Ja inderdaad , ik had dat ook met pregnyl , ff adem in en dan snel prikken haha Kan me voorstellen dat je ff schrok. Maar gelukkig hoeft bruinverlies niets te betekenen. Mijn schoonzus heeft bruinverlies gekregen na het stoppen met de bollen , dus dat kan .. Ze hebben een kleine van 1, dus komt goed ! Wat fijn dat je je goed voelt meis !! Geniet er lekker van
Jaaa spannend !! Over zo'n 4 weekjes op vakantie , en als we terug zijn al bijna starten Zou toch zo fijn zijn als het lukt !! daar gaan we voor..
Muppet, succes en sterkte morgen!! Kipjes, ik hoop ook dat de 1ste ivf raak is!!! Dames, ik ga niet eerder testen. Ik ga pas testen als ik 5 dagen over tijd ben. Niet een dag eerder. Gewoon om mezelf te beschermen tegen de 1000ste negatieve test. liefs
Thanx panter , Wat goed van je meis ! En knap ook dat je dat kan. Vond het altijd erg moeilijk om niet te testen uit nieuwsgierigheid. Dus super veel respect voor jou !! Ik duim voor je !!
Och nee panter.. hoewel ik stikem blijf duimen, want een dag voor nod een lagere temp hoeft niets te zeggen. Sterkte meid! @ kipjes, jemig dat lijkt me wel ff schrikken als je flauwgevallen bent. Had je dat van de hormone eerder ook? @ Muppet, succes & sterkte bij de punctie! @ girl, ik ken die schrik bij beetje bruinig bloed maar al te goed. Als het heel weinig blijft hoeft het echt niets te betekenen. De VK zei mij dat het vaker voorkomt, omdat de bmm zo sterk doorbloed is. Hoe lang ga je nog door met de bolletjes? ik had er met 10 weken zo genoeg van dat ik ze afgebout heb en gestopt ben.
@Panter: hoop dat het niets betekend meis! @Girl: kan me voorstellen dat je schrikt! @Iluna: hoe voel je je? Groeit je buik al? @Kipjes: spannend hoor, bijna starten! Ik ga duimen dat de 1e IVF jullie brengt waar jullie van dromen. @All: jippieeeeeeeeee er is voor 6x IUI zaadjes gereserveerd voor ons Nu nog een jaar aftellen Liefs
Jeetje dreamer, wat goed!! Moeten jullie daar ook al voor betalen? Girl, ik heb ook af en toe wat bruinverlies in het begin gehad, als het maar niet rood wordt en er kramp bij komt kijken is er niets aan de hand. Panter, ik duim nog even door voor je hoor! Hier komt de uitgerekende datum al behoorlijk dichtbij. Het is zoooo hard gegaan allemaal! Ben vanmorgen begonnen aan de eerste babywasjes. Met mijn vader gaat het erg slecht, we hebben vandaag weer een gesprek in het ziekenhuis. Het is echt de vraag of hij het nog mee gaat maken allemaal. De vk heeft wel toegezegd eerder te willen inleiden zodat hij het nog mee kan maken. Lief he?!
Dreamer, wat fijn!! Girl, schrikken meid! Loutjelou, wat erg van je vader Wel fijn dat ze evt willen inleiden om hem de kans te geven zijn kleinkind te zien. Ik wens je heel veel kracht toe, wat een verschrikkelijke situatie zeg. Aan de ene kant blijdschap omdat je kindje bijna er is, aan de andere kant immens verdriet omdat je vader er straks niet meer is... liefs
@Girl Wat super zeg dat de echo goed was!!!,nu lekker aan het genieten ? Hoe voel je je ? Mooie echo,meis @Bailey He wat naar zeg dat je baarmoeder nog niet helemaal schoon is Hopelijk is dat nu wel zo na deze menstruatie @Kiyeko Wat fijn zeg dat jullie een goede match hebben sorry geen verstand van die waardes @Panter Ik hoop en duim mee dat het dit x wel gelukt is @Dreamer O spannend zeg,maar waarom zou het niet van dezelfde donor kunnen ?Hier hetzelfde als bij Panter als wij het zaad laten reserveren dan kunnen ze niet ineens zeggen ,nee mevr het kan niet meer,dus ik hoop dat het bij jullie ook nog kan *lees net dat er voor 6 x gereserveerd is,fijn hoor* @Muppet Zo he dat zijn een boel follikels,hopelijk zitten er een boel goede eitjes tussen Hoe is het gegaan vanmorgen ? @Sweet lilly Fijn zeg dat je er zo anders tegenover staat na een vakantie ik hoop voor je dat je nu nog even lekker aan het genieten bent en straks weer fit aan het werk kan (ondanks al die zwangere collega s) @Kipjes wat naar dat je bent flauwgevallen ,Knuffel en ik hoop net als de andere dames dat de 1e ivf raak is @Loutje O meis wat naar zeg dat het nu zo slecht met je vader gaat,ik duim echt keihard mee dat je vader jullie kindje nog zal zien en heel lief van je VK dat ze dat wil doen.Hele dikke knuffel voor jou Wel leuk dat je nu aan de wasjes bent begonnen,ik vond het zolief staan al die kleine kleertjes aan de lijn
