Panter, had je met indicatie? Had je het ziekenhuis als op de hoogte gebracht? Snel een echo regelen hoor! Ben benieuwd wat de bloeduitslag gaat vertellen Ons wondertje, ik heb de filmpjes gewoon zelf gemaakt op de computer. Mooi he, als de pappa's met de kindjes bezig zijn. Kan daar echt van genieten.
Nee had zonder indicator want die was uitverkocht. Maar heb wel gelezen dat die pas meten vanaf 50 hcg... Zit volgens mij wel goed dus...deze ninja heeft een enorme bloeding overleefd. Dus dat gaat helemaal goed komen!! liefs
Wat zei manlief op deze test? Is vaak iets werkelijker voor mannen. Maarre .. dan ben je nu 5 weken zwanger
Muppet, nee joh ik was vorig weekend ongesteld en niet te zuinig ook. Maar wel korter dan anders. Pas na dat ik ongesteld ben geweest heb ik getest...ja en 4 dagen voor nod maar die was negatief. Maar goed, ik ben echt zwanger geloof ik. Nou nee ik geloof het niet...zo bizar!! Lief weet het nog niet, die is aan het werk en niet te bereiken... liefs
@ Panter: ben heeel erg hard voor je aan het duimen dat de bloeduitslagen hetzelfde zeggen als de testen! @ Dreamer: wat een prachtig filmpje. Nog bedankt voor je reactie. Fijn dat DNA niet uitmaakt voor de meeste mannen. Ik hoop dat die van mij er straks net zo over denkt. @ muppet: Ik heb het toch goed begrepen dat er nog twee cryo-emmies zijn? Wat betreft je andere emmys, als ze ophouden met delen of de celdeling niet normaal verloopt, dan houdt het op. Als je twee cryo-emmy's van goede of van top kwaliteit zijn, bewaren ze ze waarschijnlijk apart zodat ze voor twee tp's gebruikt kunnen. Ik duim voor je dat deze emmy het zo naar haar zin heeft dat ze bij je blijft. @ girl: mooie echo! Dat moet zo leuk voor jullie zijn geweest om jullie kindje ook te zien bewegen. @ Pien: vraag aan je man of hij met wat dingen rekening zou willen houden om te proberen de kwaliteit van zijn zaadjes te verbeteren. Er staat een lijstje van wat de zaadkwaliteit kan beinvloeden op freya.nl. Mijn vriend moest zich i.v.m. tese aan de volgende leefregels houden: geen warme baden of douches, geen sauna, geen telefoon in broekzak, geen laptop op schoot, niet meer dan 1 glas alcohol per dag (zeker geen alcoholpieken!), geen verzorgingsproducten gebruiken 'for men' daar schijnen ook stoffen in te zitten die de zaadkwaliteit negatief beinvloeden (dus geen shampoo, douchegel, scheerschuim etc. speciaal voor mannen maar bijvoorbeeld scheerschuim van Neutral zonder parfum). De tijd tussen zaadje maken en rijp zaadje is 70 dagen/3 maanden. Koorts en chemische producten zijn ook van invloed. Gelukkig hebben ze bij jullie nog iets gevonden; IUI, IVF of ICSI met eigen zaad zijn dan waarschijnlijk mogelijk. Ben benieuwd naar de volgende uitslag.
@Panter WOW meis wat spannend!!! Vraag maar vlug een echo aan om te kijken hoe het met jullie ninja gaat! Ja de bloeduitslag moet wel goed zijn met 3 positieve testen! @dreamer, heel mooi filmpje en zo waar! Super dat er voor 6 keer zaad geresrveerd is voor jullie. @Annaatje, ik weet het niet zeker meer maar volgens mij mocht ik niet ongesteld bij de HSG. @Loutje, heel veel sterkte met alles meis. Wat een achtbaan van emoties moet het voor jullie zijn. @Aapje2009, dan waren jullie inderdaad net op tijd met reserveren gelukkig maar. Geeft denk ik toch een beter gevoel dezelfde donor? Gaat alles goed met de zwangerschap? Hopelijk geen BI? En met jullie kleine mannetje? Waaraan is hij geopereerd? @Cat, welkom hier. Wat een kl*te nieuws he. Hier heeft mijn vriend ook geen zaadcellen, inmiddels zijn wij de troste ouders van een mooie dochter via IUI-D. Wij zijn in Gent onder behandeling. Ik wil jullie veel sterkte toe wensen de komende tijd met alle beslissingen die je gaat maken. @Muppet, hoe gaat het met jou in de wachtweken? @Nana, hopelijk krijgen jullie de 16e goed nieuws dat de TESE kan plaatsvinden. @Ons wondertje, netjes je cyclus van 28 dagen. Hebben jullie nou deze maand een gesprek of volgende maand? @Kipjes, ik wil je vast een hele fijne vakantie wensen en daarna starten met IVF. Dat moet goed komen hoor! Dikke knuf! @Girl, wat een mooie echo! Van harte jullie allebei! @All, hier alles oke we genieten volop. We gaan feb/maart 2012 waarschijnlijk naar Gent bellen voor een 2e wondertje. Hopelijk stoot ik niemand voor het hoofd nu. Dikke knuf voor allemaal XXX Liefs
Panter nog 20 minuten kun je bellen!!! Bailey het is deze maand de 28e zover Ongelooflijk trouwens vorig jaar had ik op deze datum de eerste echo en toen zagen we een prachtig knipperlichtje. Cat van te voren en soms tijdens de zwangerschap kan nog wel eens raar zijn voor de mannen maar als het er eenmaal is.....
