@ de meiden die in UZ Gent lopen. Even een vraagje. Bij de iui behandelingen zijn we in het begin bij de onthaal kassa geweest om in te schrijven en te laten zien dat we de kosten vergoed krijgen van de verzekeraar. Echter hebben we alle rekeningen zelf thuis gekregen en moeten voorschieten en declareren.. niet echt handig dus.. Nu gaan we met ivf beginnen en worden de kosten een beetje te hoog om voor te schieten.. Vraag me nu af of we iets verkeerd doen.. Moeten we soms bij ieder bezoek naar de onthaal ?? en laten zien dat we toestemming hebben ofzo? hoe is het bij jullie geregeld want snap er ff niks meer van
@kipjes voor iu moeten wij nog cz gaan bellen hoe en wat Als ik hsg krijg en daarna ook dat intake gesprek voor kid dan hoefde ik m niet te melden bij dr onthaalkassa zei dr dokterassistente Klopt dat? Als ik meer weet dan hoor je t van mij @all zo ff werke tot half 2 en dan samen lekker weekend Ben dr wel aan toe
liev veel succes vandaag met het intake gesprek loutje hoe gaat het met jou?? en je vader??? hou je het nog een beetje vol??
meiden bedankt allemaal...zo fijn zijn jullie wij s[pringen nu in de auto!!! jullie horen wel wat ze ons gaan zeggen vandaag...hopelijk eindelijk es een keertje een beetje positief nieuws.. manliev wil ook geen zaaddonor..dus daarom MOET er gewoon wat gevonden worden en hopelijk is de tese snel!!! liefs!!!!!!!!!!!
Liev, succes vandaag! Annaatje, fijn weekend alvast! Loutje, hoe gaat het met je meis. Girl, geloof je het al? Liefs!
Lieve meiden; wij nemen even pauze... Na 3 icsi's in een half jaar, zijn we de teleurstellingen even zat. Over 4 weken op vakantie en daarna even genieten van de festivals en feestjes. Ik schrijf wat minder mee, omdat ik even rust wil. Maar ik lees wel mee en denk aan jullie. Dat onze wensen snel vervuld mogen worden... Liefs xxx
Moeilijke keus lijkt me Laloutje. Ik hoop dat de rust jullie goed doet! Geniet maar lekker van de voorbereidingen voor de vakantie en van de vakantie zelf natuurlijk. Liefs
Laloutje, meis ik hoop dat jullie de rust even weer vinden. Het is ook ontzettend zwaar wat jullie hebben gedaan. En de teleurstellingen, meis wat erg voor jullie zeg dat het nu weer niet gelukt is. Ik wens jullie heel veel sterkte, en ook vooral heel veel plezier op de festivals en feestjes. Als jullie er weer klaar voor zijn begint de mmm wel weer. Dikke knuffel en veel sterkte! liefs
@laloutje geef t een plaatsje meid en geniet even saampjes. Kan me voorstellen dat jullie een heftig half jaar achter de rug hebben Tot gauw weer hier. Liefs anna @ lieve hoe is t gegaan vandaag @dreamer ohh zo fijn. Had om half 2 al lekker weekend en lig heerlijk Op de bank met een goed boek maar ik blijf aan jullie denken @all mn man wil dinsdag weer gaan werken. Gaat vh weekend weer auto rijden. T heeft een paar keer nog nagebloed. Hij zegt ook dat t niet echt pijnlijk was maar meer een ongemak.
dreamer denk dat dat maandag wat meer komt. hoe is het met jou?? laloutje doe lekker rustig aan en ga lekker ff genieten. dat kun je nu wel gebruiken. panter zie dat jou ei eraan zit te komen?? spannend duim dat het nu goed gaat komen. lieve hoe ging het?? annaatje dus het herstel verloopt goed?? dat is fijn.
Liev, hoe gaat het? heb veel aan jullie gedacht vandaag. Girl, hoe is het met jou? Het blijde nieuws al wat verwerkt? De echo staat bijna voor de deur! wat leuk zeg!! Hier gestart met ovutesten. Doe het nog maar 1x per dag hoor. Heb steeds op avond mijn ei, en dan de dag erna inseminatie. Maar heb de laatste 2 pogingen mijn ei pas de dag ná de inseminatie gehad. Dat weet ik doordat mijn LF altijd ( al 4 jaar) precies 14 dagen is. En de afgelopen 2 cycli dus ineens 15 dagen na IUI ongi werd. Ik denk dat ik te vroeg ben, heb soms ook wel 3 dagen een positieve ovutest. Na ja, scheelt ook wat geld nou? Maar ik denk dat als ik mijn ei verwacht ik toch wel 2x daags ga testen...kan mezelf dan vast niet bedwingen. liefs
Panter kun je niet vragen dat ze een echo doen en je dan pregnyl laten zetten? Dan zijn ze zeker ervan wanneer je ei is zeker aangezien jij zegt soms 3 dagen een posi ovutest te hebben.
Ons wondertje, dat willen ze niet doen. Ze doen geen echo's, en pregnyl al helemaal niet aangezien ik een goede cyclus heb. Wie weet word de 2de serie van 6 behandelingen wel anders hoor. Ik moet de dag na de eerste positieve ovutest komen voor inseminatie. Dan staan we in 10 minuten weer buiten. Volgens de gyn spring tje ei binnen 48 uur na de 1ste positieve ovutest maar ik twiijfel zo omdat ik een megalange piek heb Nou ja we wachte af! liefs
"lautjelou, geniet ( net als ik) lekker van je pauze meis... ik kan het niet niet zo accepteren dat ik niet spuit.. maar aan de andere kant geniet ik wel even iets meer van het leven!