Geen enkele zaadcel gevonden deel 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door suikerfee, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    lieve meiden,

wat een 'gezelligheid' ineens weer op het forum!

loutjelou...wat vreselijk van je vader...hoop zo dat hij jullie kindje nog mee mag maken..heel veel sterkte hoor..wat dubbel allemaal lijkt mij...pffff...zwaar hoor..

panter..ikblijf doorduimen hoor..bah kreeg zo'nnaar gevoel van die temp daling die jij beschreef...heb ook poos getempt toen we nog dachten dat we kans maakten om zwanger te worden (voor de mmm) en bahhhhhhhhhh wat een &^%$%&*(&&^% teleurstelling als die temp weer daalde....ik blijf toch nog even hopen voor je hoor!!

cat123 helaas ook welkom hier..pfff...wat erg dat ze niks gevonden hebben bij de tese...las laatst ook iets over micro-tese wat ze in dusseldorf doen en ook o.a. in amerika..wat nog niet heel lang bestaat en waarbij ze dan ook bij mannen zaad vinden die bijv sertolli cell only (oid) syndroom hebben...weet niet of dat nog een optie is voor jullie of dat jullie er uberhaupt nog puf voor hebben maar wil het je niet onthouden...moeilijk allemaal he?!

annaatje hoest nu met jou na negatieve uitslag tese..heeft het veel impact of valt dat mee momenteel? ben benieuwd..

aapje 2009..ben jij sinds kort weer nieuw op het forum (terug van weg geweest heb ik het idee????) of andere naam??

nou meiden..ik ben wat minder avtief..na intake DD was ik er toch weer veel mee bezig en erg druk met werk waardoor het allemaal wat veel was..lees dan wel mee hoor maar geen puf om te typen..

weet iemand van jullie ook hoelang na de tese in DD je de uitslag krijgt??

sterkte allemaal!! en sorry voor degene die ik vergeten ben!!!

xxx

2. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ loutje,
    Wat verschrikkelijk... Ik wens je alle sterkte en kracht toe meid. Dikke knuffel. Weet niet wat ik moet zeggen.. : -(

@cat
    Welkom hier helaas.
    Mijn vriend en ik hebben hetzelfde meegemaakt. Ook zelfde chromosoomafwijking. Wij hebben de Tese in Nijmegen gedaan en doen nu KID in Gent. Een aanrader !! Korte of geen wachttijden en zeer vriendelijke mensen , echt fijn !
    Sterkte met alles !

@ all,
    Reageer morgen even op de rest , beetje lastig met telefoon :D

3. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @liev met mij wel oke. Heb wel zo mn dip daagjes maar dat is meer omdat ik bang ben dat kid ,iui,ivf enzo niet gaat lukken en ik nooit zwanger zal worden.denk dat ik t dan veeeeeel moeilijker zal hebben dan na de tese uitslag

@kipjes ik ken t hihi lees altijd alles op gsm en type is dan soms wa moeilijker

@cat ben t helemaal eens met kipjes
    Gent is top! Wij wonen ook in brabant.is 1,5uur rijden naar gent
    Goed te doen en op trg weg altijd een mac in de buurt hahaha
    We maken dr altijd maar leuk uitje van en als kid lukt dan zal gent zeker een speciaal plaatsje
    In mn hart houden.... Die wij alleen weten
    Oh jah en idd tese heeft mn man in gent gehad

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Aapje: nieuwe naam? :p
    Ze kunnen wel degelijk zeggen dat je geen 2e mag van dezelfde donor.
    Je staat niet boven de wet met je wens, dus als de donor al 25 kinderen heeft verwekt houdt het gewoon op.
    Ze kunnen dus niets garanderen.

@loutje: ach jeetje meis, wat gaat het hard ineens.
    Sterkte met alles.
    Wij hoeven niet te betalen voor een volgende zwangerschap, wij hebben eenmalig een bedrag moeten betalen wat voor 5 jaar/2 zwangerschappen is.

@Panter: al zekerheid?

Knuffel voor allemaal!

5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Cat; welkom meid.. jullie hebben ook al een pittige rit in de emotionele achtbaan achter de rug!

