Muppet, 25 follikels!!! Jeetje meid!! Het is dus echt zo, in mei leggen..... Hier nog niks geen gevoelens...ik durf niks te denken. Alwel wat gezwollen boobs maar verder nergens last van...alleen een hele hoge temp. Maar aangezien ik 2 jaar niet heb getempt kan ik het niet vergelijken. Ik zal eens kijken of ik mijn kaart kan invoegen..wat denken jullie? Is het normaal zo'n hoge temp 7 dagen na je ei? Heb van mezelf altijd een lage temp...zoals te zien in de dagen voor het ei.
Oeilala, ziet er goed uit Panter *duimt nog een tandje harder* Muppet, 25 follikels, wauw!! Ik duim dat er ook 25 mooie eitjes uitkomen!!
Dreamer, konden jullie geen zaad reserveren voor een evt 2de kindje? Dat kan bij ons wel, als we straks zwanger zijn dan kunnen we 6-12 rietjes reserveren. En als we dan toe zijn aan een 2de kindje hoeven we niet op de wachtlijst maar kunnen gewoonw eer bellen.
Ze kunnen (in NL iig) nooit met zekerheid zeggen of je nog zwanger mag raken van dezelfde donor ivm de wet, dus vandaar. Ze proberen wel om 2 kindjes van 1 donor te doen, maar beloven kunnen ze het niet.
Dreamer, wij doen het ook in NL... Raar hoor dat er zoveel verschillen zijn tussen de klinieken. liefs
dreamer ja hier weten de mensen het allemaal al die ook van ons af wist dat we behandelingen deden. muppet zow wat veel 25 follikels!!!! hopen op 25 eitjes!!!!
Ik hoop met je mee meid!! Wat zou het mooi zijn, 25 eicellen!! hier krijg ik zere boobs. Voorgaande ronde kreeg ik dat 5 dagen voor nod. Het zal dus wel weer niet gelukt zijn... xxx
He meiden, net terug van vakantie... lekker een weekje weg geweest met manlief en we staan sterker dan ooit samen...Sinds de 1e uitslag ben ik bang geweest dat dit ons uit elkaar zou drijven, maar vlak voor de vakantie is er iets drastisch veranderd. Vind het heel bijzonder, ben er zo blij mee!! We gaan er samen helemaal komen! We hebben bericht van de zorgverzekering, we hebben toestemming om naar Dusseldorf te gaan, dus ook weer een stapje verder. Nu is het afwachten tot eind juni de uitslag van het chromosomenonderzoek en dan op naar juli! Voel me een stuk beter dan voor de vakantie, maar zie er enorm tegenop om weer aan het werk te moeten...weer tussen alle zwangere collega's zitten..eerst nog maar een weekje genieten! @Panter; meid, ik duim voor je! Hoop voor je dat het nu goed mag gaan... @Girl; super dat je een goede echo had!! Lijkt me erg bijzonder om je kindje te zien en te horen..Nu maar genieten dan!! @Muppet; 25... wat ontzettend veel! Hopelijk ook veel eitjes en goede bevruchting! @nielsendiana: welkom.. Wat rot om te horen he..? Wij waren eerst erg in shock, beseften eigenlijk niet goed wat er allemaal gebeurde. We hebben vrij snel een 2e zaadtest laten doen en daar kwam hetzelfde uit, dus toen door naar de uroloog en fertiliteitsarts. De hormoonwaardes bij mijn man zijn ook afwijkend, testosteron wel goed. Toch is bij manlief TESE de enige optie, als eind juni de chromosomen wel goed zijn. Als dit afwijkt is TESE geen optie meer en gaan ook wij voor een donor. Meid, praat met elkaar (ERG belangrijk!!!), laat een 2e zaadtest doen en laat het verder op je af komen. Doe het stapje voor stapje, anders kan het boven je pet groeien...Sterkte!! En je kan hier altijd terecht met vragen he..!! @iedereen die ik vergeten ben; sorry! Het is hier errug rustig trouwens...waar is iedereen?
@sweetlily fijn dat je er weer bent meid! En dat je een leuke vakantie hebt gehad. Wij gaan bijna ff paar dagen saampies weg en dan ook met nieuwe frisse moed op naar t kid eerste gesprek. Vind t nu zo spannend worden allemaal.geniet nog ff van jullie weekje @all duimpjes draaien voor jullie
Ik ben hierhier! Sweet lily wat fijnte horen dat jullie zo hebben genoten. Heerlijk opgeladen in je vakantie! Kan alleen maar goed zijn. Top ook dat er toestemming is om naar DD te gaan, ik hoop dat het balletje snel gaat rollen. Hier gaat alles goed, ik heb een hele hoge temp van 37.1 en krijg echt enorm zere boobs. Vorige ronde werden ze in de loop van de dag pijnlijker en nu ben ik er al mee opgestaan... Word er zo nerveus van! Nog 5 dagen wachten.... liefs
Panter, geen neiging om eerder te testen? Ik had allang getest haha. Spannend he al die dingen die ergens op kunnen wijzen! @Sweet Lilly: fijn dat het jullie nu dichter bij elkaar brengt! Dit nieuws kan je relatie maken of breken en idd, communicatie is het allerbelangrijkste! @Muppet: hoe was de 4e fm? Liefs!
