nog getest of wacht je tot morgen