Hier gaat het wel goed,voel me wel redelijk goed soms nog wel misselijk en moet dan nog wel spugen,maar verder niks te klagen Wel ben ik zaterdag door mijn rug gegaan en heb nu echt enorm veel last van rug en bekken en ik hoop dat dat nog snel weer overgaat Heb in de 1e zwangerschap ook last van BI gehad en hoop echt dat het nu nietw eer zo gaat @Bailey Ja wij hebben weer dezelfde donor kunnen gebruiken wij hadden niet gereserveerd,want hij was toen net nieuw,maar hij gaat nu heel snel,ik beld begin van het jaar en toen waren er nog 120 rietjes,toen wij in maart kwamen waren er nog iets van 70 en toen hebben wij er 12 gereserveerd en 3 weken geleden vertelde ze al dat er nog maar 48 rietjes waren en dat er al meerdere dames zwanger waren geworden door zijn donatie en hij si ermee gestopt ,dus wij waren eigenlijk net op tijd (wij wilden eerst nog wachten tot na de zomervakantie)
het was maar een kort middagje dat ik dat had. toen ik de volgende bollen inbracht die dag was er al niks meer dus heb gewoon wat geraakt met me nagel. heb nergens last meer van. iluna ik moet door tot 12 weken van ze. dan doe ik dat gewoon. ik was ze al zat sinds het begin weer van de tp. haha loutje dus jij hebt dat ook wel is gehad dus. heb geen last ergens van gehad geen rood en geen krampen ofzo. het allemaal al weer weg. wat verschrikkelijk zeg van je vader. hele dikke knuffel meid!!! wel lief dat ze je eerder willen inleiden dat hij misschien toch nog de kleine van jullie kan zien!!! gaat het met jou verder wel goed allemaal?? egbimi ik voel me goed!!! de gewone klachtjes wat er gewoon bijhoord. met jou ook alles goed?? ik geniet er al wel van denk dat dat nog wel wat meer komt als volgende week ook alles nog goed is. maar daar ga ik gewoon vanuit. dreamer wat fijn dat er weer 6 rietjes zijn gereserveerd!! goed gevoel dan he!!! van de zelfde donor??
Hallo, ik ben nieuw op het forum en heb een aantal vragen. Ik zal eerst wat over mezelf vertellen: dec 2010 gestopt met pil okt 2010 vriend sperma laten nakijken, azoospermi okt 2010 nogmaals, wel wat gevonden, nee toch niet, toch weer wel, nee we hebben het verkeerd gezien er is geen enkele zaadcel gevonden nov 2010 nogmaals, azoospermi feb 2011 intake voor TESE, bij mij alles oke mrt 2011 uitslag DNA, microdeletie op Y (type C) mei 2011 TESE, wel zaadcellen gevonden maar abnormaal van vorm (schijnt niet vaak voor te komen) We zijn nu de uitslag aan het verwerken (TESE was vorige week) en aan het inlezen voor KID. Ik begreep dat er wat verschillen tussen de klinieken bestaat en was benieuwd hoe jullie zijn gaan rondkijken en je keuze hebben gemaakt. Hoe gaat het verder in zijn werk? Hoe lang zijn de wachtijden en hoe wordt een donor gematcht?
@all wat is er veel geschreven hihi @panter ohh neee... Wanneer is je nod Ik heb geen idee of t echt zo is als je temp zakt dat t dan voorbij is. Hoop van niet! @dreamer wat goed nieuws zeg,weer 6keer besteld.yeahhhh @loutjelou idd aan de ene kant ben je blij dat t bijna zover is maar aan de andere kant gaat t slecht met je pa. Ik hoop dat je vader de geboorte nog kan meemaken van jullie wondertje @de rest ga vanavond bijlezen. Gaan zo bij mn ma pa eten en daarna ga ik zumba lesje doen.zo goed voor de ontspanning
@cat helaas ook welkom hier Je partner heeft dus tese gehad maar omdat t abnormaal van vorm is kunnen ze niks doen... Knuffel voor jouw meid Wij hebben 13 mei uitslag tese gehad en niks gevonden.. Maar we wisten meteen al wij gaan voor 100% voor kid Wij lopen hiervoor in gent ivm bijna geen wachttijd maar ook omdat ze superbehulpzaam zn daar. Eind juni ons eerste intakegesprek voor kid en dan denk ik ff wachte,lekker samen op vakantie ff gedachten op 0 en ontspannen en dan gaan we er voor. Waar hebbe jullie tese gehad liefs anna
@Girl Gelukkig maar dat je geen bruin meer hebt gehad,maar wat je zegt zal wel iets graakt hebben Ja je zal volgende week vast nog meer gaan genieten het word steeds echter he? Hier gaat het wel goed,geniet er nu wel meer van als bij de 1e (omdat ik weet dat het bij ons ook wel goed kan gaan ,zeg maar ) alleen die bekken en die rug doen zo zeeeeeer echt vervelend zal morgen de fysio eens bellen @Cat Helaas welkom hier meis eerst een dikke knuffel voor jullie Wij zijn onder behandeling van Arnhem geweest ,wij hebben daar 3 geleden voor gekozen omdat hun toen maar een wachtlijst van 6 tot 9 maanden hadden en de andere zkh hier wel meer (we stonden ook in zwolle op de lijst en daar heeft het 3 jaar geduurd voor we wat hoorden) en in arnhem waren we met 5 maanden al aan de beurt Ik wens jullie veel succes en sterkte de komende tijd !
Dank voor jullie hartelijke welkom! Voelt goed!!! @ anaatje: tese gehad in Nijmegen, wonen in Brabant. hebben jullie tese ook in Gent gehad? @ anaatje & aapje: zowel klinieken in Belgie als midden en zuid Nederland komen in aanmerking voor ons (Arnhem, Rotterdam, Maastricht, Utrecht) @ allen: ervaringen hier en elders zijn dus meer dan welkom Liefs Cat