Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    hallo allemaal!!

iluna..gelukkig is alles goed...pfff...ben je weer helemaal gerustgesteld?

panter..jij binnenkort weer nieuwe poging???wat lastig als je dan niet precies weet hoe het met je eisprong zit en of de inseminatie dan wel op het goede moment is..hoop dikke mik deze keer..half jaar is gemiddeld met iui-d toch??? joehoee..hope so..

laloutje..sterkte hoor..wat klote dat jullie weer teleurgesteld zijn bij deze poging..had zo gehoopt voor jullie..hopelijk ga je je snel weer wat beter voelen..zet em op!!!

girl86..spannend maandag de eerste echo!!

mnieke gefeliciteerd...echt fijn om te horen..geeft weer hoop!!

egbimi..hoever ben je in je zwangerschap nu?en fijn dat je al meer geniet dan tijdens de eerste zw!en dat angstige kan ik me erg goed voorstellen..zou ook echt bij mij passen..hoop van niet natuurlijk ;)

dreamer83..waarom mogen jullie maar 2 kindjes van de kliniek??

pfff..hier vandaag watten in mn hoofd zo voelt het na gister in DD. hele fijne arts vond ik dr. S en ook in mulheim fijne arts...dokter scholtes had ons alleen TEVEEL hoop gegeven voor tese, namelijk 60-80% kans dat er iets gevonden zou worden...terwijl daarna de arts in mulheim zei dat het 50% kans is wel of geen zaaf omdat manliev heel veel verkalking in de testis heeft...verder alles bloedwaardes en azoospermiefactoren goed...toen was dat toch weer een beetje een domper...en voel me nu toch negatief..bang dat er niks gevonden gaat worden..eind juni of begin juli kan de tese plaats vinden...dan eindelijk duidelijk maar oo wat ben ik bang dat dan misschien alle hoop weg is voor ons..

heeft een van jullie mannen ook veel verkalking in de testis??? en was er toen wel of geen zaad gevonden??? en hoeveel kans hadden jullie en wat was de daadwerkelijke uitkomst na tese?? ben heel benieuwd..

super fijn dat jullie zo meeleven..
    ik ga even uitrusten..net terug van mn werk..maar wilde jullie even op de hoogte brengen!!

veel liefs liev

ps..oja..ook amh waarde geprikt..spannend

2. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Lief dat jullie vragen hoe het gaat... zwaar klote! Er zijn ook uitzaaiingen in de botten gevonden. Hij gaat ontzettend hard achteruit. A.s. maandag krijgt hij een bestraling op z'n rug en we hopen eind volgende week eindelijk met de chemo te kunnen beginnen.

Met de zwangerschap gaat het gelukkig wel goed. Doe m'n best om er zoveel mogelijk van te genieten maar dat valt niet altijd mee...

Sorry dat ik verder niet op jullie reageer, dat komt binnenkort wel weer een keer, goed?!

xxx Loutjelou

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Dames,

Hier ineens iets raars....vandaag ineens een positieve ovutest.
    Op dag 16....
    Nu heb ik vandaag vergeten het ZH te bellen om mn dossier klaar te laten leggen maar verwachtte mn ei ook nog niet...
    Zouden ze boos worden denken jullie? Nou ja ik leg de situatie wel uit...

liefs

4. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vraagje wat is ahm..
    Ken ik niet. Mij is eigenlijk nooit iets verteld over mn schildklier.weet alleen dat mn progesteron 40,5 was en dat betekend in ieder geval dat ik toen een eisprong heb gehad.
    Wat moet je progesteron eigenlijk zn....

Fijne avond meiden,vd week reageer k weer ff wat meer
    Had een dipdagje vandaag

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kiteko, volgens mij heb je met een te hoge schildklierwaarde meer kans op miskramen.
    Maar zeker weten doe ik het niet.

Liev, wat jammer dat jullie te hoog waren voorgelicht wat betreft de kansen op zaad. Mss is de donkter in dd wel gewoon wat voorzichtiger?