Juffrouw ongeduld heeft nu al gebeld. Ik word straks terug gebeld want de uitslag was nog niet binnen. liefs
@Cat bedankt voor je heldere uitleg.. zat gister even in een rouwprocesje voor al die emmy's die we al hebben moeten laten gaan.. ben een controlfreak en merk dat ik de controle totaal mis.. ik leg het lot in de handen van een ander. Ik wil zien, ik wil weten, ik wil begrijpen waarom om zo'n moment. Vandaag gaat het een stuk beter overigens.. weet niet wat ik gister had. Heb alleen maar lopen janken.. hoefde mijn mannetje maar aan te kijken en het was mis. Hoe gaat het nu met jullie verder? Wat zijn de volgende stappen? @Bailey; Het gaat nu wel goed. Sinds gister geen ongi krampjes meer, tis heel rustig in mijn buik. Het bubbelt nog wel maar verder geen bijzonderheden. Normaalgesproken hadden mijn borsten niet meer gevoelig moeten zijn maar dat zijn ze nog wel. Het wordt nu wel weer heel spannend. Durf niet te hopen.. de vorige keer had ik zo'n goed gevoel.. dat ik dat nu niet durf te hebben.. Gister even een giga emo bui gehad.. en nu alleen maar hoofdpijn.. hoop dat het geen voorteken is voor een naderende ongi.. (nu 8 dgn na tp, vlgd wk vrijdag testen) Wat super dat jullie straks weer verder gaan! Wens jullie alle succes!
@Panter jeetje meis wat ongelofelijk spannend zeg,maar idd 3 positieve testen dat moet tch goed zijn dan Duim duim duim duim duim @Dreamer Ik voel me best wel goed,alleen nog wel elke dag misselijk (s morgens en s avonds met brood smeren en met tanden poetsen) Maar verder gaat het goed Ik ga straks jou filmpje even kijken! @Bailey O lekker genieten van jullie meisje En leuk zeg dat jullie dan voor een 2e wondertje willen gaan! En ja voor mij/ons voelt het wel goed dat we nu 2 biologische kindjes hebben/krijgen Nee met mijn rug gaat het weer beter,heb wel goede tips gekregen van de fysio en dat gaat wel goed nu mijn zoontje zijn amandelen zijn eruit gehaald,vorig jaar toen hij 15 maanden was zijn neusamandel en buisjes en nu een jaar later ging het nog niet beter en nu hebben ze zijn keel en neus amndelen weer verwijderd @Wondertje Bijzondere dag dan he ,als je er aan terug denkt en nu ligt jullie kleine man al lekker bij jullie in zijn eigen bedje en leuk zeg deze maand weer beginnen
Ja aapje ongelooflijk dat het alweer 1 jaar geleden is! En idd nu ligt hij heerlijk in zijn bedje te slapen Muppet dat is normaal meid Helaas kun je niks aan die emoties doen. ons zh is ook heeeeel erg kritisch met cryo's en zoals je weet was het met d zaad. Maar toch hield ik ook maar 3 cryo's over van de 9 emmy's de andere 6 waren geen top toppers en alleen die vriezen ze in.
nee, ik ahd om 10.30 al gebeld. Uitslag was er nog niet. ik word gebeld zodra ie er is...tik tak tik tak tik tak... liefs
Het is hier stralend moio weer, strakke blauwe lucht met hier en daar een wit wolkje en een heerlijk zonnetje. Echt weer om in de tuin te zitten! Krijg straks een vriendin op visite, dus dan even lekker afleiding
Ik hoop maar dat het weer niet jullie kant opgaat. Ongelooflijk op 15 minuten was het weer helemaal gedraaid!
Oh panter wat spannend!! Ben erg benieuwd naar de uitslag! Al iets gehoord...? Ik lees en leef met iederen mee, heb zelf aleen weinig te melden.. Liefs
HCG is 18, zit nu 21 dagen na bevruchting. Te laag volgens de gyn... Volgende week opnieuw bloed prikken om te kijken of het alsnog is gestegen