@kipje. het nooit leuk als je al zolang wacht zo hadden wij ook we dachten 1ste keer lukt niet vaak. je hebt pas nu echte kansen en nog nooit eerder gehad.(alleen wist je dat toen nog niet) nou hopen dat de 2de keer wel lukt ik zit nog te wachten of het gelukt is met de 2de iui-d
@ bailey, ik bel altijd het algeme nummer van de afdeling. daar kun je alles doorgeven en zij zetten het in je dossier. het nummer van de consulente is alleen voor het medisch akkoord zeg maar... en ze schijnen dus een sms nummer te hebben om je ongi en je positieve ovutesten door te geven. zal er volgende keer wel om vragen als we daar zijn.
Dreamer nee het is alweer allemaal weg hoor! Alleen mijn darmenbuik word steeds boller en het begint zichtbaar te worden voor anderen. Op het werk wil ik het alleen nog niet zeggen mmmmm
heey elif ja ik hoop het ook. bij jou gaat het ook de goeie kant op zeg!!! mooi hoor. kun je al een beetje genieten?? nu het steeds goed is allemaal??
@girl hoe gaat het?? Wat zegt je gevoel? @dreamer hoe gaat het bij jou?? @elif nog 3 dagen tot de volgende echo spannend! Hoe voel je je verder? @kipjes wanneer verwacht je je eitje? @all hier nog 2 daagjes... Poeh ik hoop dat het echt maar 1 maand duurt voordat ze een match gevonden hebben. Nu het bijna zo ver is zien we het niet zitten om nog een maand tot augustus te wachten. Ik heb als het goed is na deze cyclus, mijn eitje rond 27 juli dus dat zou moeten lukken... Durf er niet op te hopen maar doe het stiekem toch erg he? XXX Liefs
@ bailey, ik verwacht mijn eisprong ongeveer rond 1 juli. zou mooi uitkomen want ik heb dan een lang weekend vrij ik ga voor jullie duimen dat het snel gaat ! ligt er ook aan of er een match is in belgie of in denemarken. zo ging het bij ons : 29 april akkoord gekregen van consulente. , ongeveer 9 mei de brief gehad met de rekening van donorkosten, meteen betaald. na betaling geven ze de donorbank ( bij ons in denemarken) opdracht om de strootjes op te sturen. je zou dan een mailtje moeten krijgen op het moment dat het in het uz gearriveerd is. bij ons niet helemaal goedgegaan met mailen, maar op 26 mei was het binnen en konden we beginnen met de eerste iui.. dus ik duim dat jullie net zoveel mazzel hebben en het snel binnen is
@kipjes, dat zou zeker mooi uitkomen een lang weekend vrij. Bedankt voor de uitleg. Ik hoop dat het bij ons ook zo snel gaat, en dat er nog genoeg tijd is voor de HSG want die wilde ze vlak voor de 1e iui doen. We wachten (on)geduldig af.... @girl, ik duim voor jullie meid! XXX Liefs
@ Bailey, Nog 1 dagje !! morgen is het zover ! Hoe laat mag je bellen, of belt ze jou ? Morgen voor ons ook een mooie dag Kan niet wachten !!Op naar morgen !!!!
@kipjes, ik mag morgen bellen om 16:30 vind het nu wel heeeeel spannend worden!! Ik laat zo snel mogelijk iets weten hier. Jullie alvast proficiat voor morgen! Gaan jullie iets leuks doen?? XXX Liefs
@kipjes & bailey Vergeet niet dat het een Belgisch telefoonnummer is. Daar zijn het geen 06-nummers, maar beginnen (bijvoorbeeld) met 047. Zit die er misschien eentje bij? Groetjes, Charly
Voor die dames die op mijn topic "TESE mislukt..." hadden gereageerd: De uitslag van de operatie was gelukkig goed. Er is niets aan de hand, alhoewel...... Ik heb nu het stempel "niet-obstructieve zoöspermie" op m'n voorhoofd staan. We hebben inmiddels van onze huisarts, gyneacoloog en het Radboud een verwijsbrief gekregen voor Gent. Op 10 augustus hebben we daar ons eerste gesprek. We hadden eigenlijk gehoopt dat het voor onze vakantie nog zou lukken, maar helaas... Nu hebben we in ieder geval iets om naar uit te kijken! CAN'T WAIT... Groetjes, Charles
charly ik hoop het voor je!! Hier ook non obstructieve azoöspermie. edit las in het ander topic dat het daar niet gelukt was sorry groetjes Elif Bailey wauw ik ben zooooooo benieuwd hihi
@charly bedankt voor de tip!! Ik zal het eens na vragen dat telefoonnummer. Spannend voor jullie 10 augustus, na die tijd verloopt alles wel sneller hoor. Teminste in ons geval en bij kipjes ook. Gelukkig dat de uitslag in zo verre goed was dat er geen kwaadaardige cellen gevonden zijn! @kipjes, heel veel plezier vanavond geniet er lekker van! @elif, wow 9 weken meid!!! Morgen de 2e echo! @all, vandaag is de dag jongens/meiden. Maar ik moet eerst nog even gaan slapen, heb nachtdienst en om 16:30 komt mijn vriend me wakker maken en dan hang ik meteen aan de telefoon!! XXXX Liefs en tot straks