Anaatje, dikke knuffel meis. Is de man met de hamer gekomen?

liefs

6. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    kiyeko fijn dat je alles te weten bent gekomen. is alleen mar goed dat hij alles inorde wil hebben dan kun je niet achteraf zeggen waarom hebben ze er niks aan gedaan.

liev wel jammer ja dat ze jullie eerst hoger schatten kwa vinden van zaad. ik kan niks zeggen over tese bij ons kon die helemaal niet gedaan worden.

panter dat is dan lekker snel zeg!!! had ik de laatste keer ook voor de tp verwachte een lange cyclus en ineens dag 12 al een groot ei. was een week eerder dan verwacht. maar wel goed zeg gewoon ff uitleggen ze zullen het wel snappen hoor. en wanneer krijg je de iui??
    ik duim al heel hard voor je!!!

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Panter: gewoon bellen!
    Bij mij liep ook alles heel vaag, ei eerder dan verwacht en moeilijk te vinden met ovu testen enz.
    Ze houden altijd rekening met dat soort situaties.

@Kiyeko: ik heb veel verstand van schildklierwaardes, dus voor vragen mag je me altijd pb-en.
    Heb zelf een schildklierziekte.
    Wel fijn dat jullie snel mogen starten!

@(hmm kan niet teruglezen en weet alle namen niet uit mn hoofd) degene die bloed verloren was: gelukkig dat alles toch goed was!

@Girl: nog 2 nachtjes slapennnnnnnn.

@Degene die vroeg waarom we maar 2 kindjes mogen krijgen: omdat een donor maar 25 kinderen mag verwekken en het donorzaad in NL erg schaars is.

@Loutje: jeetje wat erg meis.
    Ik hoop dat alle behandelingen goed aanslaan en die rotziekte overwonnen wordt.
    Dikke knuffel!

Liefs!

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Loutje wat afschuwelijk:(
    Een heeeeeeeeeele dikke knuffel meid ik ben er sprakeloos van:(

9. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    dreamer ja het komt dichterbij!!! :)
    had je graag meer dan 2 kindjes willen hebben dan?? of wou je zelf al voor 2??

loutje had ook al in andere topic gereageerd. heel veel sterkte meid!!!!

10. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kipjes vraagje
    wij krijgen net een rekening van gent van 250,00
    Staat bij tese labokosten
    Weet jij of iemand anders hier of je die ook vergoed krijgt

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Loutje, veel sterkte meis. wat een rotbericht...

Dreamer, ons hebben ze niet verteld dat we niet meer dan 2 kinderen mochten krijgen.
    Maar mss is dat per ZH anders?

Hier is alles goed verlopen. Had de aardige arts weer van de 4de poging. Die was wel verbaast over mijn ei en vroeg wat ik anders had gedaan dan anders. Nou niks, alleen de etos tabletten geslikt. Mss dat het daarvan komt? Hij kon dat niet ontkennen, maar mocht het eigenlijk ook niet bevestigen. Maar zei hij, als dat het enige is wat je anders hebt gedaan dan zou het heel goed kunnen.

Na jaaa. Ik blijf ze slikken haha!

liefs

12. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Dreamer, helaas kunnen ze het niet meer overwinnen. Het wordt puur rekken.... we hopen dat de pijn door de bestraling en de chemo wat minder wordt en hij zich misschien weer iets beter gaat voelen.

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Anaatje, ik zou die rekening gewoon opsturen naar je verzekering.
    W.s betalen ze het wel. Ze hebben bij ons alles betaald..heb zelf niks hoeven betalen maar dat was in NL

