@all net terug van mn werk Toch blij dat ik gegaan ben Is goede afleiding met mn man hetzelfde. Vandaag had t een Klein beetje gebloed. @wendy echt niet leuk dit! probeer je gedachten te verzetten hoe moeilijk t ook is. Als ik in de buurt zou wonen dan zou ik je een knuffel komen geven! @bailey thanks voor de info. Enne niet schuldig voelen Nergens voor nodig
laurier een hele dikke knuffel voor je!!! het is erg moeilijk allemaal als je zoiets hoort. bailey ja nog een weekje!!! erg spannend wel of het hartje dan klopt. maar je mag toch best over nadenken over die 5 rietjes je had nu geluk bij de eerste keer maar dat kan zo anders zijn en dan zijn 5 rietjes weinig. snap je gevoel wel hoor!! en je mag hier alles delen.
Bailey gek is het heh. Het is ineens iets waar je bij stilstaat Girl oeeeeeeeh nog een weekje zo spannend Komt zeker goed hoor met dat knipperlichtje
Een paar dagen weinig tijd en alweer zo veel gemist. @ wendy, wat erg.... heel veel sterkte en ik hoop dat je wat afstand kan krijgen om op te tanken. @ anna, net pas gelezen dat de TESE helaas negatief was... wat een teleurstelling is dat toch. Ik herinner me nog goed dat ik bijna 2 weken erna heel veel gehuild heb. Goed dat jullie veel erover praten, dat heeft bij mij/ons enorm geholpen. @ girl, wat leuk - nog maar een week tot de echo! Ik duim dat jullie het hartje mooi kunnen zien kloppen. @ draaiende duimen voor Laloutje, hoe is het met je? Ik heb een paar spannende dagen achter de rug, 2 dagen wat bruin bloedverlies gehad. Niet veel, maar toch genoeg om ervan te schrikken. Als het vandaag nog niet over is wordt nog een echo gemaakt om te kijken of alles goed is met de kleine.... pffffft ik hoop zooo dat alles goed is. Groetjes & sorry aan iedereen waar ik vergeten ben persoonlijk op te reageren, zal proberen het beter bij te houden.
Anna het zou best kunnen net als bij mij toen , dat het het oude bloed is wat achter de placenta zat van het innestelen. Heel veel succes! xx
Iluna wat schrikken zeg dat je ineens bloed had. Hopelijk blijft alles goed!! Hier niks te melden,.. liefs
@iluna thanks.klinkt gek maar ik ben opgelucht dat we weten waar we aan toe zn en ook dat we gelijk verder kunne met kid Wij vinden gezondheid van beide ook belangrijk en zn blij dat donorzaad bestaat. Wel ff schrikke als je bloed zitz
@ Iluna; is inderdaad even schrikken zeg. Hopelijk is alles goed! @ All: Negatief getest :'( Ik heb wel lichte urine gebruikt (veel bekertjes water) gedronken, omdat ik 't niet kon ophouden voordat manlief thuis was. Dus morgenvroeg nog maar een test met ochtendurine.................. Klote....
iluna bah dat is schrikken zeg. hopelijk is het snel over en is er niks met de kleine aan de hand. laloutje he bah wat balen zeg. hele dikke knuffel meid!! wanneer is je officiele testdag??
Vandaag officiële testdag... Weer negatief.... ben gestopt met de bollen... nu wachten op de menstruatie...
Och nee Loutje, wat jammer heel veel sterkte om hier weer over heen te komen. En bedankt meiden voor de bemoedigende woorden. Hier geen nieuw bloed meer, volgens de VK komt dit idd vaker voor dat wat oud bloed vrij komt. Als het niet terugkomt ook geen reden voor zorg of nog een echo. Iedereen succes met intakes, onderzoeken, eitjes, zwanger raken en anders ook gewoon een fijne dag!
DD gemaild en kreeg een mail terug dat ik kan stoppen met de utrogestan en moet afwachten of de menstruatie op gang komt. Als dit niet gebeurt contact opnemen met hun. Nu hoor ik ook een ander forum dat ze daar de bollen door moeten nemen, zolang er geen menstruatie is! Hoe gaat dit bij jullie???
@laloutje zucht zucht. Balen meid @all man is nog thuis. Kan sinds vandaag weer beetje op een stoel zxxx7 itte met een kussentje Klopt t dat je na tese 4 weken niet mag sporten Vanavond ga ik babyboom kijken. Geloof dat ze vanavond 2 vrouwen laten zien die iui krijgen ook met donorzaad
Onswonder: spannend, voor een 2e! Hier kriebelde het na 2,5e week alweer haha. Maar we wachten tot ze minstens een jaar is. Wij mogen maar 2 kindjes krijgen via de kliniek namelijk. @loutje: sterkte met je vader. Hoop dat je toch van je zwangerschap kunt genieten. Mijn buik voelde niet anders na het indalen. @girl: zijn idd je banden die oprekken. @bailey: ik denk dat je pas weet wat je wilt als je voor die keuze staat. Ik zou er je hoofd nu dus nog niet over breken. @alle dames: sterkte met alles! Dikke knuffel voor iedereen
laloutje balen dat het echt over is nu. hele dikke knuffel!! hopen dat de ongi snel komt dat je verder kunt. als test nega is dan kun je stoppen ja want je ongi kan dus enkele dagen nog wegblijven, anders blijft het nog langer weg als je door zou gaan. maar soms komt je ongi door de bollen heen( heb ik 1 keer gehad) dreamer ja denk het ook wel ja. gebeurt veel met je lichaam.
laloutje...wat klot'n zeg......had het zo gehoopt voor jullie...hopen op een wonder dat je toch niet gaat menstrueren en je toch alsnog zwanger bent..of is dat nog kutter als je het nu al bijna zeker weet??sterkte hoor!!! iluna..fijn dat er niks aan de hand is..voel je je nu ook gerustgesteld?? voor alle andere meiden...persoonlijke reactie komt nog hoor...nu niet zoveel puf... zo douchen en dan morgenochtend om half 8 in de auto naar DD voor intake en daarna intake in mulheim...ohoh wat spannend....hopen op eindelijk es een keer wat positief nieuws... liefs