@ Liev: heb net de artikelen erover nagelezen. Onderzoek in US laat inderdaad veel beter resultaat zien met micro-tese dan met gewone tese, lijkt vooral samen te hangen met kundigheid van de chirurg (hoe meer behandelingen hij doet, des te beter hij wordt). Mijn vriend heeft micro-deletie op Y (type c), verhoogd FSH (25), een iets kleinere testis en een inhibine B niveau van 10% van wat het normaal zou moeten zijn. Prognose was bij ons 30% kans op succes. Ze hebben wel zaadjes gevonden maar abnormaal van vorm zodat we ze niet kunnen gebruiken voor ICSI. Bij mijn vriend hebben ze twee biopten genomen. Twee dagen wachten is lang, heel lang. Aan de andere kant, als je dan gelijk de defintieve uitslag krijgt is dat ook wel fijn. Wij hebben drie uur na de ingreep de voorlopige uitslag gekregen en moeten 4 weken wachten op de definitieve. Gaan ze bij jullie de micro-tese doen of de gewone? Wanneer staan jullie gepland?
Muppet, hoe gaat het met je? Alweer wat bekomen van de punctie? Vandaag TP, spannend zeg!!! Ik duim heel hard!! Cat wat erg dat ze wel zaad vonden bij de TESE maar dat het onbruikbaar was...Lijkt me nog erger dan dat er helemaal niks gevonden word... Hier vanmorgen weer een temp van 36.9..ik snap er niks meer van? Test zegt negatief maar temp blijft zo hoog...na jaaaaaaa 21ca6c Ovulation charts on FertilityFriend.com
Panter, kan zijn dat je pas laat positief test hoor! Ken genoeg dames die voor NOD negatief testen en na NOD ineens positief. Ik blijf duimen Muppet, vandaag de tp! Spannenddddd. In Belgie is een donor idd anoniem. In NL en D geregistreerd. Liefs
@muppet vandaag terugplaatsing Duimpjes draaien voor jullie @all lekker weertje he. Wij hebben samen een lang weekend Ff lekker genieten van het mooie weer Morgen gaan we op babybezoek bij een goede vriendin Van mij. Ff knop weer omdraaien en dan ben ik hopelijk De volgende van mn vriendinnen die zwanger is Fijn weekend alvast meiden
hey meiden, net terug van vakantie probeer ik weer wat ''in te lezen''. Liev, lief dat je er naar vraagt!!... Cat: welkom! Panter: ik leef met je mee..... Anderen: houd moed!! liefs nana
Hey bedankt voor het duimen draaien! Het is Emma geworden, een echte top embryo van 4 celletjes! 17 juni testen. Ga zo lekker liggen, lekker relaxen!
Top muppet!!!! Hier geen goed nieuws...tempdaling naar 36.6 Ongi is écht in aantocht, ik heb geen hoop meer. 36.6 is mijn coverline.. liefs
Oh shit panter.. toch hoop ik op een wonder voor jullie.. *knuf* Hier vanmorgen contact gehad met het ziekenhuis, er zijn 2 cryo's over. Ik hoop zo dat we die voorlopig niet nodig gaan hebben!!! Buikpijn van de punctie is inmiddels als minder. Eierstokken waren gister nog wel groot (dacht ook blaasjes te zien?) en heb daar af en toe wel wat last van..
panter nee he. hele dikke knuffel meid!!! muppet hopelijk kun je die 2 cryo's laten wachten voor een 2de ofzo. fijn dat je niet meer zoveel last van je buik hebt van de punctie
he nee panter...knuffel!! Hier een heerlijk klein logeetje gehad, dus had m'n handen vol. Wat heeeeeerlijk!!! Logeetje kruipt sinds een paar weken en kan net zelf gaan staan dus niets is meer veilig. Wat een toppertje...kan daar al zo trots op zijn.Ben benieuwd wat een 'eigen' kind met me doet...haha
@Muppet: gooooo Emma!!! @Panter: he bah. Op naar lucky nr 7! Weet je al wanneer je de hsg krijgt? @Sweet lilly: naar een ander kind kijk je vol trots, naar je eigen kind kijk je met tranen in je ogen Hoop dat je het snel mag ondervinden. Dikke knuffel voor iedereen!
panter he bah wat klote meid. dikke knuffel!!! hopelijk helpt het als je de hsg hebt gehad. sweet lilly wat zal dat leuk zijn geweest he. hopelijk ben je snel zwanger dat je dat al meemaakt want dat is ook zo bijzonder. iluna jij al bijna 15 weken gaat snel zeg. dreamer hoe is het met jou?? loutje hoe gaat het met jou?? en ons wondertje??
Ik ga maandag bellen met het zh...dan krijg ik een afspraak voor evaluatie en hsg. Maar ow man wat heb ik een buikpijn...het is verschrikkelijk. Nooit gehad zo erg...bbbrrrrr! ladies, dikke knuffel allemaal. Ik ga met kruik weer in mn bedje. liefs
Girl lieverd maar jij gaat ook snel hoor!!! Loutje lieverd maak me toch zorgen om je hoor Horen weer ff niks van je. Hier gaat het wel goed heb gisteren mijn ongi gekregen netjes weer op tijd( dacht eerst vrijdag maar gisteren barstte het echt met buik en rugpijn los) Dus weer een cyclus van 28