@panter vind zoooo spannend voor jullie Wanneer wil je/mag je gasn testen @all mn menstruatie is weer voorbij As zondag wer beginne met ovu testen zodat ik weet of ik Hsg kan doen en anders ff verplaatsen
@ panter, Spannend !!! @ annaatje, Waarom ga je ovutesten doen ? Je moet toch gewoon een afspraak maken zodra je volgende menstruatie begint ? Want hsg moet na je menstruatue en voor je eisprong. Meestal doen ze het rond een week na de eerste dag van je menstruatie. @ all, Hier weer begonnen met de pil , vanochtend flauwgevallen en denk dat het hiermee te maken heeft pfff.. Lichaam moet weer even wennen. Meiden die ivf- icsi hebben gedaan: moet ik me nog ergens op voorbereiden of rekening mee houden wat ivf betreft. Hoe is jullie hormoon prik- traject verlopen ?? Veel last van gehad ?? Ben zo benieuwd !!
@kipjes ik heb al een afspraak vor de hsg op 27juni,dan ben ik of net ongesteld of nog niet...vandaar dat ik nu ff ovu teste ga doen want dan tel ik er 14 dagen bij op en dan kan ik al precies zeggen of ik 27juni kan voor die hsg Anders moet ik die afspraak verzetten Ze zn uitgegaan op 13 mei van cyclus van rond de 30 dagen maar ik had de ene kwer 27 dage en toen weer 39 dagen....
De 4e fm was prima, iig 13 van bijna 20mm. Heb gister de pregnyl gezet en morgenochtend punctie.. brr. vind het nu wel heel spannend. best pijnlijke buik, vandaag zware tas met boodschappen getild.. dat kan eigenlijk niet meer.. baal er wel van. Kipjes: het prikken viel mij eigenlijk wel mee, niet prettig maar ook niet pijnlijk. Ik vond het zelf lastig omdat ik onregelmatig werk en dus de medicijnen mee moet MAAR ze moeten tussen de 2 en 8 graden bewaard worden dus maar een koeltasje aangeschaft en een thermometer voor de koelkast om te checken of het wel koel genoeg blijft.. verder zou ik zo niet weten waar je rekening mee moet houden.. ohja zo'n naalden afvalbakje is ook wel handig om te hebben.
muppet fijn dat je zoveel van 20 mm hebt. komt morgen vast goed met de punctie!! succes alvast. sweetlilly fijn dat jullie nu weer dichterbij elkaar zijn gekomen. en inderdaad praat met elkaar. iedereen heeft zo z'n up's en down's. panter spannend hoor ga je nog eerder testen?? kipjes bij mij viel het prikken wel mee maar was niet prettig. vond toen de pregnyl pijnlijk maar bij de ivf heb ik ovitrelle gehad en daar geen last van gehad. bij mij werd de plek van de spuit erg pijnlijk van de pregnyl. maar met de mengspuiten heb ik ff me schoonzus gevraagd of ze me wou helpen omdat zij het met haar werk ook doet. en die spuit zette ze ook de puregon deed ik zelf. jij alvast heel veel succes en dit gaat hem worden hoor!!!
@ annaatje , Ik snap 'm , sorry had je verkeerd begrepen denk ik hiihi @ muppet , Spannend morgen , sterkte en ik duim voor heel veel goede eicellen !! Ik ben voor het spuiten niet zo bang maar ben bang dat de hormonen met me aan de gang gaan en dat ik 2 weken loop te janken ofzo haha Naaldenbak heb ik klaarstaan , thanx voor de tip ! @ girl, De pregnyl vond ik idd ook niet bepaald prettig , maar wel te doen. Spuiten komt wel goed denk ik. Thanx meid !! Kan niet wachten tot we weer beginnen , gedwongen pauze is soms nodig maar niet leuk , voelt dan weer als verspilde tijd.. Hoe is het met jou , verloopt je zwangerschap goed tot nu toe qua klachten ?
kipjes nee die is niet prettig nee. bij dat spuiten moest ik er echt overheen zetten om het zelf te doen. zei altijd ik ga dat niet doen bij mezelf en heb het toch gedaan. ja de rust is wel lekker inderdaad in het begin maar op een gegeven moment is het echt klaar en wil je weer beginnen want dan duurt het toch te lang. en elke maand zie je als een verspilde maand. ja het verloopt allemaal goed hier!!! ik word niet zieker ofzo dus mag niet klagen!! volgende week donderdag alweer echo. had alleen gister iets bruinig maar waarschijnlijk kwam het door de bollen dat ik met me nagel iets geraakt heb ofzo maar dat was gisteren al snel weer weg. was wel ff bang.