Girl ik wil hem zeker zien desnoods in het ander topic als het te pijnlijk is misschien voor de andere meiden
Zover ik weet heeft ze erge bloeding gehad en enorm veel buikpijn. Wellicht een vmk.. maar dan kun je in principe nog wel zwanger zijn.. ik vrees dat we moeten afwachten tot Panter er weer is.. ik hoop het voor haar dat ze wel zwanger is! Dat zou wat zijn!
Dat zou echt wat zijn We hopen idd dat een wondertje misschien is blijven zitten dat het een 2ling was.
Als de testen nu posi zijn en voor en op nod negatief wil het toch wel wat zeggen... Heb je geen foto misschien gewoon nieuwsgierig ( niet dat we je niet geloven heh!!)
Ik ben een foto aan het regelen, kan foto's niet met mijn foon op de pc krijgen ( pc weigert bestand)dus heb hem naar iemand gestuurd die hem voor me upload op internet. Dan kan ik die kopiëren en hem laten zien. liefs
Haha ik vind het ook zoooo spannend. Ik word helemaal gek. Heb er koppijn van..dit kan niet. Ik ben hardstikke ongesteld geweest 2 dagen lang. liefs
hoe laat moet je der zijn meis?? ik duim voor je.. echt.. Mijn moeder is ook een vruchtje verloren met 3 wk zwangerschap.. en toen zat er ook nog een beebje.. ce'st moi! Ze had ook niet verwacht zwanger te zijn!!!
Muppet jij was dus ook een groot wondertje! Bij mij toevallig ook , mijn moeder heeft ook een vruchtje verloren en ik ben overgebleven.
wow panter.. kan me voorstellen dat je van de zenuwen op springen staat. Ik duim heeeeeel hard voor je!
@Panter: het kan ook een bbz zijn. Dat hoop ik niet voor je iig! Zou wel heel bijzonder zijn mocht je nu nog gewoon zwanger zijn zeg! Ik ga duimen @Girl: hoe was je echo?
panter wow wat spannend meid!!!! hopen dat het goed zit. laat je ff weten als je de uitslag hebt. en inderdaad ff foto van je test gewoon nieuwsgierig ik ben weer thuis. alles was goed hartje klopte mooi en loop precies op schema!! ben heel erg blij dat het allemaal goed is. foto komt vandaag nog. maar wat een verschil met 2 weken terug nog. het bewoog ook al!!! reageer nog wel op alles meiden!!