Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    panter ik had dat ook dat ik toen de iui te vroeg kreeg. kwam erachter dat me ei pas sprong echt de volgende dag en dan ook nog niet eens s'ochtends ofzo want met een echo voor de iui zat ie er gewoon nog.

ja bijna de echo wordt wel spannend u hoor. ja heb het nu wel een beetje verwerkt jah maar denk als ik echo heb gehad dat het dan nog iets meer zal zijn dan zie je wat er zit he.

kun je niet voorleggen bij gyn dat je dus 2 keer al te vroeg was met iui dat wat ons wondertje zegt echo en pregnyl??? zou zo jammer zijn als je weet weer te vroeg te zijn. en anders dan zeker bij de volgende 6??

2. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden, sorry dat ik even inbreek in dit topic ;)

Ik heb ook een goede, erg regelmatige cyclus. Toch heb ik een Pregnylspuit gekregen om mijn eisprong precies te reguleren. Volgens de gyn is dat procedure.

Ze deden bij mij ook geen echo. Dat wilde niet alles zeggen volgens de gyn. Je kan immers niet zien wanneer een eitje is gesprongen als het er niet meer zit. (Ik was bang dat ze de behandeling te laat zouden doen. )
    Ik heb van anderen gehoord dat ze bij hun bloed hadden geprikt om te kijken of er een ovulatie was geweest. Zouden ze dat ook niet willen doen?

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Girl wat spannend zeg!!!

Panter sorry maar wat een kl*te zh!!( kliniek)
    Ons zh doet dit standaard omdat ze het echt goed willen plannen.
    Wil niet zeggen dat het nu weer direct lukt maar het was wel de 1e keer raak.

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Chocochick als ze haar op dag 11 van de cyclus lieten komen en dan de pregnyl lieten zetten dan wisten ze toch alles zeker.

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Chocochick, ze hebben al eens bloed geprikt aan het begin van het traject. Daar kwam uit dat alles goed was.
    Pregnyl willen ze niet doen, misschien de volgende 6 cycli.

Girl, ik moet net een goede gyn treffen, heb elke keer een ander. Hopelijk tref ik deze keer wel iemand die een echo wiol maken. adh daarvan krijg ik mss wel pregnyl? Nou ja we wachten af...
    Spannend de echo! Ik denk dat als je je beeb ziet en alles is goed dat je dan beter kan genieten hoor.
    Nu is het nog onwerkelijk lijkt me. Een positieve test is leuk maar je wilt weten of het goed zit.

Wendy, ik hoop dat je straks heerlijk in de relaxmodus komt. En dan daarna weer knallen!

liev???? ik heb je nog niet gelezen?? Hoe is het?

liefs

6. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    panter wel vervelend dat je steeds een andere gyn hebt. hopelijk willen ze bij deze iui wel een echo.

ja het is nu nog wel onwerkelijk als je de echo hebt gehad en het is goed ja denk dat ik dan meer kan genieten. hopelijk hebben we een goeie echo.

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113

Ik hoop ook dat jullie een goede echo krijgen!! Ik duim!!! Nog een paar dagen meis...

liefs

8. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begrijp je denk ik niet helemaal (of jij mij niet?). Haar gyn wilde haar toch nou net geen pregnyl geven?

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik begrijp je dat haar gyn dat niet wil.
    Maar omdat jij zei dat een echo volgens jouw gyn geen uitsluitsel geeft.
    Als hij op dag 11 gemaakt zou worden wel.
    Helaas heeft ze er idd niks aan.

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Panter, als jij denkt dat je eisprong elke keer een dag na de IUI is, waarom dan niet pas een dag later voor IUI gaan?
    Zij weten niet wanneer jouw ovu test voor het eerst positief is.
    Zou het gewoon zo proberen als ik jou was.
    Of proberen op de dag na je 1e posi test pas zo laat mogelijk de IUI.
    Onthou dat ingevroren zaad maar kort leeft (meningen verschillen maar max 12-24 uur)

Girl, heeeeel veel plezier met de echo!
    Dat je maar een heel mooi knipperlichtje mag zien.
    Bij mij duurde het echt heel lang voordat ik het besefte.
    Pas vanaf een week of 20 besefte ik dat ik zwanger was.
    Maar dat we straks een kindje zouden hebben kon ik niet beseffen.
    Dat onze meid er was heb ik ook echt een tijd nodig gehad om te beseffen dat het echt ons kindje was.