@All; punctie vanmorgen is goed gegaan: 15 eicellen heeft het opgeleverd! Mag ook wel aangezien ik nu al de hele dag best veel pijn heb.. :( voel me bont en blauw van binnen.. donderdag tp!

6. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @loutje: Wat vreselijk meid...heel veel sterkte de komende tijd.. Weet niet goed wat ik moet zeggen, vind het heel erg voor je... *knuf*

@Muppet; wat fijn dat er zoveel eitjes gevonden zijn! Geen idee hoe zo'n punctie is, is die pijn snel weg? Ik hoop voor je dat je je een stuk beter voelt na een nacht slapen...donderdag tp, spannend!

@Panter; hoe is het meid..?

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Muppet, 15 eicellen! Wauw wat een mooi aantal zeg!! Spannend donderdag de TP!! Ik begin alvast met heel hard duimen!

Cat welkom hier! Mijn mna heeft tese gehad in nijmegen. Helaas geen zaadaanmakende cellen gevonden...hij heeft een defect. Sertolli cell only syndroom. Dat betekend dat hij helemaal geen zaad aanmaakt omdat die cellen missen. 100% onvruchtbaar. We zijn gestart met KID in Arnhem.

Hier nog geen duidelijkheid. Gister een tempdaling van 37.1 naar 36.7. Vandaag was ie 36.8
    Nog steeds wel allemaal boven de coverline maar het baart me wel zorgen...
    Afwachten tot zaterdag...ik denk dat ongi komt.

Voor de rest van jullie lieve meiden een dikke knuffel. ben net wakker en jullie hebben zoveel geschreven dat het me niet lukt om op iedereen te reageren.

liefs

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    spannend panter... ik zal ook voor jou duimen!

sweet lilly; de eerste keer was het snel weg inderdaad, maar toen had ik maar 5 of 6 folikkels en nu dus 3 x zoveel dus zal de pijn ook wel wat langer blijven.. heb nu nog steeds wel last, beetje spierpijn in mijn buik? Ook wel wat bruin verlies van de wondjes.. :( heb nu nog geen zin in de tp.. mijn lichaam voelt nu niet als een heerlijke tempel voor de emmy om te gaan wonen voor 9 maanden.. maar eerder als een oorlog slagveld.. :(
    vandaag ook maar rustig aan (al moet ik voor mijn gevoel best veel doen; huishouden, tuin is een zooi.. maar moet maar even inhouden.)

9. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @aapje, jij ook in arnhem?

@panther spannend ik duim voor je!

10. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Liev
    Nee schrijf hier al wel een poosje mee,maar ben even een weekje niet geweest ivm operatie kleine man
    en ik schreef onder een andere naam hier
    @Dreamer
    Ja idd andere naam,die eerdere naam gebruik ik ook voor mijn hyves en zo kunnen bekenden mijn verhaal enz lezen en dat wil ik niet bedacht ik me ineens;)
    Nou in Arnhem hebben ze daar verder niks over gezegd,wij mogen nu gewoon weer rietjes reserveren van deze donor ,ze houden wel in de gaten dat er dan niet meer dan 25 stellen zijn die zijn zaad gebruiken!
    @Muppet
    Netjes zeg 15 eitjes
    Ik hoop dat de pijn snel weg trekt en je je snel beter voelt
    @Panter
    Ik duim keihard voor je meis dat het toch goed gaat en je zwanger bent
    @Wendy
    Ja ik schreef hier al eerder mee onder een andere naam,maar heb gisteren mijn naam veranderd ivm meelezers

als iemand niet meer weet wie ik ben dan wil ik het wel in een pb zeggen (alleen van dit topic dan he ;) )

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Aapje, je vorige naam begon toch met een e?
    Of verwar ik je nu met een ander? Neeee vast niet!

Meiden, hier toch voor de blij gegaan en een test gedaan maar die was hardstikke negatief!
    Op naar de hsg!

liefs

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Panter nee:(
    Heel veel sterkte meid:(
    Wat sh*t zeg.

13. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ panter nee toch!! knuf!!!!
    weet je al wanneer je hsg krijgt

@ wendy hoe is het met jouw

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Nee ik moet als ongi komt bellen voor een evaluatiegesprek. Op die dag krijg ik dan te horen wanneer de hsg is. W.s dus eerst een cyclus overslaan om te wachten op hsg..
    Nou ja...niks aan te doen. ben wel blij dat er nu onderzoeken komen hoor!!

liefs

15. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Panter
    Jeetje meis wat balen
    Maar ik blijf nog even voor je duimen
    En idd vorige naam begon met een e ;)

16. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    aapje (nieuwe naam??)
    ja het word steeds echter jah. je kunt toch wel wat zien aan me buik nu hoor. :) wat vervelend dat je zo'n last hebt van je bekken en je rug hopelijk gaat het snel wat beter!!

muppet wat fijn dat je 15 eitjes hebt!!! hopelijk heb je snel wat minder last van je buik. helaas heb ik de pijn niet gevoeld want had narcose in dd. maar had wel overstimulatie en dat was ook pijnlijk. misschien kwa pijn vergelijkbaar??

panter duim nog heel hard voor je!!!

17. Cat123

Cat123 Actief lid

31 mei 2011
    130
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ panter: Enorm balen zeg!

@ liev: heb over micro-tese gelezen (geeft vaak beter resultaat dan gewone tese, vooral herstelperiode is beter). Gevraagd aan urologoog maar die zei dat het meestal niet uit maakte voor het resultaat. We mogen eventueel een tweede tese doen (mag altijd) maar wachten even het gesprek over de definitieve uitlslag af (over twee weken). Als er aanwijzingen zijn dat de uitslag over bijvoorbeeld een half jaar beter zouden zijn dan gaan we daar natuurlijk voor.
    Uitslag in Nijmegen kwam 3 uur nadat mijn vriend terug was van Tese operatie (8:30 operatie, 9:30 terug op kamer, 12:30 uroloog kwam uitslag mededelen, 14:00 weg uit ziekenhuis).
    Is er bij jullie iets gevonden op DNA? Afwijkingen FSH, LH, Inhibine B of grootte testikels?

@ anaatje & kipjes: heb vandaag wat info gezocht bij de ziekenhuizen. Begrijp ik het goed dat de donor in Belgie anoniem is? Zo ja, zien jullie dit als een voor of een tegen?

@ muppet: Yep, achtbaan heeft net weer een grote loop gemaakt, ben uitslag van tese nog niet te boven. Ik riep wel heel hard dat de kans klein was (micro-deletie op Y type C =30% kan op goede zaadcellen) maar had daar in mijn hart toch echt heel graag op gehoopt...
    Zal ondanks zon morgen een kaarsje voor je aansteken en hopen dat tp succesvol is.

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Cat: lief van je.. het is wat he met die afwijkingen en dingen.. alles wat in de eerste instantie heel normaal lijkt is dan ineens heel zeldzaam ofzo..

Knuffel voor jullie..

Panter: bah bah bah wat K**&^%^&!!! sjit sjit sjit.. :(

19. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    panter...klotuh^%&(&^%$$#%^&ik duim gewoon nog door....wie weet...

cat123..wist niet dat het meestal niet uitmaakt voor het resultaat..een onderzoek it amerika wat ik las zei wel dat het veel uitmaakt..maargoed kan ook bullshit zijn natuurlijk...volgens mij is het wel zo dat ze in DD sowieso 3 biopten uit elke testikel halen en is dat in nederland veel minder, dus misschien als er over half jaar toch nog kans is..slim om dat in gent of DD te gaan doen..mochten jullie nog willen.
    hoorde van arts dat wij ws pas 2 dagen na de tese bericht krijgen..menn..dat duurt lang!!
    qua onderzoeken; geen dna afwijkingen of deleties, FSH verhoogd (18.3),kleine testis en opvallend veel verkalking in beide testis..waardoor prognose slechter is...zoo spannend..wat kwam er bij jullie uit de onderzoeken? en weten ze een mogelijke oorzaak??

ik duik mn bedje in

toi toi toi voor iedereen!

nana...hoe gaat het met jou???lees je nog wel mee???

20. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @cat is idd daar anoniem. Wij krijgen daar nog ons eerste gesprek
    En dan horen we hoe en wat

Truste lieve meiden

Deel Deze Pagina