liefs

14. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Dreamer
    O wel fijn dat je dat niet had,want pfff dat was echt niet leuk
    Maar moet ook zeggen dat een vriendin van me 9 weken verder was en die kreeg met de 20 weken echo te horen dat het hartje niet meer klopte,tja toen werd het bij mij alleen maar erger
    Kan me heel goed voorstellen dat het pittig is een huilbaby
    Onze kleine man had ook (zware) reflux,heeft medicijnen gehad tot 15/16 maanden en ze kwamen er pas achter met 6 maanden
    Dus de 1e 6 maanden was het echt veel en vaak huilen,zo sneu
    Ik hoop dat het met jullie meisje snel beter gaat !
    Welke medicijnen heeft julli meisje?
    @Iluna
    O kan me indenken dat je daar angstig voor was,gelukkgi bleek met de echo alles goed te zijn met de kleine !
    @Liev
    Ik ben maandag 11 weken zwanger!
    O nou dat hoop ik ook niet voor je,echt je maakt jezelf gek dan
    Wij hebben geen ervaring met verkalkte testikes ,maar tegen ons zeiden de urologen dat iedereen 50/50% heeft en dat ze na bloedonderzoeken meer kunnen zeggen over % (inhibine B)
    Wij hebben uiteindelijk besloten om geen TESE te doen,kans was klein dat ze iets zouden vinden
    @Loutje
    O meis wat lijkt me dat ontzettend zwaar voor jullie,ik denk aan je meis
    en hoop met je mee dat je vader volgende week met de chemo kan beginnen en dat die nog iets voor je vader kan doen ,hele dikke knuff
    @Kiyeko
    Wat fijn dat jullie er zo n goed gevoel bij hebben en dat jullie eind juni mogen beginnen
    Spannend allemaal weer he
    Hier moesten we in het ZKH gelijk bij het formulier een foto meesturen
    @Panter
    Nee hoor,heb ik ook wel eens gehad dat het in het weekend kwam en ze niks klaar hadden gelegd
    Succes en ik duim weer superhard voor je
    @Anaatje
    Dikke knuff meis
    AMH waarde is om te zien hoe het er met je eierstokken voor staat
    Bij mij was die 1,4 en dat was laag en ik heb dus verouderde eierstokken volgens de uitslag

15. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    panter zoals ik lees heb je vandaag je iui gehad?? duim voor je!!!!
    dus toch alles goed gekomen. erg fijn!!!!

egbimi hoe gaat het met jou?? verloopt alles een beetje goed??

16. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ annaatje,
    Ik denk dat je de kosten wel vergoed krijgt , zou de rekening opsturen. Weet het niet zeker omdat wij de Tese in nederland hebben gedaan.

@loutje,
    Verschrikkelijk meid :( Heel veel sterkte toegewenst voor jou en je familie.. Knuff en ook ik denk aan je !

@girl
    Bijna de echo he ,spannend hoor !!

@ panter,
    IUI weer gehad , terug op de wachtbank :D
    Bij ons wilden ze de eerste 6 maanden ook geen hormonen geven enzo hoor. Als je jong en gezond bent willen ze daar zo lang mogelijk mee wachten , en dat is op zich niet zo heel erg.. Ik duim voor je dat het deze ronde raak is !

@ all,
    Even aan het nadenken hoe ik het volgende op moet lossen:
    Moeten op 15 juli naar het ziekenhuis, op een vrijdag.. En we gaan erna naar een hotel waar we al een tijd geleden hebben geboekt.. Nu moet ik hormonen gaan prikken en die moet ik dus ergens vandaan halen.. Echter is het dan weekend !!?? Volgens mij starten we 2 dagen later met prikken maar dan is het zondag.. En weet ook niet of de apotheek alles op voorraad heeft.

Iemand tips ?

17. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    kipjes krijg je de recepten niet eerder?? dat je ze al kunt ophalen?? ik had alles al in huis. want sommige dingen zullen ze soms moeten bestellen. en anders ff optijd hun bellen of ze de recepten willen faxen naar een apotheek bij jou in de buurt deed dd ook wel voor ons.

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kipjes, ik zou idd bellen om de recepten van te voren te halen. Ruim van te voren want niet alle apotheken hebben er veel van op voorraad.

dames even een vraagje, ik word er onzeker van.
    Vrijdagavond een positieve ovutest, onverwacht dus smorgens niet getest.
    Zaterdagochtend een pos ovutest, zaterdag om 11.20 de KID
    Zondagmorgen een negatieve ovutest.

Is de KID dan wel goed getimed? Heb ik gisteren dan echt mn ei gehad, want had vanmorgen ook no veel cervixslijm...
    Ben ik niet te vroeg geweest?

liefs

19. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    panter ik durf geen antwoord te geven erop want ik had altijd maar 1 malig een posi ovu

20. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    Thanx meiden , ik ga maandag gelijk bellen !
    Ik kan het maar vast in huis hebben allemaal :)

@ panter,
    -n belgie doen ze het anders. Je mag niet s avonds testen. Ze gebruiken alleen de test van in de ochtend. Ik had vaak 's avonds een positest en dan 's ochtends ook nog , en de dag na de positest in de ochtend hadden we de IUI. Maar ja zoals je ziet heeft dat geen resultaat opgeleverd haha :D

Deel Deze Pagina