Liefs!

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dreamer hoe vind je het mama zijn:D?

12. Mniekie

Mniekie Actief lid

27 okt 2010
    147
    0
    16
    Brabant
    Hallo dames,

het is al weer een tijdje geleden dat ik hier heb geschreven maar ik wilde jullie even laten weten dat IUI-D 4 als resultaat een superpositieve zwangerschapstest had.

we kunnen het nog steeds niet geloven en ik denk dat het pas komt wanneer ik een echo heb gehad, want ik merk op dit moment nog niets aan mijn lichaam dus af en toe nog wel wat onzeker..

Ik hoop dat jullie droom ook heel snel in vervulling mag gaan!

liefs

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mniekie van harte gefeliciteerd!!!

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Mniekie, van harte!! Wat een goed nieuws!!

liefs

15. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @mniekie van harte gefeliciteerd
    Superrrrnieuws

16. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    mniekie gefeliciteerd meid!!!! dan lopen we bijna gelijk op:)
    onwerkelijk nog he??

dreamer dank je meid!!!!! soms nog raar dat ik zwanger ben dat ik dat kan vertellen(omgeving weet overal vanaf)
    dacht na de 2de tp echt van dit gaat niet lukken bij ons. zo ging ik over de laatste tp ook denken.

17. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Annaatje
    Ik wil je nog even een dikke Knuff geven voor de slechte uitslag
    wel fijn dat jullie er samen zo goed over kunnen praten en het eens zijn over het vervolg
    @Liev
    Sterkt vandaag !
    @Wendy
    een hele dikke knuffel voor jou dat het niet gelukt is,probeer even te genieten van je pauze en dan vol goede moed verder
    Hoe lang gaan jullie pauze nemen?
    @Laloutje
    Ook voor jou een dikke knuffel,ook even rust nemen en genieten van je vakantie!
    @Girl
    O spannend maandag de echo,komt helemaal goed en jullie zien vast een mooi kloppend hartje!
    @Panter
    Ook alweer bijna voor een iui
    Ik hoop en duim keihard mee dat het dit x gaat lukken
    en ik liep ook in arnhem en ik heb bij mijn zoontje toen na de zoveelste teleurstelling ook gevraagd of ze een echo wilden doen,omdat het voor mijn gevoel steeds niet klopte
    en dat hebben ze wel gedaan,dus gewoon vragen en je onrust uitspreken meis,het is jullie wens en jullie betalen er ook voor !!
    @Dreamer
    O herken zo wat jij schrijft over het zwanger zijn en het besef
    Heeft bij mij ook nog best lang geduurd voor ik echt het moedergevoel had,was in de zwangerschap steeds bang dat het mis zou gaan,toen het einde kwam dacht ik dat het kindje wel zou overlijden vlak voor de bevalling ,toen hij er eenmaal was was ik steeds bang dat hij dood zou gaan ,echt stond wel 6 x op nacht te luisteren of hij nog ademde ,pfff
    Geniet van deze zwangerschap toch wel meer nu al

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Mniekie: gefeliiiiii!
    Geniet er maar van.

@Egbimi: dat had ik weer niet.
    Ik heb echt op en top genoten van de zwangerschap, ondanks alle problemen.
    Gelukkig kan je nu wel meer genieten!

@onswonder: het is erg druk (huilbaby met zware reflux en kma)
    Maar we genieten volop van haar.
    Na de bevalling durfde ik geen 2e aan (door de hellp)
    Maar na 2,5e week begonnen mn eierstokken alweer keihard te rammelen ;)
    Aangezien wij maar 2 kindjes mogen krijgen via de kliniek wachten we nog wel tot ze zeker een jaar is.

Liefs!

19. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mniekie van harte gefeliciteerd - wat mooi!

Girl, heb je het hartje goed kunnen zien? :)

Ik had gister weer wat bloedverlies, en 's avonds flink buikpijn. Dus mocht ik vandaag bij de VK langskomen en hebben ze een echo gemaakt. Het kleintje maakt het goed, geen oorzaak gevonden, het zal wel de bmm zijn. Ben erg opgelucht, ik dacht gisteren even dat het misging....

20. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    iluna ik heb maandag de eerste echo. jij bent de 12 weken gepasseerd.
    gelukkig was er niks aan de hand met de kleine.wel fijn dat je gelijk mocht komen.

egbimi dat hopen we ook hoor.

Deel Deze Pagina